On arreglo cop a la proa?

enrik

Totawind Maniac
Mensajes
464
Puntos
0
Ubicación
Sant Celoni aunque navego en Malgrat de Mar!
Bones, divendres després de molts mesos sense navegar vaig patir la típica catapulta amb cop a la proa de la meva taula F2 Spice 94L. No te mala pinta però no es pot navegar tal i com esta pq entraria aigua.
Sabeu on puc portar-la a arreglar? Adjunto un parell de fotos...

catapulta01.jpg


catapulta02.jpg


Gas!
 
Taller de Surf esta a Mataró, el trobaras al Feisbu. A Pals tens en Boada que ho fa molt bé, un artista.
Pero aquest cop a la proa el pots arreglar tu mateix si t'animes.
 
ericP dijo:
Taller de Surf esta a Mataró, el trobaras al Feisbu. A Pals tens en Boada que ho fa molt bé, un artista.
Pero aquest cop a la proa el pots arreglar tu mateix si t'animes.

Gràcies Eric, a posar i treure cargols encara... però no m'atreveixo amb això, consultaré als profesionals i que quedi lo millor possible!

Gas!
 
Al delta esta el taller de mansta custom boards. Mira el seu blog i si t'interessa li escrius al Marc. Tot un artista també.

Enviado desde mi GT-I9000 usando Tapatalk
 
Jo tinc la curiositat de saber si al Taller del Surf, a part de refer els acabats de pintura perfectament (es innegable), tabe refà apropiadament el Sandwich PVC. I no ho dic amb cap ironia. En Boada i en Marc son shapers de Windsurf amb força experiencia. Pero les taules de surf tenen una construccio i es reparen diferent a les de windsurf. Si un dia tinc la oportunitat de parlar amb el responsable del TdS segur que m'ho aclarirà. De moment a la gent que he preguntat, l'unic que saben es que la reparacio que els hi va fer es veu perfecte, pero ni idea del procediment emprat.
 
Del Facebook del TDs

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=570377063019080&set=pcb.570377133019073&type=1&theater

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=569643363092450&set=pcb.569643439759109&type=1&theater

Quan vol fa una feina molt bona... [punk.gif]
 
Li vaig portar ahir i em va ensenyar les instal·lacions i tot el que feia, des de taules de kite, kite-race, windsurf, surf, fins a reparació de veles.
Fa uns anys, crec que era en Boada, em va reparar un cop a un altre taula i tot va anar perfecte. Suposo que ara anirà igual de bé. Si un te més o menys mans... no ho sé. A mi m'entres la taula quedi bé que ho facin com vulguin.
Posaré alguna foto del resultat quan tingui la taula i els que sabeu doneu opinions.

Gas!
 
enrik dijo:
A mi m'entres la taula quedi bé que ho facin com vulguin.
Posaré alguna foto del resultat quan tingui la taula i els que sabeu doneu opinions.
Precisament, un cop arreglat, nomes es por valorar la part exterior, la pintura. No com s'ha fet.

No vull posar en dubte la profesionalitat de ningú, eh. De totes maneres, una proa tampoc es una zona sensible estructuralment, no cal fer cap virgueria per que quedi ben resolt. pots estar tranquil. [saludo]
 
Crec q al Xavibal li va arreglar una planxa i per mi va quedar molt be, tambe tinc un altre que li va arreglar una planxa de wind doblegada per la meitat per un salt.
 
El noi del taller de surf diria que et va pasant fotos del procés perquè ho vagis veient.

A un amic li va reparar una taula de surf long full carbon i em va semblar prou correcte.
 
Les taules de surf no tenen sandwich de PVC, ahi radica tot el meu dubte. Pero es tan facil com preguntar-li personalment un dia que me'l trobi.
 
Volver
Arriba