sequera de vent??

ferransu

Totalwind Fan
Mensajes
111
Puntos
0
dons aixo sembla que a l'empordà hi ha d'haver sequera de vent fins a la setmana que ve segons windguru i windfider
espero que vagin equivocats perque tinc un mono que no el puc aguantar!
 
sI, JO TAMBE ESPERO QUE S'EQUIVOQUIN. DE MOMENT AQUEST CAP DE SETMANA COM QUE FEIA POC VENT ENS HEM DEDICAT AL DIRT WINDSURFING
 
Doncs a Badalona es va navegar força bé el dissabte, amb 6.9 a estones ben fortet.

Ahhh, se que no vé al cas però dijous m'en vaig a FUERTE una setmaneta!!! [heavy] [heavy] [heavy]
 
Esperem report a la tornada [platano2]

fern dijo:
Doncs a Badalona es va navegar força bé el dissabte, amb 6.9 a estones ben fortet.

Ahhh, se que no vé al cas però dijous m'en vaig a FUERTE una setmaneta!!! [heavy] [heavy] [heavy]
 
joder ultimamament no estic "AL PUESTO"
 
Jo se d'un que para per Tarifita (a 5 km) i no pot navegar per que no bufa ni amb un miracle,pobret!!!!! [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido]
Jo al reves que en radjo,no puc sortir per que m'he quedat sense cotxe, [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] ,no tinc bateria!!!!!!!i una nova em surt per uns 100 € aixi que toca [muro] [muro] [muro] [muro] [muro] uns dies....menys mal que no bufa,renoi!!!!ja estic amb el gorila a sobre!!!!!
 
Home Ricky ets car de vueret per el foro ultimament.
 
Doncs jo fa dies que m'ho miro i tots els dies al migdia-tarda bufa F4-5 de ponent! Mireu-vos la página de OZÚ...
 
Doncs,no bufen ni les ganes,nomes porta dos dias amb avui,pero res de res....,jejeje,al menys a comprat material....
Disculpeu (va per a tu alex,jejeje)que no em conecti tant sovint com vull,pero estic sense internet i......be,quan em puc conectar es a la escola de la meva dona com ara....
 
Je,je,je,Alex ets una maquina,com va per Caste?jo ja porto uns dies per no dir un mes sense navegar i tinc un mono.........a veure si puc anar-hi.

Per cert,vaig parlar ahir amb radjo i em va dir que va navegar como un boig amb una Skate pro de 97 i vela de 6,una nova que s'ha comprat alla a Hight Wind Area,jejeje,es un crak!!!!!
 
Volver
Arriba