Saló Nàutic

Ivan_Windsurf_BCN dijo:
Hola a tots, teniu alguna informació sobre el saló nàutic? Hi ha alguna revista que porti invitació?

[saludo]

Gracias Ivan por recordarnos que ya está aquí el Salon Nautico de este año 2008

Las fechas son del 8 al 16 de Noviembre.

Sobre si alguna revista regala invitaciones la verdad es que no lo se, los últimos años surf a vela siempre la ha regalado, ¿alguién sabe si el ejemplar del mes de Octubre la llevaba?

Si no estaremos atentas a la revista de Noviembre.

Lo que si se es que en el Salon podreis encontrar el area fun beach, con una piscina de 15x15 m para iniciar a los mas pequeños en la navegación.
 
Enrike dijo:
Ivan_Windsurf_BCN dijo:
Hola a tots, teniu alguna informació sobre el saló nàutic? Hi ha alguna revista que porti invitació?

[saludo]

Gracias Ivan por recordarnos que ya está aquí el Salon Nautico de este año 2008

Las fechas son del 8 al 16 de Noviembre.

Sobre si alguna revista regala invitaciones la verdad es que no lo se, los últimos años surf a vela siempre la ha regalado, ¿alguién sabe si el ejemplar del mes de Octubre la llevaba?

Si no estaremos atentas a la revista de Noviembre.

Lo que si se es que en el Salon podreis encontrar el area fun beach, con una piscina de 15x15 m para iniciar a los mas pequeños en la navegación.


Si no me equivoco Carli la tiene,pero una cosa,estaremos atentas?¿?¿?
 
Buenas a todos, si confirmo que la ultima resvista de surf, hay un vale que me parece que sale al 50 % mas barato, no lo se ahora mismo no estoy en casa, ya lo confirmare, podriamos quedar para hacernos una escapada a la feria, que os parece?

ya direis que dia os va bien.
 
carli dijo:
Buenas a todos, si confirmo que la ultima resvista de surf, hay un vale que me parece que sale al 50 % mas barato, no lo se ahora mismo no estoy en casa, ya lo confirmare, podriamos quedar para hacernos una escapada a la feria, que os parece?

ya direis que dia os va bien.

Pormi de conya,pero sin €,jejeje,si no nos liamos a comprar ...... bueno por lo menos yo,jejeje.Si es pasado el 10 voy seguro.
 
Yo paso esto del salon nautico es una perdida de tiempo, a no ser que te interesen los yates, catmaranes y todo eso. En la surf Alegre de Girona se pueden ver mas cosas.
 
hola, jo penso efectivament que per només tema windsurf no val molt la pena.

l'entrada val 13€ i mirant els expositors a la pàgina web, em sembla que de windsurf només hi ha windparadise i daffi. Potser em deixo algú, però a primer cop d'ull és el que m'ha semblat.
 
vaja, veig que no surten el nom de les dues botigues que he posat, bueno, política del forum, be, doncs suposo que sí puc dir que són els distribuidors a catalunya de gaastra, tabou i de rdd, north sails.
 
per la revista de surf a vela et donem un vale descompte que pagues 3€, jo si puc anire ja fa temps que vull anar per per dates no em coincidien, ara em podre escapar una tarde.
 
carli dijo:
per la revista de surf a vela et donem un vale descompte que pagues 3€, jo si puc anire ja fa temps que vull anar per per dates no em coincidien, ara em podre escapar una tarde.

Yo igual me paso el sabado por la mañana con la familia dando una vuelta.
 
Buenas, yo estuve el jueves por la mañana, y tal como decias si quieres comprarte un barquito de putamadre, pero para ir a ver material de windsurf o vela en general vale mas que te vallas a una tienda que veras mas que no en la feria, yo sali bastante decepcionado. Bueno ya me he sacado una espina pq nunca habia ido y queria probar.

Saludos.
 
salvipardas dijo:
En conclusió, els de sempre. Apassionant.

sí, jo ja fa molts anys que no hi vaig per això, per tema wind com molt bé han dit està molt millor Sant Pere durant a PWA, i si és per estar informat de les novetats... amb el foro a l'apartat material n'hi ha de sobres.
 
És que penso que aquestes marques tindrien molta més repercussió, els sortiria més econòmic i els donaria menys feina anunciar-se a totalwind... que no anar al saló i queixar-se com cada any de la poca gent que hi passa i de com arriba a ser de car. Penso, vaja.

És estrany.

La surfalegre, com diu el Jordi, funciona molt millor en tots els aspectes. És un espai per a nosaltres, pera les marques i per al wind.
 
Estic d'acord , jo anava quasi cada any i sempre sortia decepcionat per tant auest any ja no he anat al sao Nautic i en canvi si que he anat al surf alegre i espero anar també l'any vinent ( desitjo que aquest any faci una mica mes e vent jejejj)
 
Volver
Arriba