VIATGES PREVISTOS

silent

Totalwind Superhero
Mensajes
3.308
Puntos
0
Les persones del meu entorn més proper no naveguen (allà ells...) i normalment viatjo en temporades "no punta". Això fa que normalment hagi de fer els viatges per navegar en solitari. Te el seu encant, però ho encareix i si són molts dies es fa pesat. Per això he pensat inaugurar aquest post amb una finalitat similar al de "Compartir viatge i despeses per anar a navegar", per tal que poguem buscar companys de viatge o simplement coincidir amb algú que també estigui per allà en aquelles dates, encara que l'altre vagi amb familia o amics. La idea pot ser viatjar junts o només "coincidir per allà" per navegar, com vagi be en cada cas, però sempre 100% windsurf!!

Si ho considereu pertienent, si us plau que algún moderador "fixi" el post.
 
Inauguro amb:

27/04/2014 a 02/05/2014 Pozo Izquierdo (Gran Canaria) Ja tinc bitllets. En aquesta época comença el alisi i no és tan huracanat com en ple estiu, els bitllets són baratos (temporada baixa entre SS i estiu) i no hi ha gaire gent. Pressupost hiperajustat: em planto a Pozo i si fa vent no em moc d'allà, 100% windsurf, dormir barato, no cotxe si no cal, lloguer 30e/dia aprox. Objectiu: forward d'esquerres, backloop d'esquerres.

14/05/2014 a 26/05/2014 Fuerteventura Norte. Tinc bitllets, apartament a Corralejo, i cotxe. Tot económic, si és a compartir encara més. Llogo allà (això si surt "car") a Sailboards Fuerteventura, pero per 90 euros Vueling et porta el teu material (Ryanair max 20kg, inviable). Planning: si hi ha alisi: Punta Blanca (side-on de deretes) o Burro (surfing pur off-shore de esquerres). Si hi ha altres vents: surfari on calgui. Si no hi ha vent: aprendre SUP o surf. Objectius: forward i backloop de deretes, surfing.


En previsió:

Juliol: Cabezo/El Médano(Tenerife). Es l'epoca de més vent. Tinc un apartament localitzat a 100 metres del Cabezo. Si está lliure em planto allà 10-15 dies. Condicions: surfing i salts d'esquerres amb bones onades. Tots els nivells en altres spots al costat.
Alternativa si no cuadra i/o a algú li ve de gust: Moulay, al costat de Essaouira(Marroc): salts i surfing de deretes. No he estat mai i s'hi ha d'anar.


Algún dia m'agradaria:

- Sudafica: a l'hivern (nov-febrer) tèrmic potent de esquerres i onades. Surfing and jumping.
- Moulay(Marroc): primavera estiu, salts i surfing de deretes. No he estat mai i s'hi ha d'anar.
- Corsega, Menorca: cotxe al Ferry i surfari!!

Somnis:
Mauricio
Hawaii

Hiper somnis:
Australia
Reunion
Baja California
....


En fi, si algú s'apunta... que ho digui!!! Tot això no és per donar enveja, es per fer "dentetes" i veure si us animeu!!! [qpasaneng2] [qpasaneng2] [qpasaneng2] [rotofacepalm]
 
Els moderadors no podem fixar. Ho fan els administradors.

Bona iniciativa. Llàstima que ara per ara jo no estic per programar o compartir res. Espero canvii aviat... ;)
 
Joder ignasi pues a mi m'has donat una enveja que t'hi cagassssss. Jo aquest any no vaig ni a Essaouira ni a Tarifa, com a molt agost i septembre a Hosputalet de l'infant. Pero aquesr any val la pena no anarhi jijijiji
 
Àlex, si no vas és per què no vols, amb un bebé pots fer de TOT. Aviam si ens sortiràs un padrazo puretilla... [sherlock.gif]
 
L'any que be anirem a mort com sempre, pero aquest estiu amb un bebe de 2 mesos...........
 
Hola,
Tinc previst anar a Maurici aquest estiu. Ultima de Juliol I tres primeres d'Agost. Com llogarem una casa gran l'estancia surt molt economica. Si vols venir, es el lloc mes spectacular que he estat mai. En Carles Guillem també s'apunta.
El que és car del viatge és el bitllet d'avió. 1200€ via Emirates.
 
Marius dijo:
Hola,
Tinc previst anar a Maurici aquest estiu. Ultima de Juliol I tres primeres d'Agost. Com llogarem una casa gran l'estancia surt molt economica. Si vols venir, es el lloc mes spectacular que he estat mai. En Carles Guillem també s'apunta.
El que és car del viatge és el bitllet d'avió. 1200€ via Emirates.

Lattes, gracies per l'oferiment es una bona oportunitat. No pensava que aquest post m'acostes als "somnis" tan rapid! Si no tingues muntat lo de GC i Fuerte m'ho plantejatia. Aveure si per l'any que ve, amb més temps, si hi torneu.... Ja saps que el Matt també Li te ganes, es per amar planificant expedición per l'any vinent.
 
Finalmente al medano principios de junio.
La idea es de pillar el material alli directamente segun la previ. Alguien sabe si pueden haber problemas para alquilar si no has hecho reserva con antelacion?
(Estoy acostumbrado a las cucharas (Lanzarote) donde si no reservas te quedas sin...)
[saludo]
 
alextxell dijo:
L'any que be anirem a mort com sempre, pero aquest estiu amb un bebe de 2 mesos...........

Vinga Alex que jo el any passat vaig fer 20'dies entre fuerte i pozo amb una nena de 3 messos :) aixo si, navegant nomes dos hores al dia per no deixar la meva parella sola tot el dia :)
 
sos4l dijo:
Finalmente al medano principios de junio.
La idea es de pillar el material alli directamente segun la previ. Alguien sabe si pueden haber problemas para alquilar si no has hecho reserva con antelacion?
(Estoy acostumbrado a las cucharas (Lanzarote) donde si no reservas te quedas sin...)
[saludo]


El julio pasado estuve y aparecieron 2 chavalines de Port que venían para 4 días. Alquilaron en el Cabezo sin reserva. Otras veces he visto llegar gente sin reserva y alquilar sin problema en la bahía. Pero tampoco te puedo garantizar nada. Siempre puedes reservar 2-3 días antes, y si te dicen que esta lleno llevarte tu material (si Vueling; Ryanair max 20 kg, en tal caso podrías llevarte sólo tabla o aparejos y alquilar el resto)
 
En el Medano no creo que tengas problemas para alquilar, hay un montón de centros. Tambien hay tiendas donde puedes alquilar y llevarte el material si alquilas coche.

Yo estaré de vacaciones con la familia unos dias en Almerimar y otros en Tarifa la primera quincena de agosto.
 
A mi m'encantaria anar a Hawaii i a les Maurici. I tambe per alguna zona d'Indonesia! A mes de totes les que heu posat a la llista! Espero poder complirla algun dia.
Per començar magradaria anar a canaries o Moulay que queden aprop!
 
Estare en el Medano, Tenerife, del 14 al 28 de julio. Si alguien se anima y quiere compartir apartamento que me mande privado.
 
Algú estarà per Pozo del 21 al 27 de juliol? faig un viatge llampec meitat fèina meitat wind, tinc varies reunions programades amb clients, perfectement distribuides a primera hora matí i última tarda x així poder aprofitar mig dies per navegar [ojos]
 
Hi tens mig Catalunya per alla. Trobaras molts coneguts.
[windsurfing.gif]
 
bones,
sé que esta parat la cosa pero bueno, estic meditant amb les vacances d'estiu, i necesito consell, ja que vull fer un viatje de windsurf amb la meva novia (que acaba de començar, comença anar i a tornar amb molt poc vent) i estic buscant destinacions on podem navegar els dos. Havia pensat en fuerteventura, alacati, en podrieu recomenar algun spot mes?

i l'altre pregunta es:com organitzar-ho? a traves d'agencia o pel meu compte?

espero les vostres indicacions
gracies,
 
Fuerteventura es perfecte tens spots facils al sud i de roca al nord. Jo crec q millor al sud es mes per slalom i freestyle, hi ha un centre molt famos. Pero els preus d'avio el estiu es disparen.
 
Si vols que la teva novia aprengui i no et talli els.. yo no la portaría a fuerte... es veritat que la laguna a sotavento es molt segura, pero son 30-40 nussos al cogote tot el dia, yo miraría algo mes relax
 
Volver
Arriba