Reparació veles de wind per barcelona

pauroca

Usuario activo
Mensajes
35
Puntos
0
Hola a tothom

Estic buscant llocs per bcn on reparin veles de wind be i a bon preu.

El bueno, bonito i barato...

A veure si algú em pot ajudar.

Una abraçada
 
Gracies erik.
Però els de marinamar estan tancats per vacances fin el dia 3.
Demà trucaré als crash a veure si treballen. Les vull tenir ràpid per pujar a leucate
 
El telèfon es correcte, però ara és a Cabrils. poseu aquestes coordenades en el maps de google 41.515675,2.379667
 
Gracies joan.
Just ahir vaig deixar.li al sergi. I si ja no treballa a bcn s.ha translladat a cabrils
 
Hi ha algun altre lloc per poder reparar veles??
Quins preus seriens assequibles per la foto que us adjunto? val la pena reparar-la?
Foto21-10-12150012_zpsa738d245.jpg
 
Al delta, a l'Ampolla, hi ha una persona que repara tambe. Si us interessa us passo el tlfn.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Al final reparar-la em va costar 55€ al marinamar tal com em van dir per email quan vaig ensenyar la foto, en pocs dies la tenien i esta al drugstore de aribau amb travessera, pel parquing del mercadona.
Recomanable 100%
 
el taller de surf, les pasen a buscar i te les porten. Tant veles, com taules, com estels, sups, surfs, etc..
 
alextxell dijo:
el taller de surf, les pasen a buscar i te les porten. Tant veles, com taules, com estels, sups, surfs, etc..
Aquesta és la ubicació (41.552954 - 2.429896 ) i el telèfon 635794939 (Josep).
 
Recomano crash sails, molt millor reparació que a marinamar, mes barat i mes rapid [porreta] [porreta]
 
I on es crash sails? Pots facilitar telèfon, adreça, web, e-mail…?
Jo tenia una vela amb el vario top a punt de petar, a Ozú em cobraven 45+10+10 i a Marinamar me la van reparar molt be per 35, però potser crash sigui encara millor qualitat/preu, encara que també pot dependre de la reparació en qüestió…
 
Volver
Arriba