Novatillo.....buscant a gent.....per fer windsurf

Marcus_28

Usuario
Mensajes
10
Puntos
0
Hola bones, visc al costat de l'hospitalet de l'infant i magradaria trobar a gent que practiqui wind.....el nievlll...el que hi hagi.....sincerament no m'acabo d'atrevir a sortir sol...per si hem trobo que no puc tornar, encara no he sortit a mar obert...per aquest motiu.....res si algú sanima i hem vol donar una mica de consell i compartir aigua i vent.....
 
Si et pots desplaçar, acosta't a l'Ampolla i/o a la zona del delta. Tens 1/2h en cotxe, sempre hi sol haver gent navegant, i els mars interiors del delta son zones molt segures. Un altre opció (mes aprop teu) es Cambrils. Hi ha uns quants del foro que hi naveguen sovint.

Independentment del nivell que tinguis, mai naveguis sol.
 
Jordi_montcada dijo:
Si et pots desplaçar, acosta't a l'Ampolla i/o a la zona del delta. Tens 1/2h en cotxe, sempre hi sol haver gent navegant, i els mars interiors del delta son zones molt segures. Un altre opció (mes aprop teu) es Cambrils. Hi ha uns quants del foro que hi naveguen sovint.

Independentment del nivell que tinguis, mai naveguis sol.
Merci,

Casualment acabo de passa per la platja de l'hosp. De l'infant i he parlart amb un noi alemany i mha dnat algun consell, i avui és bon dia pk hi ha garbi i enseguida el vent et porta a la platja.....i bueno tmb hi ha socorristes...provarem una estona
 
Eppppp compny jo navego a Miami platja, estigat atent al foro general moltes vegades quedem per baixar al delta.
 
alextxell dijo:
Eppppp compny jo navego a Miami platja, estigat atent al foro general moltes vegades quedem per baixar al delta.
Alex, eres al Delta aquest cds passat? Hi havia algú amb una vela vermella, el dissabte, però no el vaig veure fins que ja marxava.
 
alextxell dijo:
Eppppp compny jo navego a Miami platja, estigat atent al foro general moltes vegades quedem per baixar al delta.


Ei hola, colta te enviat un mp amb el meu movil pero si hem voleu avisar quan aneu a fer wind per aqui o pel delta.....sempre va be coneixer gent que practiqui aprop......i depàs si un di hem dones un cop de mà o algun consell insitu
[windsurfing.gif]
 
Si estas atento a este rincon del foro la mayoria solemos comentar cuando tenemos previsto desplazarnos para ir a navegar, a la que veas que alguien comenta que va al delta postea y te pasas y seguro que cualquiera de nosotros estará encantado de darte los consejos que necesites.

Yo voy de vez en cuando a L'Ampolla que tambien pertenece al Delta y es agua plana con viento de sur
 
Enrike dijo:
Si estas atento a este rincon del foro la mayoria solemos comentar cuando tenemos previsto desplazarnos para ir a navegar, a la que veas que alguien comenta que va al delta postea y te pasas y seguro que cualquiera de nosotros estará encantado de darte los consejos que necesites.

Yo voy de vez en cuando a L'Ampolla que tambien pertenece al Delta y es agua plana con viento de sur

Gracias, estare atento
 
Avui he anat a mirar la platja del trabucador te molt bona pinta, sobretot per la part interior , k no pots anar mar endintre
 
Volver
Arriba