port de la selva 03/11/2009

jordi-navata

Totawind Master
Mensajes
774
Puntos
0
Ubicación
port de la selva
molt bona sessió avui a Port amb tramuntana

ideal per 97 lts i 5,4. poqueta gent a l'aigua, els dos xavis, en david, un altre noi que no sé com es diu i jo.

les condicions han estat fantàstiques, sol, vent i alguna bona rampa per saltar i surfejar.

demà més amb tramuntanada fortíssima, avisos de més de 40 nusos [ojos2]
 

Adjuntos

  • totalwind2.JPG
    totalwind2.JPG
    171,7 KB · Visitas: 1.355
  • totalwind3.JPG
    totalwind3.JPG
    165 KB · Visitas: 1.352
  • totalwind4.JPG
    totalwind4.JPG
    165,9 KB · Visitas: 1.352
ostres les fotos surten molt petites [muro] suposo que com que me les han passat per mail... bé, ja miraré si les puc fer més grans demà, ara vaig a sopar amb els nens, i després a posar-los a dormir.
 
oooooooooooooooooooooooooooo
[smilie=worship2.gif]
Jo dema baixo al delta
 
al final divendres no va entrar la tramuntana a dins la baía amb tota la seva força i va ser una repetició de la sessió de dijous amb 97 lts i 5,4. tot i que amb més onada i força més ratxejat que dijous.

a fora del port, el mar estava totalment desfassat i es vèien "fiblons" d'aigua aixecar cap al cel.
 
Jordi, ens podries descriure amb detall les condicions de vent a Port... És una badia tancada... ¿troba algun obstacle el vent que faci que de vegades sigui ratxejat...? Explica'ns ho això tu que ets local ;-)

Bones fotos. Un spot magnífic!!!
 
la tramuntana sempre bufa ratxejada però no només a port, si no que arreu, el motiu no sabria dir-lo és possible suposo que al passar pel pirineu doncs s'accelera de manera discontiua. [smilie=nusenuse.gif]

La orientació bona de la tramuntana per navegar a dins de port és des de NNW (337,5º) fins a NNE (22,5º) és a dir tot el seu rang, tot i que com més tendeix als extrems cap a Mestral NW o cap a Gregal NE la entrada es veu més complicada. Pel NW pel cap del Bol i més enllà de Llançà per Grifeu i pel NE pel propi poble.

és per això que avegades es veu tramuntana molt forta fora la baía i que no acaba d'entrar, això passa sobretot quan ve de NNW que és el moment d'anar als caials (cadaqués) a buscar la tramuntana. (això sí requereix molt nivell).

també es navega molt bé amb garbí, aixòsi està fort, el garbí de ve terra SO i fa que el mar sigui totalment pla amb el que es converteix en un autèntic spot de velocitat. El problema és que, al ser vent totalment de terra, cal tenir un mínim nivell per poder tornar en cenyida.
 
salvipardas dijo:
Un paisatge imponent. Ets tu el navegant, Jordi?

A veure si aquest finde ens reunim uns quants a Port.

sí sóc jo, me les va fer en xavi.

la previ del cap de setmana pinta molt bé. Per poc que pogui miraré d'escapar-me dissabte o diumenge.

a veure si ens veiem, si pugeu ja us buscaré.
 
mmmmmmmmmmmmmmmm dissabte pinta be, pero no se si entrara per que a França no estan donant vent.
 
Volver
Arriba