20-21 juny tramuntana

avui a port s'ha navegat mb, la gen anava am 5.5 com a mol i dma i dilluns el mateix i probablament dimarts tambe


bon vent!!!
 
Cap de setmana a sant pere bestial!
el dissabte per 4,7 al mati i per 4,2 a la tarda
i avui estava mol fort: gent a 3,9 i 3,7 metres
a port amb 5,5? que raro
 
jo dsibte estava al riuet, i avui, a platja d'aro, a entrat tramuntana per 4.5 i a migdia a parat en picat, i sa posat de garbi per 5 metros !!!!

gracies EOLO per aqests grans cap de setmanes!!!
 
a mi si que em feu emveja, he estat per cambrils i he punxat els dos dies y aixo que havia d entrar garbi fort... en fi super frustat, encara dissabte vaig navegar amb 14nusos una estona. avui +- igual, ni he montat.
 
Joan-X dijo:
Cap de setmana a sant pere bestial!
el dissabte per 4,7 al mati i per 4,2 a la tarda
i avui estava mol fort: gent a 3,9 i 3,7 metres
a port amb 5,5? que raro

no t'estranyi, això de les veles és molt relatiu, depen del pes del navegant, no aguanta el mateix un windsurfista de 85 kg que un de 65 kg. i després cal tenir en conte que a port al ser més tancat que sant pere, hi entra menys onada i per tant pots aguantar més vela sense problemes.

de totes maneres, com sempre hi havia de tot, jo vaig sortir amb 5,8 a les 12 que estava més fluixet, i vaig aguantar fins les 17 tot i que a entones anava força passat, però hi havia força gent amb 5,2 - 4,7 ...
 
ekualo dijo:
jo dsibte estava al riuet, i avui, a platja d'aro, a entrat tramuntana per 4.5 i a migdia a parat en picat, i sa posat de garbi per 5 metros !!!!

Jo també vaig pujar a Sant Pere el dissabte i vaig navegar amb 4.7. Normalment navego a Platja D'Aro al costat del Port, però la tramuntana no acostuma a entrar gaire be. Com havia sortit el dissabte, el diumenge al matí no em vaig ficar encara que tinc curiositat. Em pots dir amb que anaves? Suposo que deuria estar molt rachejat sobretot a la vora de la platja. Per la tarad vaig sortir amb 6.0 de garbí.
 
El diumenge a S'Agaro va acabar entrant garbi pero jo ho veia molt ratxejat i em vaig quedar prenent el sol [playa] y fent altres plans jejej
 
Jo el dissabte a St pere amb 5,2 i 115 L passat, al mati encara pero a la tarde imposssible, en meu nivell molt justet amb aquest vent

Diumenge, a Bcn començo a les 14:00 amb 8,5 i 135 l, primer bordo i mastil trencat, rescat de creu roja, la gent amb 6,4, etc...
 
dissabte vàrem pujar a leucate, gent amb 3.3 y 2.9 [bonk] [bonk] [bonk] no havia vist mai tant petit..... el mes pètit que duiem era 4 o sigui que varem tornar cap a snt pere...

diumenge massa fort per el meu nivell, avui dilluns molt bona tarda de garbí per 6mts a malgrat!!!
 
[muro] [muro] [muro] [muro] [muro] i yo me lo perdi!!!! [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] joder,el maldito coche que me dejo mas tirado que una colilla!!!!!!! [muro] [muro] [muro] [muro] Eolo,a ver si nos enrrollamos como en invierno en Trabu,para navegar algo,por poco que sea!!!!! [muro] [muro] [muro]
 
Volver
Arriba