S'Agaró 20-04-08

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
Hola companys, aquest cap de setmana vem quedar en riki i jo per pujar a Sagaró on s'ajuntaria en Lluis,el dia era gris amb amenaça de pluja, però feia vent així que vem muntar Veles jo la meva Loft de 6,2 i en riki la de 5.7, el vent venia perpendicular a la platja per tant hi hacia onada i va ser complicat sortir de la resaca ( no de la festa de inauguraació eh!! [risas] [risas] )al principi be, inclús una mica justet fins que va començar a pujar i pujar i pujar,va ploure pero nosaltres estàvem a l'aigua, navegant i dgaudint com a bojos, la veritat es que jo vaig haver de canviar a 5.4, en Lluis va muntar una 4,7 i per desgracia d'en Riki va trencar el pal Finalment inclús amb la de 5,4 anava passat, però ja no vaig posat la de 4,7 , estava massa trinxat [smilie=ambulance.gif] [smilie=ambulance.gif].
Va ser quasi una jornada de 5 estrelles, llàstima de la trencadissa d'en Riki.
Jo estic content li estic començant I nomes començant a agafar el punt a la meva sailboard tarifa de 90L , les trabucades encara totes son iguals:"XOFFF" [muro] [muro] [bonk] [bonk].poc apoc
Percert no tinc fotos [lloron] [lloron] [lloron].
Salutacions i bon Windsurf
 
Veig que vau estar a l'altura del que s'esperva de vosaltres 😁 , aguantant el tipus fins al final, eh? 😁 Vent no us en va faltar!!!

Què et va semblar el lloc, Eugeni?? Tens ganes de tornar-hi?
 
La veritat es que l'Eugeni va tenir sort de pillar una de les millors sessions que es poden pillar a S'Agaró! [ojos] [ojos]

Temporal fort i vent molt bó, pujant i pujant. I tampoc massa ratxejat, de vegades anaves curt de vegades bé (en el meu cas) pero no vai tenir cap ratxa d'aquelles que et desequilibren :D Tot força constant i la sensació del puja i baixa d'onades de metre i mig i 2 metres flipant.

Un parell de saltets ben facils (em vaig impresionar de lo facil que era), les trabutjades clavades (també jo flipant), era baixar la onada, i cantejar per canviar la vela a dalt de la onada, un gustasu [ojos] i alguna virada.. 2 de 4... amb onades ja costa mes!

Li posu un 10 de nota!


Mai hagues pensat ficarme en tals condicions, i menys sortirne, no indemne no, sino amb un somriure i una sensació de plenitud... [applaudit]


Esper-ho que entrin condicions com aquestes d'aqui poc, m'estic vician als temporals. S'AGARÓ HARDCORE [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]



Llastima d'absencia de fotus quan el tema estava serio. [sinfotos]

Esperu que l'Eugeni o el Ricky poguin començar el report amb les primeres fotos i despres ja el completo jo i li afegeixo les fotos de la mini sessió de surf de L'Eugeni i jo amb les nostres tables :D
 
M'ha agradat molt el spot, pero he de reconeixer que les condicions de entrar eren durilles , al menys pel meu nivell,despres va rolar una mica mes a garbi i ja estaba millor per sortir pero al principi el vent venia totalment de proa, el que dificultava la soritsa i si aixo afegim les onades doncs.... [ojos2] .
Diuen els locals que les millor condicions son de garbi, doncs.. pujarem un dia, la questió es navegar i navegar i navegar........ [neng] [neng] [neng] [platano2] [platano2] [platano2]
 
copio aquí el missg de riky:

[muro] [muro] Ja ho he dit un mon de vegades,tinc molt mala sort,al principi varem arribar l'Eugeni i jo [aplausos] no hi habia ningu!!!! [muro] [muro] donem volta i cap a Saga,a veure si veiem a la Carla o al Lluis,arribem al parking i com no jo davant em fico per la sortida!!!! [loco] [loco] veig un 4X4 que ve cap a mi [sorprendido] [sorprendido] (clar era la sortida)al final passem tots dos entre cotxes i 4 yayos que escridessaven perque anavem en contra direccio; [loco] [loco] [loco] [muro] [risas] ;ens acostem a la sorra i ..... ventet de uns 8 nussos amb ratxes de 15,mar pla....una maravella;pero nosaltres volem emocions fortes i ja habiem vist com estava Sanfe i decidim anar-hi; [loco] [loco] [loco] [qmeparto] [qmeparto] ;començem a montar i ni rastre de ningu!!!2 fent volar una cometa.Montem,Eugeni no esta segur d'agafar taula de 102 o 90,en aquell moment oletas de 0.50 amb vent de 8 nussos i ratxes de uns 12-13,al final monta 6.2 amb taula de 90,jo començo amb la meva parsimonia... :mrgreen: :mrgreen: ,acabo de montar la meva 5.7 i amb la JP de 120 pensant que aniria de conya,res mes lluny de la realitat,quan baixo i em trobo en Lluis i parlant-ne aconsegueixo que baixi a navegar una estona;mentrestant l'Eugeni navegant com un campio, [heavy] [heavy] [heavy] ,en aquell moment habia pujat fins els 10-11 nussos amb ratxes de 17-18,agafo el material,beach perfecte,ja començo a navegar,(Lluis havia anat pel material)faig un bordo cap a l'esquerra i veig que Eugeni esta parant,pels meus endins penso: que li pasara??? [loco] [loco] [sorprendido] ;doncs virare a veure si necesita ajuda.Quins demonis [yikes] [yikes] no li pasava res,nomes que havia pujat,en mig de la virada al aigua,es que havia vist un bitllet de 500€!!!!que va!!!!!!!!em va catapultar la ratxeta dels pebrots!!!! [muro] [muro] [muro] intento water...jejeje [meparto] [meparto] [muro] [ojos] vela catapultada,no savia el que estava entran en aquell moment,torno a sortir i vaig cap a on estava Eugeni planejant amb la botabara que m'arribava per sobre del cap [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] ,arribo i comença a desmontar;vaig veure un local amb anemometro (Miky)m'acosto per veure quan entrava i per sorpresa meva entraven uns 10 nussos,com es possible?????no puc????hem diu,:no es que has agafat la ratxa i mira de quant es. [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] increible,ratxes de fins a 24 nussos,normal que no fes ni un water,no m'ho esperava!!Eugeni canvia de vela,Lluis que ja ha arribat monta i dic per que no????jo amb la 5.7,en aquells moments ja entraven uns 15-16 nussos i pujant,ones de 1.50 les mitjanes 2 les grans i 1 les petites,intento sortir,Eugeni veig que li falta vela i Lluis a punt de sortir;penso aquesta es la meva!!!!.Res mes anyunyat de la realitat,intento sortir no n'hi ha forma amb les ones era imposible,molt seguides,grans i amb mala llet!!!!,a punt de trencar material;en Lluis surt tambe i va fi,Eugeni una mica passadet i aniria massa passat;de tant intentar sortir vaig trencar mastil!!! [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] [sorprendido] S'havia acabat el dia per mi!!!sortir i quan sorten els companys que van força be xerradeta amb el Miky (que te fotos i un video de la primera sortida)plegar material,Eugeni fet pols (no m'estranya,no ha parat) i en Lluis igual,normal amb la lluita amb les ones i el vent comprensible,just quan paren baixa de cop,començen a fer surf!!!!! [loco] [loco] [loco] just quan m'en vaig,puja un altre cop fins penso que els 25-30 nussos,carretera i manta amb un mastil menys. [crybaby] [crybaby] [crybaby] Ara les sensasions molt bones de la JP un parell de bordos,i m'agradat molt la resposta que te la taula d'Eugeni,molt bona taula!!!Felicitats Eugeni,doncs be les fotos a dit Miky que les penjara i res mes.....d'aqui a no res anire a Trabu... [loco] [qpasaneng2] [bonk] [bonk]
 
Impresionantes los reports, sois unos cracks [bow] , yo todavia no estoy preparado para esas condiciones, pero todo llega [smilie=12.gif]
 
No creas Enrike... Ninguno de los 3 estabamos preparados para eso. Y al conseguirlo flipamos. Aun conservo la sonrisa [ojos]

Yo tuve la suerte de practicar el sabado con mucha ola y poco viento, pero me comi unas buenas lavadoras (del sabado si tengo fotos)...

Claro, el domingo, aun siendo un completo novato en estas condiciones, algo de feeling tenia y sali al segundo intento [heavy]

Haber cuando caen las fotos que hizo micky al principio! [ojos2]
 
Enrike dijo:
Impresionantes los reports, sois unos cracks [bow] , yo todavia no estoy preparado para esas condiciones, pero todo llega [smilie=12.gif]

[ojos2] Como bien comenta Lluis ninguno estabamos preparados para ese dia pero....le pusimos el mono que teniamos de navegar y quieras o no salimos,todos muy contentos de alli [neng] [neng] ,incluso yo despues de romper mastil,eso si la proxima no me engancha,saldremos como campeones y volveremos a disfrutar de unas sensaciones que o las he vivido en mi vida,cuando me he mojado con esas olas siempre eran mas distanciadas,os lo juro,cuando estaba en pleno "prelavado" te acuerdas de la familia de las olas,pero disfrutando,es una sensacion para vivirla y como ya he dicho la proxima no me engancha,como en el CMV,la proxima no me engancha,te acuerdas €nrique de aquel domingo!!!inolvidable,aprendi mas de lo que nos podamos imaginar,como este domingo pasado!!! [platano2] [platano2] [platano2] [ojos] [sorprendido] .De varas fue inolbidable!!!aunque igual propongo salir de la otra cala y enganchar las olas fuera con mas viento,debe ser genial salir con mar plano y fuera olas,señoras olas. [sing] [sing] [heavy]
 
Ja tenim les primeres fotos! Copiu de http://www.windsurfcat.com/forumWC/viewtopic.php?t=4265


Miky dijo:
Tot i que la previ deia que plouria i no faria vent, ahir vam tenir condicions bones per navegar.

Cap a les dues el vent de garbí-migjorn arribava a 17-18 nusos amb ratxes que superaven els 23 nusos. :D

DSC01388.jpg


Alguns valents com l'Eugeni , en Ricky i més tard en Lluís van desafiar les onades, el fred i la pluja.

DSC01403.jpg


DSC01396.jpg


DSC01398.jpg


DSC01399.jpg


DSC01400.jpg


Lluís, sento no haver-te fet fotos però vas arribar tard.
Ricky, espero que trobis un màstil ben aviat.
Envieu-me els vostres mails i us passaré la resta de fotos i el video.

Fins aviat. :)

Miky dijo:
Els beguinners no ens hi vam posar perque feia massa onada per entrar sense perill de trencar material.Un d'ells va partir el màstil al sortir.

Nosaltres vam navegar el dissabte a la tarda amb F3-4 (just per planejar) i en Jordi i en Pau van estrenar taules noves.

On eres Salvador?

Lluis_CB dijo:
Bé beé!

Per fi les fotos!

Pero son de quan el tema encara no estava serio, quan jo vaig arribar la trencant era bastant grandeta i molt seguida, gens constant, i el vent que anava pujant, la sortida es feia xunga de collons. Els tres, en Ricky, l'Eugeni i jo també som novatos, pero vam sortir em ganes!

Al final el vent va pujar fins i tot per 4.7 (la que portava jo) i hi havia onadots molt mes grans que a les fotos, ens passaven murs d'aigua de metre i mig i dos metres! :shock:

Sessió brutal, i molt positiva, el dia abans no m'hauria imaginat que podria sobreviure en aquest tipus de condicions, pero nois, una delicia!

N'he tret molta experiencia d'aquest dia, i a més, viureu en persona no te preu, un cop al mar, passant onades enormes era meravellos! :D


Tinc algunes fotus de quan vam plegar, vam fer una mini sessió de surf :p


Llastima qu no tinc fotos mevas am el tema serio :(

Aquesta tarda si puc les penjo ;)
 
Una petita preview:

Divendres , Dissabte i Diumenge (al reves) xD
 

Adjuntos

  • S'Agaró 18,20-4-08038.JPG
    S'Agaró 18,20-4-08038.JPG
    2,4 MB · Visitas: 678
  • S'Agaró 18,20-4-08014.JPG
    S'Agaró 18,20-4-08014.JPG
    2,5 MB · Visitas: 679
lluis_lovewind7 dijo:
Una petita preview:

Divendres , Dissabte i Diumenge (al reves) xD

Luis i l'Eugeni fent surf!!!pero aixo va ser quan va parar el no Lluis si no m'equivoco, [sorprendido] [loco] [loco] [loco] [yikes] [yikes] [yikes] [yikes] Pobres taules!!!!

_________________________________________________________

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8


Vent actual:

tt_imagen.php
 
Ei rikywave ei me parece que tu y yo nos conocemos!
Un día en sant pere pescador no te encontraste un novato que estrenaba su equipo y que me ayudaste a montar la vela? Llevaba una carve…
No c si eres tu….pero esq me suena que te llamabas así!
Ya me diras si eres tu o no..
Un saludo
 
clau dijo:
Ei rikywave ei me parece que tu y yo nos conocemos!
Un día en sant pere pescador no te encontraste un novato que estrenaba su equipo y que me ayudaste a montar la vela? Llevaba una carve…
No c si eres tu….pero esq me suena que te llamabas así!
Ya me diras si eres tu o no..
Un saludo

Claro que soy yo!!!!!que tal??te han ido bien los consejillos que te di??? [platano2] [platano2] que tal con la Carve????ahora te toca a ti darme consejillos!!!!jejeje,has podido seguir navegando???haber si nos vemos,este sabado o subo a Saga o (lo mas probable) baje hasta Trabu,a ver si nos vemos un dia,vente a la trobada que estamos preparando para principios de mes....hasta pronto y buen windsurf,espero volverte a ver!!

_______________________________________________________________________________


JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8


Vent actual:

tt_imagen.php
 
Uei muy bien tus consejillos!!jeje
Bueno estoy dedicando todas las horas que puedo pero joooder esto cuesta muchísimo pero bueno ahora ya pongo los pies en los food straps y me falta sacar el water pero en el mar me cuesta mucho y hasta ahora estaba siempre en la desembocadura y un poco en el mar... pero esto ya no puede ser! A partir de ahora solo voy a navegar en el mar a ver si me sale mejor y así podré venir algún día con vosotros...pero de momento mejor practique un poco mas antes de apuntarme con vosotros!jeje
Una abrazo!!!
claudi
[saludo]

No, si al final tots coincidim al mateix lloc! És divertit això :mrgreen: I el que es diu sempre: COM MÉS SEREM MÉS RIUREM 😁 Fins aviat!

salvi
 
clau dijo:
Uei muy bien tus consejillos!!jeje
Bueno estoy dedicando todas las horas que puedo pero joooder esto cuesta muchísimo pero bueno ahora ya pongo los pies en los food straps y me falta sacar el water pero en el mar me cuesta mucho y hasta ahora estaba siempre en la desembocadura y un poco en el mar... pero esto ya no puede ser! A partir de ahora solo voy a navegar en el mar a ver si me sale mejor y así podré venir algún día con vosotros...pero de momento mejor practique un poco mas antes de apuntarme con vosotros!jeje
Una abrazo!!!
claudi
[saludo]

No, si al final tots coincidim al mateix lloc! És divertit això :mrgreen: I el que es diu sempre: COM MÉS SEREM MÉS RIUREM 😁 Fins aviat!

salvi

Buenoooo....estas hecho todo un crak!!!! [bonk] [bonk] [bonk] ya haces bien en meterte en el mar mas que nada que en Trabu es plano plano,entonces si hay un poco de chopy o incluso ola te encuentras un poco perdido si no has navegado en mar,cambia mucho,pero.... [sing] [muro] ya sabes,a practicar,como me comento Salvi cierto dia,es un deporte duro,tiene razon,es cuestion de practicar y caerte y volverte a caer,llegara el dia que no te caeras e iras como las cabras,por venir con nosotros tranquilo por el nivel,no somos "pros" somos windsurfistas!!!! [bonk] [neng] [neng] espero verte dentro de poco y poder navegar juntos,un abrazo y cuidate hasta ese momento!!! [saludo]
_________________________________________________________


JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2 Hot Sails 4.0 Tribord 5.7;7.2 Gastra 3.4;4.8


Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl
 
Volver
Arriba