windsurf amb ulleres

jordi-navata

Totawind Master
Mensajes
774
Puntos
0
Ubicación
port de la selva
Cada vegada veig més gent navegant amb ulleres, i m'estic replantejant fer-ne servir. Estic cansat de quedar amb els ulls vermells i amb picor després de cada sessió de windsurf, i a més com que tinc miopia, (no molta 1,5) doncs potser aprofitaria per graduar-les (si pot ser) i solucionaria dos problemes de cop, per això m'agradaria saber els que en porteu com us van? molesten per navegar? quins pros i contres i trobeu? [000203E9.gif]
 
Doncs mira, no he tingut mai cap problema. Amb ulleres, perfectament.

Més recomanable que fer servir unes ulleres convencionals velles, és fer servir ulleres específiques per a esports nàutics. A les òptiques en tenen i t'aconsellaran.

Una cosa, que el vidre no tingui cap tractament per disminuir la brillantor del mar ni històries, perquè aquests filtres, van bé en principi, però es deterioren amb l'aigua salada.

Vidre orgànic i prou, si vols amb vidres de sol per a l'estiu.

Ja són molts anys de navegar amb ulleres :)
 
jo navego amb lents de contacte, a mes tenen una mica de proteccio contra els uva. No total pero... sempre et pots posar unes de sol al damunt.
 
Yo he probado a navegar con gafas de sol y no me ha ido bien, al mojarse o salpicarles agua las gotas que se acumulan en los cristales reducen mucho la visión.
 
jo també optimo lo mateix que Enrique, i tinc miopia 1,75, pero en molesten les gotes al vidres.

En Salvi sempre navega amb elles suposo que lo millor es que ho provis amb unes de sol velles i ho comproves.
 
Jo navego amb lents de contacte i ulleres de sol i cap problema les gotes s'asequen i punt, per mi perfecte. Aixo si nomes per slalom, quan es posa mes dur me las trec i nomes lents de contacte.
 
Jo també navego amb lents de contacte (de les "desechables" mensuals) i mai he tingut cap problema i m'he ficat amb ellas en condicins molt durillas i perfecte, encara que no ho recomanan... porto axí desde els 19 o 20 anys.... i en tinc quasi 40....
 
moltes gracies per les respostes.

les lents de contacte ho tinc descartat, pq només me les posava per jugar a futbol i els entrenaments i tot i així em molestaven, i aixó que eren de us diari, però ni així, i al deixar el futbol ja no m'en he tornat a posar, jo el problema no el tinc tant en falta de visió, si no en que em molesta molt el sol i l'aigua de mar, per això pensava en ulleres de sol.

em sembla que provaré de navegar amb ulleres de sol, i així us ho podré explicar.

una pregunta Salvi, com aguantes les teves ulleres? t'hi has posat una goma...
 
Jo veig força gent que navega amb ulleres de sol, d'aquestes anti-impacte (que porten una protecció-gometa al nas i ja estan pensades per fer esport).

Tema gotetes als vidres. Jo ni les veig perquè ja hi estic acostumat.

Jo no puc portar lentilles, perquè se m'irriten els ulls. Podria provar-ho amb les d'última generació (d'un sol ús), i no ho descarto.

Jordi, naturalment les ulleres te les lligues amb una goma o cordillet per darrere del cap, ben ajustadet... No m'han saltat mai; ara, si fas el bèstia (loops) potser que te les asseguris lligant-les també al cordó de la cremallera del neoprè.

En conclusió, ser miop (jo no veig un burro a quatre passes) no impedeix gens fer windsurf.
 
el tema es els que hi veiem be [roto2gay.gif] ens podem cascar la vista de tant de sol i reflex de l'aigua??
jo hem plantejo navegar amb formula, segur amb ulleres amb petit no.
 
Acabo de veure un post interessant que acaban de penjar referent al tema ulleres... per si a algú se li ha passat poso el enllaç...
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=4&t=51997
 
moltes gracies.

jo de moment m'he demanat aquestes, més que res, pq en tema qualitat-preu per fer la prova doncs ho trobava molt correcte, en principi avui les he de rebre, un cop les provi ja us comentaré com van.
http://www.ozonosport.com/surfing-y-windsurfing/205093-birdz-thraser-y-gafas-de-sol-deportes-extremos-luminosidad-variable.html
 
http://www.seaspecs.com/

Marca especialitzada en ulleres per als que estan tot el dia en remull. Per si li serveix a algu.
 
Hola, be ,potser amb una mca de retard , jo actualment quan navego porto lentilles , tinc miopia 2,75 en cada ull i estic encantat,molt comodo i sense cap problemes de irritacións ni res de res ( de moment) les ulleres per a mi no em funciona, sempre pensant que cauran i amb gotetes, util.litzo lentilles de un dia , que sgons els de l'optica surt mes rentables si les util.litzes un maxim de 3-4 dies a la setmana.
 
aquest divendres finalment vaig navegar amb ulleres de sol, (no graduades) però tot i que no m'hi vaig acabar d'acostumar del tot, no varen anar malament, les ulleres no es mouen ni molesten, les gotetes amb prou fèines les notes, molesta més els esquitxos que et venen als ulls quan vas sense ulleres, el problema el vaig notar amb falta de visió, com que tinc miopia al portar ulleres fosques i era un dia una mica tapat, perdia contrast, però bé, en general vaig quedar satisfet, doncs no vaig sortir amb els ulls tant vermells com de costum els dies d'estiu.
 
entoces las gafas de sol graduadas con cristales organicos, pero alguien ha graduado unas specs gracias
 
entoces las gafas de sol graduadas con cristales organicos, pero alguien ha graduado unas specs gracias
 
Jo ja fa temps que uso les Sea Specs sense graduar i estic content. Crec que pots demanar-les amb la graduació que necessites (dins d'uns límits suposo). El preu deu variar, mira la seva pàgina web.
 
Volver
Arriba