Spot Pals

carli

Totalwind Gurú
Mensajes
1.136
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Mireu que bé so passem a Pals, ara a la tardor es un bon spot, per agafar ones.. fa tmps que vull anar pero no trobo el moment, pero despres de veure el video ja he trobat el moment. Algun em pot dir com arribar?

http://www.windsurfcat.com/forumWC/viewtopic.php?t=7637
 
Pals és l'espot d'onades de Catalunya per exel·lència. Això si, cal que la tramontana bufi fort perquè hi arribi, mínim com aquest cap de setmana. Si bufa fort pot arribar a ser un spot molt molt radical, amb onades, vent fort i ratxejat i, segons l'época, fred. Jo l'he tastat algunes vegades, i no trobo el moment de tornar-hi (aquest finde tocava treballar... [shot] ). Per arribar-hi has d'anar al poble de Pals i un cop allà anar a platja via la urbanització els Masos de Pals. El principal lloc de navegació és entre els apartaments que hi ha al golf Playa de Pals, hi ha un aparcament on es situen tots els windsurfistes i és on está gravat aquest video. És molt fàcil arribar-hi. Una mica més al nord, cap al centre de la platja a vegades també s'hi veu algú navegant, crec que surten des de el camping El Delfin Verde. Al nord de la platja està l'Estartit on sembla que quan les condicons quadren es pot surfejar amb onades molt bones, tot i que amb vent ratxejat. No ho he provat mai.

Sembla que el garbí també entra però está planet i allunyat de la vorera. Si es fort crec que a l'Estartit si que hi ha onada per saltar.

Si algun dia hi pujes avisam i podriem pujar junts i compartir despeses, jo també estic a la base i ara no tinc cotxe (buscant...)
 
silent dijo:
Pals és l'espot d'onades de Catalunya per exel·lència. Això si, cal que la tramontana bufi fort perquè hi arribi, mínim com aquest cap de setmana. Si bufa fort pot arribar a ser un spot molt molt radical, amb onades, vent fort i ratxejat i, segons l'época, fred. Jo l'he tastat algunes vegades, i no trobo el moment de tornar-hi (aquest finde tocava treballar... [shot] ). Per arribar-hi has d'anar al poble de Pals i un cop allà anar a platja via la urbanització els Masos de Pals. El principal lloc de navegació és entre els apartaments que hi ha al golf Playa de Pals, hi ha un aparcament on es situen tots els windsurfistes i és on está gravat aquest video. És molt fàcil arribar-hi. Una mica més al nord, cap al centre de la platja a vegades també s'hi veu algú navegant, crec que surten des de el camping El Delfin Verde. Al nord de la platja està l'Estartit on sembla que quan les condicons quadren es pot surfejar amb onades molt bones, tot i que amb vent ratxejat. No ho he provat mai.

Sembla que el garbí també entra però está planet i allunyat de la vorera. Si es fort crec que a l'Estartit si que hi ha onada per saltar.

Si algun dia hi pujes avisam i podriem pujar junts i compartir despeses, jo també estic a la base i ara no tinc cotxe (buscant...)

Ok, gracies per l'explicació avisem quan torni a quadrar el vent per anar a Pals i ens anem els dos, que segur que ens em vist per la Base, Per cert on tens la varada a la Base, numero?, jo estic a la 11.
 
Doncs segur que si mes no de vista ens em vist perquè jo estic a la 11 també, en una varada de les baixes, quasi al final, al costat d'on abans hi havia el taller i on ara han fet més varades.

A veure si ens quadra un diumenge o festiu amb tramontana forta (el meu cap de setmana és dissabte tarde, diumenge i dilluns). LA p...da són els horaris de la base... perque si surts a les 10 i has d'estar de tornada abans de tancar es una mica estressant...
 
Dons estem a la mateixa varada i no hem coincidit, ja mi fixaré. Dons lo dit quan cuadri la previ ens posem en contacte.
[saludo]
 
Nois, si voleu anar a pals, mireu-vos la previ de dissabte i sobretot diumenge, seria bona oportunitat per pujar. Jo hi anire a passar el finde. DIeu-me algo i podem quedar alla!

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895

[saludo]
 
wind-carlos dijo:
Nois, si voleu anar a pals, mireu-vos la previ de dissabte i sobretot diumenge, seria bona oportunitat per pujar. Jo hi anire a passar el finde. DIeu-me algo i podem quedar alla!

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895

[saludo]

Amb aquesta previ, aniria a Sant Cyprien, "en la France", a Pals el garbí crec que no entra tan bé i per descontat, sense les onades de la tramontana.
 
silent dijo:
wind-carlos dijo:
Nois, si voleu anar a pals, mireu-vos la previ de dissabte i sobretot diumenge, seria bona oportunitat per pujar. Jo hi anire a passar el finde. DIeu-me algo i podem quedar alla!

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=48895

[saludo]

Amb aquesta previ, aniria a Sant Cyprien, "en la France", a Pals el garbí crec que no entra tan bé i per descontat, sense les onades de la tramontana.
El Garbí entra que deixa el mar pla diria, i em sembla (perdó per la meva ignorancia), que es vent de la platja al mar, o sigui, que bordos petits per si acas [sorprendido] Pero no ho se molt be..

Pero pot ser un bon cap de setmana a Pals per novatillos com jo..

[saludo]
 
aquí en va un altre de pals.... la gent del sud de França s'acosta a Pals, per les onades i les temperatures
a disfrutar-lo!!!!!
http://www.vimeo.com/15933187
 
Volver
Arriba