Material decathlon fora de temporada

ferransu

Totalwind Fan
Mensajes
111
Puntos
0
doncs això sabeu si en el decathlon de Girona, Figueres, Platja d'Aro o Perpinyà i venen material actualment. voldria comprar una botavara l'ho més aviat millor. i em sona que en el de Girona ja no i tenen res de windsurf pero no se res segur, espro la vostre resposta


bon vent
 
Vés amb compte amb el material decathlon... jo en vaig tenir una que em va donar un resultat fatal i, una altra que era una vela digníssima... A Barcelona (Badalona) en tenen de la temporada passada, però a mi no m'agraden (tenen una forma molt rara). Les d'aquest any et surten per uns 300 euros, però per aquest preu tens una secret o una loft seminova (comprada al sergio de tarifa)... Botavares, el mateix, tens unes aeron de qualitat molt econòmiques.
 
el d girona i de platja d'aro no venen res de windsurf!!! pots mirar al de figueres, pero ho dubto, pero a perpinya potser si perque els decatlhons de frança toquen molt de material, o inclus pots anar al de girona i parlar amb un venedor i que et miri si tenen el que busques en altres decatlhon i t'ho envien a girona o al decatlhon mes aprop. Aixo t'ho dic pq jo fa tres estius i vaig estar-hi treballant, i m'hi vaig comprar un equip de windsurf al complert, i no de marca decatlhon!!!!

salutacions!!!
 
estic d'acord amb els companys,hi ha material molt millor pel mateix preu. Ja se que et queda llluny pero nomes informar-te que el de mataró tampoc venen res de windsurf!!!
Salut i bon windsurf
 
dons pel que m'heu dit on podria comprar una botavara aeron?


edito: més ben dit, on podria comprar material que no fos d'un preu excessiu i que no sigui decathlon?
 
doncs pots mirar xl foro algun forero de segona ma, o sino, x girona tens botigues com ara l'escot (l'escala), capgirell (pals) surf shop (empuriabrava), sailboards girona (celra) o sino, pots nar a leucate, que alla hi pots trobar moltes oportunitats
 
Jo trenco una llança en favor de les botavares del decthln jo ne tingut 3, i si 2 se m'han trencat pero amb 4 anys de guerra.
Penso que tant les decthln com les gun les b3..... d'alumini, son generiques. si agafeu una b3 o una gun i una decthln veureu que hi ha molt poketa diferencia, de fet son iguals.
Crec que las fabrica totes la mateixa casa a korea o Taiwan o ves a sapiguer a on.
 
En el decathlon de Puerta del Angel recientemente he visto botavaras creo recordar de hasta 180cm por 50€ [ojos2] estuve a punto de comprar una si no fuera por que hace poco compre una el Leucate.
 
Hola nois.
Jo us puc dir que m'he tornat un fidel client de Decathlon ... 😁
Peso 100 Kgs, per tant "machaco" bastant el material. Fa mols anys que navego i he perdut totes les manies de marques, he tingut desenganys amb moltes ...
Vaig comprar fa tres mesos per 189 € 😁 una Tribord 8,5 amb 2 cambers, model de fa dos o tres anys, la del tall "raro" ... l'hi tenia mania per la seva forma, però la veritat es que em funciona perfectament, es monta ràpidament, no salten els cambers, giren suaument, funciona embossadeta amb poc vent i aplanada aguanta la tira quan vaig passat ... he tingut molts anys North, he passat per Gaastra i Pryde i la veritat es que no las trovo a faltar. La monto amb un màstil Tribord 100/100 carbó, es va trencar amb més un any i mig d'us quan estava la vela a la sorra, pel desgats causat per el camber superior (ja em feia patir des de feia temps ...) , mel van canviar sense cap problema en garantia 😁 , i el vaig trencar ara de nou, a l'aigua quan tenia també un any i poc [crybaby] (maleit protector de màstil d'alumini [muro] ) ... doncs mel tornen a canviar 😁 ... a la mateixa botiga, sense preguntes, en un Decathlon on no venen res de windsurf, on també em van canviar fa uns anys una botavara Tribord d'alumini que es va trencar per el capçal quan faltava 1 setmana per acabar la garantia (Et donen 2 anys 😁 😁 😁 increible per un esport com el nostre !!!)
A part d'això estic usant des de fa un any una botavara Tribord de carbó comprada a un company que no la va arribar a estrenar i no he tingut cap pega.
En fi, es la meva experiència i us la comento per si us serveix ... no crec que en cap botiga et donin el mateix tracte ( ... que si t'ha agafat una rompent ... que si tu peses molt i forces molt el material ... que si no estava ben muntat ...) El resultat es que a més de wind els hi compro material de bici, ski, roba ... m'han guanyat com client ...

Sort amics, que els vents us siguin favorables [heavy] !!!
 
Hi estic totalment d'acord.

Fa poc em vaig comprar una botavara tribord i vaig poder observar que és exactament igual a altres de "marca".

Remarco que vaig tenir una mala experiència amb una vela (els topes dels sables es van trencar amb el temps pq no estaven ben protegits)... Però tb et pot passar amb segons quina vela "de marca".

D'altra banda experiències amb canvi de material sense preguntes també en tinc: vaig comprar una vela de 8.5, la vaig provar dos o tres vegades, no em va agradar navegar amb 8.5 i em van tornar els diners.

Ara bé, NO és el meu únic proveïdor de windsurf. Tinc altres recursos tant o més interessants... Ja ho he comentat a dalt.

He d'admetre que tb sóc addicte a Decathlon per a altres esports, running, bici, etc., etc. i que com que treballo a prop de Montigalà (Badalona) sovint hi vaig a xafardejar. Qualitat a bon preu i servei postvenda immillorable.
 
Yo soy un cliente fiel del decathlon pero no estoy totalmente de acuerdo en que una vela decathlon sea prácticamente lo mismo que una de otras marcar como NP

Actualmente tengo dos velas "grandes" con cambers, una Gun Booster 7m del año 2005 y una NP V6 7.5m del año 2008.

También he probado en un par de ocasiones una Decathlon 7.2 con cambers del año 2007.

Cada vela bajo mi punto de vista es diferente del resto.

Por ejemplo, la Gun es una vela que hace poca bolsa, con unos sables muy muy delicados (ya he roto dos) una vela sencilla pero economica, no demasiado pesada y bastante equilibrada, pero cuando navegas con ella la sensación es de llevar una vela algo mayor de lo que en realidad es (no por la potencia).

La Dechatlon para mi es similar a la Gun excepto que según como la regules puede llegar a hacer mucha más bolsa y además es una vela muy resistentente. Pero es muy pesada y la sensación al navegar es que llevas una vela mucho mayor de lo que en realidad es.

En cambio la V6 en 7.5m es una vela muy muy ligera, con un sistema de montado de cambers que se hace después de pasar el mástil por el gatril con lo que la puedes dejar montada sin que sufra ni los sables ni el mástil, y cuando navegas la sensación es que llevas una vela mucho más pequeña de lo que en realidad es (sin perder potencia). Yo de hecho con mi poco nivel, he navegado con esa vela y viento medio de 16 nudos sin absolutamente ningún problema [ojos2]

Eso no significa que la diferencia entre una decathlon y una V6 justifique la diferencia de precio, me parece que más de 700€ de PVP por una vela es un abuso.

Perdonar por el tostón que os he soltado.
 
Entre Decathlon y Neilpryde hay cosas intermedias my friend.
 
Bueno continio dient que haurieu de probar altres coses, com per exemple les meves Severne, o la meva Naish.
 
veus jo en 6.6 tinc una north i no m'agrade gaire, tire massa del derrere i pesa un ou
 
Volver
Arriba