Le Goulet, Leucate - cerrado para acampar?

TRUFO

Totalwind Fan
Mensajes
148
Puntos
0
Ubicación
CAT
habia rumores que ya no haya sitio para acampar directamente al estanque en Le Goulet y obviamente es cierto: http://www.weshcentercrew.com/
Si alguien habla frances puede traducir lo que dicen please? o tambien si aguien se va en semana santa y puede hechar un vistazo en directo que lo comente aqui.
que pena! ahora donde se va excepto el camping municipal?
 
Joder el camping es muy malo, era mejor acampar alli. [muro]
 
no sé ben bé a que et refereixes, a la pàgina web només diu que s'estan adaptan uns parking especials per a les autocaravanes i un altre per els cotxes, per facilitar l'accés a tothom i la pràctica del windsurf i kite surf, també fa un comentari del mundial de vent...

per tant jo entenc que simplement delimiten les zones on estacionar i/o acampar.
 
Pues parece que si que va a haber una remodelación de la zona, en concreto lo que se va a hacer es adaptar la zona donde estan las autocaravanas, convirtiéndolo más en un parking-area de estacionamiento de autocaravanas con servicios..Todo esto es debido a que Julien Taboulet y Caroline Barbeau abrieron ayer dia 1 de abril en el spot de le goulet un club-centro de alquiler( con material naish).
Esperemos que se respete el entorno, porque era algo que tenía su encanto, dormir allí en la furgo debajo de los pinos..y por las fotos parece que han metido excavadora a saco.. no sé, habrá que ir a verlo in situ.
 
pues si habrá que ver que hacen.... pero estais hablando de los alemanes no? supongo que quedaran otras entradas "virgenes" al estanque...

de todos modos siemrpe mejor controlado a tiempo , que prohibido...
 
Por favor, no escribas con mayúsculas. A parte de ser una norma básica en Internet, se hace muy desagradable al leer y te resaltan mas esas faltas de ortografía de por si escandalosas. [sherlock.gif]

De todos modos, gracias por la información.
 
Hola a tots,
jo hi vaig ser al juliol i efectivament hi ha la barrera per caravanes, però els cotxes poden entra-hi lliurement... Un altre tema es si algú pretén anar-hi durant l'estiu i llogar material per aprendre al chiringo que han muntat; almenys a nosaltres, els tres dies que ho vam provar hi havia grups fent curset i no ens van poder o voler deixar res de res... Al final, el tercer dia, després de molt insistir, ens van deixar una naish de 130 litres i una vela de 5 metres (encara prou bé) i... ¡la taula de SUP (enorme) del tal Julien aquest amb una vela de 4.7, pràcticament ingovernable!... De totes maneres, hi havia força bon ambient i més de tres generacions a l'aigua, desde nens de deu anys fins a avis que corrien que se les pelaven!

Apa, vaig seguint el fòrum desde Menorca, a l'espera de poder tornar aviat a algun lloc de les costes catalanes i afegir-me algun dia a alguna de les vostres trobades! Veniu a l'Illa, que aquest estiu és el més ventós desde fa anys!!!

Felip
 
Pipe82 dijo:
Hola a tots,
jo hi vaig ser al juliol i efectivament hi ha la barrera per caravanes, però els cotxes poden entra-hi lliurement... Un altre tema es si algú pretén anar-hi durant l'estiu i llogar material per aprendre al chiringo que han muntat; almenys a nosaltres, els tres dies que ho vam provar hi havia grups fent curset i no ens van poder o voler deixar res de res... Al final, el tercer dia, després de molt insistir, ens van deixar una naish de 130 litres i una vela de 5 metres (encara prou bé) i... ¡la taula de SUP (enorme) del tal Julien aquest amb una vela de 4.7, pràcticament ingovernable!... De totes maneres, hi havia força bon ambient i més de tres generacions a l'aigua, desde nens de deu anys fins a avis que corrien que se les pelaven!

Apa, vaig seguint el fòrum desde Menorca, a l'espera de poder tornar aviat a algun lloc de les costes catalanes i afegir-me algun dia a alguna de les vostres trobades! Veniu a l'Illa, que aquest estiu és el més ventós desde fa anys!!!

Felip


Ep!!! Menorca? Es castell? El meu pare és d'allà i he estiuejat tota la vida. De fet vaig aprendre allà a navegar. Potser m'has vist alguna vegada de Cales Fonts al Latzareto i tornada, però fa anys, per desgràcia fa temps que no em mullo allà en condicions. Aquest estiu vaig estar del 1 al 13 d'agost, però no ba bufar gaire, no portava material i estava lesionat de El Medano; però em consta que just abans i el dia que marxava si hi havia tramontana.
 
Ep Silent, crec que algun cop ja havíem parlat per aquí! Villacarlos és la pera, jo visc just davant de l'hotel Agamenón, a primer línia del port, però encara no he provat de navegar per allà.. Allà on tu dius, prop del Lazareto, és on deu haver el millor vent, supos..
Una visiteta ràpida al windguru i... mira quin finde ens espera a Fornells!! La meva nova JP de 110 serà per fi batejada!!
 
Informans de un cap de entri tramontana i aviam si ens podem escapar amb un Ferry d'aquests rapids.
 
Jo tb vaig estar allá al Juliol.
El que han fet es una zona per autocaravanes amb pas gratuit de vehicles de menys de 2.10m. Quan jo vaig anar vam entrar fins a l'aigua pero uns amables policies ens van dir que anessim a la zona habilitada quan ja estava a l'aigua.

Gas!
 
Volver
Arriba