Pals avui

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
ho haveeeu viiisst? Aixó es navegable? 3.3?

Untitled-3.gif
 
sí lo he visto y no lo entiendo, todo el mundo dice que en Pals entra cuando en sant pere está desfasado y hoy no ha sido así para nada, lo he dido siguiendo y tiene muy buena pinta aunque la varianza es muy alta, como se decía esto en catalan el biaix es molt alt
 
bueno es que el anemometro de sant pere esta un poco desventado de la tramuntana me parece....
 
avui port de la selva era impossible!!!! he anat allà, però al final no m'hi he posat, no he tingut cullons o potser he tingut seny, he començat a montar 3,2 i 76 lts però a la ratxa era inhumà, el anemometre en la ratxa ha marcat 52 nusos [sorprendido] i s'anava mantinguent de 42 a 46 nusos. Tinc una foto feta amb el móbil, però no fa justía a la realitat.
008.jpg
 
la tramuntana arriba al tordera..... has fet be , es millor tenir seny.....
 
ekualo dijo:
com anira evolucionant axos?
diumenge on es millor anar?

De moment pinta Pals collonut!!!! Vent tot el dia y 16 grauets. Algú s'animará? Pot estar molt bé!!

Això segons windguru WFR27kmm, altres models no son tan clars, haurem d'estar a l'aguait...
 
demá sembla que menys fort que avui. POder per 4mts
 
quan digeu axos de q sta mes fort a stpere, amb qina vela aneu?
diumenge veig pals x 4.5, s'aixeca molta onada?
 
Aviam si aguanta Pals, no ho tinc tant clar. Per cert Sant pere avui inhuma, lo millor Pals.
 
Perque baixar a Cambrils-Delta i aixecar-nos ben dora ben dora ben dora? Té bona pinta diumenge..
 
carlesmicro dijo:
ekualo dijo:
diumenge veig pals x 4.5, s'aixeca molta onada?

Que si s'aixeca molta onada?
Mira les fotos de sos4I:
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=24&t=68666&start=15

Bueno bueno bueno, no todos los días es así!! De echo esas fotos son de días muy fuertes. Este domingo pinta más moderado, puede estar accesible para unos primeros tanteos para gente con algo de experiencia en olas pequeñas-moderadas.
 
Volver
Arriba