Setmana del 13 al 17 nov

sos4l

Totalwind Hero
Mensajes
2.354
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Este finde parece que la tramuntana se irá parando para girar a levante, con buena previ (de momento) en la costa central.
Sabado y domingo levante, si se mantiene apostaría por el Prat o VIlanova si entra de verdad!
Olas olas y mas olas!!!
 
Dissabte al Prat!!!!! I diumenge Vilanova o Sitges!!!! Atencio a la previ d'onades!!!!
 
Jajjja alex vuelve a mirar la previ y actualiza tu comentario por favor jajajajaj en el windguru el levante del domingo ha desaparecido... Pero bueno, algo se rascara seguro este finde!
 
Ahora pinta esto, sabado por la mañana al sitio mas expuesto... Para mi al prat!
Eso si olas todos los dias!
 
Prat playa de arena con olas "ordenadas" y rompiente superable, siempre cuando no se desfase.
Badalona mas rompiente pero tambien es buen sitio!
Barcelona reino de los espigones...
 
Estic desesperat, fa quasi 2 mesos que no vaig a l'aigua. Si no plou tirare cap a la Base Nautica de BCN. Si es posa a ploure fort (que te pinta) em sembla que m'hauré de quedar a casa...
 
Si que sembla que ploura si, i ara sembla que sera gregal/llevant. Jo crec que anire al bunker si plou, aixins despres tinc dutxa calenteta i puc deixar el material mullat alla. 😁
 
alextxell dijo:
Si que sembla que ploura si, i ara sembla que sera gregal/llevant. Jo crec que anire al bunker si plou, aixins despres tinc dutxa calenteta i puc deixar el material mullat alla. 😁
Però serà terral, terral, no?

Per cert, avui hi ha vent a Castelldefels i el mar pla, pla. Terral.
 
Encara s ha de pagar per aparcar a Castdf...?
Amb gregal/llevant que veieu mes segur, Prat, Kastas o Vilanova? Segons quins models de previsió pot arribar a raxes de 50 knots.... [roto2gaydude.gif]
Badalona rompiente muy chunga no...?
 
Volver
Arriba