Ajuda per guardar el material

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Hola, Doncs resulta que m'agradaria trobar un lloc on poder guardar el material, actualment el tinc a casa en una habitació pero resulta que hem ampliat familia per tant l'habitació necessito recolocar el material. ja que a casa no hi cabem tots. Visc al mareseme per tant si en sabei algun lloc us ho agrairia
Salut i bon windsurf
 
Eugeni dijo:
Hola, Doncs resulta que m'agradaria trobar un lloc on poder guardar el material, actualment el tinc a casa en una habitació pero resulta que hem ampliat familia per tant l'habitació necessito recolocar el material. ja que a casa no hi cabem tots. Visc al mareseme per tant si en sabei algun lloc us ho agrairia
Salut i bon windsurf


Primer felicitats per l'ampliacio familiar,segon,tens un lloc al Maresme,esta a Mataro i es diu windmataro si no m'equivoco.Salutacions i felicitats de nou.
 
El Maresme es grande, tienes guardatablas, en casi todas las localidades: Masnou, Premiá, Cabrera, Mataró, Canet, Calella, Malgrat, etc.,etc..
 
Eugeni dijo:
Hola, Doncs resulta que m'agradaria trobar un lloc on poder guardar el material, actualment el tinc a casa en una habitació pero resulta que hem ampliat familia per tant l'habitació necessito recolocar el material. ja que a casa no hi cabem tots. Visc al mareseme per tant si en sabei algun lloc us ho agrairia
Salut i bon windsurf

Ja t'han aconsellat bé... Felicitats Eugeni!
 
be moltes gracies, aquest cap de setmana començo a buscar lloc, per cer t quin es el mes barat??jeje
Salutacions i bon windsurf
 
Eugeni dijo:
be moltes gracies, aquest cap de setmana començo a buscar lloc, per cer t quin es el mes barat??jeje
Salutacions i bon windsurf

A Cabrera de mar recordo que tenien un bon preu fa temps

I a la http://www.windmataro.com em sembla que també ja que acaben do començar i fan ofertes.
 
Hola Eugeni
Soc el Xavier del WindMataró, disposem d'un espai habilitat per guardar equips a peu de platja.
Pots deixar la vela muntada.
Disposes de vestidors, dutxes, manguera per regar el material....
Estem al edifici del antic club nàutic de Mataró (actual escola universitaria)
Si vols pasar-te sense compromis i veure-ho trucam al 678 967 874.

Salutacions
Xavi
windmataro.com
 
Hola,
Soc de nou Xavi de Windmataro.
No havia llegit les respostes de sobre meu.
Nomes donar les gràcies al moderador i l'Enrike per fer referència a windmataro.

Tal com dieu acabem d'obrir, i tota l'ajuda es mes que benvinguda.

Xavi
Windmataro.com
 
windmataro dijo:
Hola,
Soc de nou Xavi de Windmataro.
No havia llegit les respostes de sobre meu.
Nomes donar les gràcies al moderador i l'Enrike per fer referència a windmataro.

Tal com dieu acabem d'obrir, i tota l'ajuda es mes que benvinguda.

Xavi
Windmataro.com

Hola Xavi,

Soy compañero de navegación de Ricardo (Rikywave) ayer jueves fue a visitar la windmataro.

Yo actualmente estoy abonado al Centre Municipal de Vela, pero me estoy planteando cambiarme al Windmataro.

¿Podrias confirmarme los precios exactos para guardar allí el material?
 
Hola, disculpeu he estat una mica desconectat per la feina, Hola xavi, t'he enviat un MP, per cert Enrique a veure si ens veiem els dos per windmataró i aixi sortim a navegar junts!!
Salut i bon windsurf
 
Eugeni dijo:
Hola, disculpeu he estat una mica desconectat per la feina, Hola xavi, t'he enviat un MP, per cert Enrique a veure si ens veiem els dos per windmataró i aixi sortim a navegar junts!!
Salut i bon windsurf

Quan de temps Eugeni!!!!,encara m'en recordo d'allo,no pot ser,t'ho haig de donar,es teu i punt!!!.No vull un no per resposta o un es igual....Ok?.
Per fi et tornes a conectar,em de fer una trobadeta amb previ i sense pluja,co....!!!
 
Estic d'acord de que hem de fer una trobada. de fet podria ser a mataró !!!, jo el dissabte vinent estic lliure , aixi que ja podriem començar-la a organitzar!!
salut i Bon windsurf
 
Eugeni dijo:
Hola, disculpeu he estat una mica desconectat per la feina, Hola xavi, t'he enviat un MP, per cert Enrique a veure si ens veiem els dos per windmataró i aixi sortim a navegar junts!!
Salut i bon windsurf

M' ho estic rumiant lo de canviarme al Windmataro, no ho tinc decidit encara, peró estaria be.
 
Enrike dijo:
Eugeni dijo:
Hola, disculpeu he estat una mica desconectat per la feina, Hola xavi, t'he enviat un MP, per cert Enrique a veure si ens veiem els dos per windmataró i aixi sortim a navegar junts!!
Salut i bon windsurf

M' ho estic rumiant lo de canviarme al Windmataro, no ho tinc decidit encara, peró estaria be.

Bueno,pues para que veais como es el spot,y su ubicacion (a medias)os colgare unas fotillos hechas el jueves pasado con un poco de ola,yo monte pero tuve que desmontar por que el viento bajo de golpe,esta semana ha sido muy rara en cuanto a viento se refiere.Ahi van las fotos,por cierto,igual ahora no lo vereis como un CMV o una Base,pero estuvimos hablando Xavi (buena gente)y yo y me comento que para este verano intentara tenerlo con cara y ojos,otro material para la escuela,mas mejoras,etc....El dueño del bar,que es el de la Escola del Maresme,muy agradable,es mas,si le avisas con tiempo te hace un plato de comida o un plato combinado.Si no tienes unos bocatas que de veras que llenan,jejeje.Parking alli mismo en invierno,justo en la puerta y puedes ir a buscar el material cuando quieras sin tener que pedir permiso a nadie.Para salir a navegar,por norma esta planito,pero si hay ola,no es muy grande y se puede surfear con comodidad,no es ni caprichosa ni exigente,mas bien todo lo contrario,es una dulce melodia de tranquilidad en una ciudad bastante nerviosa.Ufff!!!!estoy empezando alegoricamente filosofico, [sorprendido] [sorprendido] malo!!!muy malo!!!!!necesito navegar!!!! [heavy] [heavy] [muro] [muro] [heavy]
Ahi van esas fotillos


Mataro1.JPG


Mataro2.JPG


Mataro3.JPG


Mataro4.JPG


Mataro5.JPG


Bueno,no tengo mas,el guarda tablas,escuela,alquiler,kayacs,vestuarios,etc...esta en la pared del final,se accede por una puerta que hay junto a la furgo de la ultima foto,entre las dos banderas,donde esta la tabla azul en posicion vertical esperando la llamada del viento y el susurro del mar que acaricia su superficie cual bella Geisa rozando dulcemente la piel de un cliente extresado por el ruido y el trabajo agotador.

Buenooooooooo,vuelvo a la carga!!!!! [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] [muro] [muro] [muro] [aiba]
mas vale que termine que si no me tiro toda la noche escribiendo con estas manos tan curti.....STOP!!!!

Necesito navegar!!!!!! [crybaby] [crybaby] [crybaby]
 
Gracias ricky por el report y por la infomración. ya le yhe mandado un mp y en cuanto pueda pues me voy a hecharle un vistazo
salut i bon windsurf
 
Eugeni dijo:
Gracias ricky por el report y por la infomración. ya le yhe mandado un mp y en cuanto pueda pues me voy a hecharle un vistazo
salut i bon windsurf


Ok Eugeni,me alegro,yo estuve y vi que hasta puede ir la niña,cerca en la playa,direccion Puerto,hay un parque para los mas peques en la arena,es decir,que encima juegan.
 
Epps!!
Riky, si vas fer fotos i tot!!!. En podriem haver fet alguna de dins...
Gracies per la difusió del local. ja ens pendrem un cocacola i unes olivetes al bar, pago jo

Tal com diu el riky, que ningu no s'esperi un cmv o una base nautica ,
Per us feu una idea: de moment WindMataro es un local (uns baixos a peu de platja) amb cuatre estanteries una barra per penjar veles, hi ha una mica de vestuaris i de dutxes.De moment som pocs, pero ben avinguts, gent sana amb ganes de navegar

Salutacions
 
windmataro dijo:
Epps!!
Riky, si vas fer fotos i tot!!!. En podriem haver fet alguna de dins...
Gracies per la difusió del local. ja ens pendrem un cocacola i unes olivetes al bar, pago jo

Tal com diu el riky, que ningu no s'esperi un cmv o una base nautica ,
Per us feu una idea: de moment WindMataro es un local (uns baixos a peu de platja) amb cuatre estanteries una barra per penjar veles, hi ha una mica de vestuaris i de dutxes.De moment som pocs, pero ben avinguts, gent sana amb ganes de navegar

Salutacions


Et deixes un parell de cosetes,son dues barres per penjar veles,i encara mes barres per les taules,per el meu gust esta molt be,elcompararia amb aquells llocs tipics que et pots trobar a S'Agaro o inclos al Brasil (imagino),amb gent windsurfista i tot ben a prop,tipic lloc on es veu quees navega i que es una mica Bob Marley sense deixar de banda l'ambient windsurfista.M'agrada molt.
 
Ja he quedat amb en Xavi per veure el local, el importatn e aixo bon ambient i gent amb ganes de navegar i de passars'ho bé.
Salutacions i bon windsurf
 
I jo que me n'alegro molt... Tot s'ha de dir, el Xavi un bon dia va deixar una feina segura però que no l'acabava d'omplir per llançar-se a l'aventura del mar. Estic segur que el seu projecte prosperarà en proporció a l'entusiasme que hi posa.
 
Volver
Arriba