Setmana Santa (1ª setmana abril 2012) ¿on aneu?

Enrike

Totalwind Hero
Mensajes
2.408
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Ja se que encara falta un mes per parlar de previs [big-laugh]

El motiu d'obrir amb tanta antelació el post és per saber on aneu aquesta setmana santa i veure si podem coincidir quants més gent millor en algun spot.

A mesura que s'apropin les dates ja anirem parlant de previsions de vent.

La meva idea és tirar cap a la zona Tarragona / Terres de l'Ebre.

Però si abans de sortir veig que la previ és dolenta i hi hagués bona previ en spots com Sant Pere o Leucate canviaria de ruta sempre que a la família li sembli ben clar.

On teniu previst anar?
 
Enlloc.

M'estic recuperant d'una artroscòpia. Us segueixo pel foro, però estaré uns mesos (sí, mesos!) sense navegar.

Mentrestant, vigileu on aneu, que no us passi com aquests a Maui:

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Diuen que a Tarifa hi ha moltes balenes. Algú n'ha vist?
 
T'han fastidiat alguna articulació amb aquesta prova? [sorprendido]

Balenes jo cap, amb el que m'he creuat navegant en Catalunya ha sigut amb peixos voladors i peixos globus (donen una mica de giñe amb l'aleta) i en les Canàries amb una tortuga enorme.
 
carlesmicro dijo:
M'estic recuperant d'una artroscòpia
Recuperate Carles!
Perso, estoy recuperandome de una lesión osteo-noseque de la rodilla, una agujerito en el cartilago de la rotula.
Eso sí, espero estar listo para semana santa.

Como siempre dependerá de la previ a última hora, pero por aquí se habla de un viajecito a Galicia, windsurf + surf + chuletón!
 
Carles, soy Martin (el de la 145) animo yo he estado 4 meses por rotura de empeine y esguince grave, un saludo.
 
MARTINT dijo:
Carles, soy Martin (el de la 145) animo yo he estado 4 meses por rotura de empeine y esguince grave, un saludo.

¡Hombre!¡No me olvido, no! ¡tu 145 me continúa yendo muy bien!
¡Es una alegría saludarte! ¡A ver si nos recuperamos y nos vemos pronto en el agua!

¿La lesión fue navegando?

Un saludo!
 
Si se me quedo el pie enganchado en el footstrap con una ola de esas traicioneras, haber si sopla por kastas ire a navegar.
 
Yo si el tiempo es bueno estare del 30 al 8 en el delta, agarro todo el arsenal i la caravana i me planto alli todos los dias.
[platano] [platano] [platano]
que ya hay ganassss!!!
 
Doncs jo me n'aniré uns dies a Fuerteventura amb unes amigues.Espero enganxar algun dia de vent, tot i que estic quasi segur que per aquelles dates Fuerte ja començarà a funcionar [000203E9.gif]
Per cert, pot ser que a Castelldefels entri millor el garbí quant més al Sud millor, cap a Port Ginesta? És que em dòna aquesta sensació, però no n'estic segur, a veure que n'opineu [saludo]
 
Una opción que me gustaria hacer algun dia es meter el coche (+material) en el ferry que va desde Barcelona hasta Alguero (Cerdeña) y acercarme hasta Porto Pollo. http://portopollo.it/index_eng.asp

Parece ser sopla amenudo y que hay 2 bahias separadas por una micro-peninsula, una a barlovento con olitas y otra a sotavento con mar plano.

sardinien-porto-pollo-5.jpg


Conozco un poco la zona NorOeste de la Isla y es preciosa, pero por entonces no estaba muy metido en el windsurf.
Creo que con Grimaldi se pueden conseguir travesia+coche a buen precio.

Lo dejo como propuesta por si alguien esta indeciso. Yo por semana santa aun estaré mu lejos. [saludo]
 
Sobre Portopollo, l'Eugeni crec que hi va estar fa 3 estius i va fer un post, jo hi vaig ser fa 2 "enganyat" per ell. Una illa molt recomanable...
 
Volver
Arriba