Per fi Matamala !!!

josepmaria

Totawind Master
Mensajes
708
Puntos
0
Ubicación
Vivir vivo sobre la tabla pero sobrevivo en Manres
Aquest passat finde, dissabte a la tarda, temps acceptable, sud bastant ratxejat, però tot el llac per mí !!!
Anavem amb amics i com que no comptava navegar, no vaig agafar el neopré d'hivern [bonk] i em vaig congelar, vaig haver de plegar per fred [roto2rie.gif] , no per cansament !!!

retall_zps4df6d238.jpg
 
Desde que vas parlar per primer cop d'aquest llac, que hi tinc moltes ganes de visitar-lo.
Felicitats per la navegada alpina.
 
Jo hi vaig estar a l'estiu i vaig punxar, encara que un noi que treballava alla em va dir que els dies abans havien tingut vent cada dia. El lloc preciós, i l'aigua fresqueta, ecara que tinc moltes ganes de tornar-hi.
Felicitats per la navegadet!
 
Queda pendent!!!!! Amb que e navega? Tu que portaires?

7.8 y 110 o 9.2 y 122?
 
Jo aquest dissabte anava amb 8,5 (2 cams) i slalom 130 L , i l'altre cop que vaig navegar va ser amb material de lloguer ... una Bic d'uns 160 L i una vela d'uns 7 m. sense cambers ... els dos dies m'ho vaig passar bé, millor amb el meu material, clar, però el vent era ratxejat i ja sabeu el que això es, a estones esperes la ratxa dret i quasi parat, i de cop surts espiritat mirant de no fer catapulta !!! Com l'aigua es plana corres que te les peles !!! Els dos cops era amb vent de Sud (d'Espagne que diuen [meparto] ), els locals diuen que de Nord entra mes fort i millor [punk.gif] ... però jo no l'he trobat mai [crybaby.gif] ...

Havia vist un video d'algú navegant a Matemale i després a Leucate ... l'he buscat però tant sols surt això ... aquest paio surt de la base d'activitats nautiques, just a l'altre costat d'on jo ho vaig fer aquest últim cop, i va justíssim de vent, de fet, quan cau veieu com no aconsegueix fer el "water" ... se sent com bufa i escup però no com renega !!! A qui no li ha passat això ??? ... no es veu com acaba l'aventura ... hi haurà una 2a part ???

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Bueno este tio creo que es un poco friki, ¿no navega con zapatillas?

Casulmente me salio este video despues de ver el otro, no es de matamala pero que risas:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Ves a saber si no es de Matamala ... el tiu sembla el Capità Enciam o "la rana Eustaquio" amb el neopré d'aquest color ...
De totes formes te un altre vídeo increïble !!! (per cert ... el que ens ensenya ho sabem fer tots [applaudit] !!!)
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Otro que ha catado el matemale este sabado, con 90l y 5.3.!
Soplaba bien (lago blanco) pero justo al entrar (un poco mas arriba de la base nautica, para no cagarla) se puso tonto.
Aun asi media hora planeando/paron/planeando, segun la direccion de la racha.
Pare rapido para evitar de caerme y catar el agua... Que no parecia muy caliente que digamos.
Eso si, un lujo navegar solo y tener cesped para montar, con vistas quebte cagas :)
Esta mañana a primera hora tambien soplaba, pero el frio me echo por atras y al final duro poco, al salir el sol se paro.
Josep maria gracias por haberlo compartido que sino nunca me hubiera metido alli solo!
 
sos4l dijo:
un lujo navegar solo y tener cesped para montar, con vistas que te cagas :)

Un lujo, si señor, pero en esta época mejor pensar en dejarlo para la temporada que viene ...
Lo de la soledad, en Julio y Agosto no estas solo pero tampoco te agobias ...
 
Este verano estuve y me quede con las ganas de navegar ahí, esa agua planitaa.... Ufffff
Hay alguna manera de saber si soplara, para no subir todo el tinglado para nada....
 
Bones
soc nou al foro,
Em presento, em dic Ramon
Fa anys havia navegat i m'agradaria tornar a sentir aquelles maravelloses sensacions.

Us volia demanar si sabeu si lloguen material al Llac de Matemala?


Moltes gracies,
Ramon
 
Lloguen, i tant que lloguen, has d'anar a la base nautica, es l'únic lloc, no et pots perdre.
No es "pata negra" però et treus el cuc !!!
 
Volver
Arriba