LLoguer material

Ptl11

Totalwind Addicted
Mensajes
298
Puntos
0
Ubicación
Barcelona (mallorca en verano)
Bones!
Aquest any m'agradaria navegar durant el curs, però no tinc el material a barcelona, per tant volia preguntar com està el tema de lloguer de material, sobretot prop de barcelona (barcelona, badalona, castelldefels, etc.), quins llocs estan bé de preu, què tal és el servei, etc. Sabeu si es pot llogar només vela? I l'arnés també el lloguen?

Moltes gràcies!
 
Jo estic al club nautic castelldefels. Allà tenim la Escola Garbí, que lloguen material que esta bastant bé. Fan una tarifa plana mensual (no se a quan puja) amb la qual tens hores ilimitades de windsurf, paddlesurf i kayak. Material tenen basicament veles Gaastra i Kawaii des de 4.5 fins a 7.5 metres. Taules basicament de 125 a 155 litres i alguna més petita. Tambe tenen material d'iniciació. La tarifa inclou tot (arnes, neopre, chaleco de flotacio o impacte...) i sempre navegues amb gent cosa que tambe s'agraeix.

Crec que és una de les millors opcions de la costa central si es vol llogar material, i el tema de la tarifa plana si navegues molt surt a compte.

Et recomano que t'hi passis i li fagis una ullada al lloc a veure si et convenç.

Edito: Veient la teva foto de perfil, potser trobaras a faltar que no tenen gaires coses de menys de 120 litres.
 
Volver
Arriba