Vents i nivells

francescharo

Usuario activo
Mensajes
76
Puntos
0
Hola amics,

Sempre m'han dit que els millors vents per aprendre són vents de sud. És cert això? Algú podria resumir una mica quin són els vents més favorables i els nusos amb què ha de bufar aquest vent per un nivell d'iniciació, per un nivell intermig i per un nivell avançat?

Francesc (Girona)
 
La veritat es que ami el tema de vents em va donar igual, has de cercar un spot on l'aigua no tingui chopy i per tema de velocitat del vent, en el meu cas 12-15 nussos. Per a mi una bona platja es la de Sant pere pescador, jo vaig aprende moltissim.
 
hi estic completament d'acord ,afegiria que trabucador també es bon lloc segur i pla!
 
Els vents del sud solen ser més constants, més fàcil navegar-hi, que els del nord (la tramuntana bufa ratxejada a Sant Pere).

Hem aclarit la teva consulta...?
 
això del sud o del nord, no és així. si vas a port de la selva, no pots sortir amb sud, pq t'envia mar endins i és perillòs.
per tant la direcció del vent depen molt del lloc.

efectivament per apendre l'ideal és un lloc amb mar tranquilet, si pot ser amb platja ample i sense gaire banyistes i sobretot amb bon material d'iniciació i un bon professor. (que per mi crec que això és el millor)

jo per exemple he vist al medano fent un curs d'iniciació amb més de 30 nusos i amb onades d'un metre
 
jo opino q per apendre un bon lloc es Leucate, de fet, tinc intencio de fer-ho amb una amiga, o sino sant pere
 
jordi-navata dijo:
això del sud o del nord, no és així. si vas a port de la selva, no pots sortir amb sud, pq t'envia mar endins i és perillòs.
per tant la direcció del vent depen molt del lloc.

efectivament per apendre l'ideal és un lloc amb mar tranquilet, si pot ser amb platja ample i sense gaire banyistes i sobretot amb bon material d'iniciació i un bon professor. (que per mi crec que això és el millor)

jo per exemple he vist al medano fent un curs d'iniciació amb més de 30 nusos i amb onades d'un metre
I no devien ni aixecar la vela no? [smilie=taptap.gif]
 
Volver
Arriba