Pont 1 de maig: Llevant + SE

sos4l

Totalwind Hero
Mensajes
2.354
Puntos
0
Ubicación
Barcelona
Sembla que tindrem llevant a la costa central aquest dissabte (POR FI!!!)
Com ho veus Vilanova? No se si la direcció es la bona o no...
I si no Barcelona, que sempre funciona amb aquestes previs!
 
Bueno, ya que estoy:
planazo para el finde:
- sabado: levante costa central [smilie=worship2.gif]
- domingo: saint-cyprien SE!!!!!!! [smilie=worship2.gif]
- lunes: saint-cyprien SE!!!!!!! [smilie=worship2.gif]

O la otra opción para los [smilie=drive.gif] :
- sabado / domingo / lunes: CAP D'AGDE!!!! [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif] [smilie=worship2.gif]
 
Yo intentaré el sábado un navegadita matinal, que luego tengo lio, pero si se mantiene la previ tempranito al agua.
El resto del puente a decidir sobre la marcha...pena de precio del p*to gasoil! porque el cap d'agde, tiene una pintazaaaaaa.
 
hi ha molta onada a capd'adge o st crypien? o millor llac el diumenge/dilluns?
 
avui, windguru pronostica una garbinada a palamos....snse nuvols...potser q entri! [smilie=worship2.gif] [windsurfing.gif]
 
saint cyprien y cap d'agde son spots de olas.
el Fred Bonet tiene mogollon de videos de estos sitios
 
creo que cap d adge la ola es mas larga y ordenada, tambien esta mas lejos!!!creo que entran mejor alli estas previs.
 
visto la previ de esta mañana, no vale la pena ir muy lejos, parece que sant pere funcionara todos los días.
 
a veure aquest garbí del diumenge.. avui ha entrat E per slalom
 
Not, si diumenge entra garbí a Malgrat potser m'hi acosto. A veure si es confirma la previ... Seria la 3ª navegada en una mateixa setmana. Tot un èxit en mi! La merda és que dissabte a la nit tinc una despedida de soltera. Intentaré no anar a dormir tard.
 
jo veig clar el diumenge, mitgdia tarda... vent moderat... (mar?)

Avui funcionant a tope, BIG DAY cabrera?
 
per demá com sempre molt optimista....

display_map.php
 
avui big day a vilanova!! 78+5,3 (pero poca onada)

dema... ni idea... pot ser palamos...

Edito: Palamos!!
i dilluns saint cyprien!
 
sos4l dijo:
avui big day a vilanova!! 78+5,3 (pero poca onada)

dema... ni idea... pot ser palamos...

Edito: Palamos!!
i dilluns saint cyprien!

Demà el lloc sembla Palamós però més val que es compleixi el que dius i el vent espanti els "domingueros", estem de pont!!

No controlo St Cyprien amb SE, la previ es bona? Perque el GFS de windguru dona uns 20kt amb ratxes de 25, amb això pujaria, pero el WFR27 del que normalment em fio més només dona 15 ratxes 17, amb això no pujaria. Les previs de Baston donen semblant i windfinder potser es una mica més optimista. No se, no ho veig tan clar...
 
no sé que decirte silent, el otoño pasado subi unas cuantas veces a saint cyprien con previs bastante peores... y se navego con 5,3!
mañana me acercaré a sant antoni, y segun la previ decidiré si subir a francia o quedarme por la zona, que tampoco pinta mal por aqui el lunes!
(los que suben a francia, pensar que hay controles en la frontera, por lo del bce no sé que de barcelona http://ccaa.elpais.com/ccaa/2012/04/28/catalunya/1335624319_677343.html)
 
Volver
Arriba