Avui dimecres 12 garbinada, Roda de Barà

alex-bara

Usuario activo
Mensajes
78
Puntos
0
Ubicación
Roda de Barà (tarragona)
Avui jo i el meu germà em aprofitat l'hora de dinar de la feina per fer una mica de speed slalom a Roda, realment em pogut anar molt rapid [sing] , a aquesta zona l'hora ideal es desde la 1 a 3:30 despres es fa un chopy bestial y unes muntanyes a dins que estas mes temps a volant que navegant, ara cuan hem marxat arribaven dos kiters.
 
M'alegro, jo vaig de tant en tant a Torredembarra des de fa anys i poques vegades he aconseguit navegar allí ni fins i tot amb material gran i taula d'eslàlom, i és veritat que a la que porta una estona bufant es forma un mar impressionant.

A Badalona hem triomfat de valent avui,s'ha pogut navegar amb 5.3m, ens han visitat un parell de pros que ens han "deleitado" amb uns quants forwards i maniobres espectaculars, un d'ells era el Raca.

Impressiona veure'ls fer aquestes maniobres a l'aigua a pocs metres de tu.

També han donat algun consell a l'els que s'atrevien a intentar-ho.
 
A barcelona, he navegat de 14h a 15h amb 6,6 i slalom.. molt just, quan marxava ha começat a pujar pero no ho se si a cabat de pujar lo suficient per anar amb 5.3.
 
A Roda els dies que es posa per 5.3 o menys el mar es posa per condicions per fer la stormchase [meparto]
 
a barna late session de 18h a 19h con 6,2 y mareton en formacion [heavy]
vuelta a tierra justito para evitar el role a gregal y su vendaval asociado (porque ya se hacia de noche, sino era para repetir en el otro sentido [meparto] )
 
La rulada a gregal ha estat cachonda, de 13 nusets de garbí , fins a 30 nusos de ratxes de gregal, en menys de 20 minuts
 
No tant, era innavegable guarro i no ha durat ni una hora... simplement una curiositat metereologica...
 
Enrike dijo:
A Badalona hem triomfat de valent avui,s'ha pogut navegar amb 5.3m, ens han visitat un parell de pros que ens han "deleitado" amb uns quants forwards i maniobres espectaculars, un d'ells era el Raca.

Impressiona veure'ls fer aquestes maniobres a l'aigua a pocs metres de tu.

També han donat algun consell a l'els que s'atrevien a intentar-ho.

Felicidades Enrique por el día fantástico que habéis tenido en Badalona, el mejor lugar hoy, sin duda. Pero matizo que uno de los nuestros, del Benji, ha sacado dos FFW. Habrá que animarse a ello, el club debe empezar con buen pie.

Saludos a todos.
 
Sí tienes razon Nando, Josep un crack tambien, no solo lo intentó si no que lo sacó. Yo no me veo haciendo el forward, con dar buenos saltos bien controlados que estoy en ello ya me conformo y lo siguiente el duck jibe, en nada me pogo con ello a ver si lo saco.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Volver
Arriba