5 dies consecutius a RIUMAR !! MUAHAHA

Menorquidaigua

Totalwind Fan
Mensajes
164
Puntos
0
començarem per dilluns !! ens veiem allà gent. porteu la 3.7 !! [platano2] [platano2]

[saludo]
 
On veus els 5 dies? Windguru dona clars dilluns i dimarts, baixa dimecres i torna dijous i divendres, que ja està bé!!! Quina enveja!! amb les ganes que li tinc a Riumar!!! Igual em puc escapar dimarts, dijous o divendres, tan de bó!!!
 
Be, windfinder dona la "baixada" per dijous, sent dilluns el millor i dimarts també deu n'hi do!! El que està clar es que tota la setmana serà favorable pel mestral/ponent, s'ha d'estar a l'agüait [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2] [ojos2]
 
silent , a Riumar es podrà navegar de dilluns a divendres amb veles inferiors a 5.5m2 aixi que si que es podra navegar cada dia . si el GFS dona 14-15 nusos ja es pot navegar amb 5.5 o 5.2 . la resta de dies amb GFS 6 , haurem de treure la 3.7 !! o aixo espero [ojos]

[saludo]

[platano2]
 
Si, supongo que bajare mañana pero no es 100% seguro primero mirare Castelldefels haver si esta asequible
 
Windxurfer dijo:
El lunes voy!!!
Salvi, ¿nos vemos?
¿Alguien con cámara para sacar unas fotillo para el Racó Valencià?

jo tio, yo para bajar al delta tendré que esperar a las vacaciones de Navidad... tres semanitas de fiesta, na! je, je...

Ens veiem per lo Delta!!!!!
 
Hola Dankerbek!
El tema de compartir...muy bien, puedes contar conmigo.
Pero la prevision ha cambiado un poco. A mi me parece mejor ir a casteldefells según la prevision de hoy, no?!?
un saludo Johannes
 
Volver
Arriba