I ara on entro, desde Sant Boi

ocera

Totalwind Addicted
Mensajes
332
Puntos
0
Ubicación
BCN
Hola a tots,
Fa mes o menys un mes m'han traslladat de oficina a Sant Boi i estic una mica perdut. Fins ara entrava els dies de Garbi a Badalona. Veient la previ carregava el cotxe i si es complia a les 16 estava navegant. Aparcar era difícil però es podia
Ara a la nova oficina vaig perdut, conec el Prat, he anat a fer surf però no se si entra be el Garbi i si hi ha ambient de windsurf. Mes avall, Gava i Castelldefels no se on anar, q pugui descarregar, q pugui aparcar i q hi hagi ambient.
Encara es d'hora però dintre de poc ja be el bon temps.
Os agrairia que hem donéssiu algun consell.
 
Prat facil aparcar, pero el garbi no entra tan bien como en badalona p castelldefels (algo parecido a barcelona). Perso, apostaria por castelldefels, entre semana es facil aparcar y el viento entra mas tarde que en badalona por ejemplo. (Todo esto es por experiencia propia... Pero nada esta asegurado :) )
Dado que voy con la cometa para los garbis... Siempre voy a la zona de kite. Supongo que para wind por la zona del bunker estara mas tranquilo para todo!
 
A Gavà acabem d'obrir un centre de windsurf, en el camping 3 estrelles...no vui fer publicitat aquí..., però hi haurà ambientillu de windsurf i entra molt bé el garbí. Hi ha parking gratis a la sortida de C-31 Viladecans "les filipines".
 
Fes publi, fes!! Sort amb el projecte!
(No es politicament correcte... Pero sera nomes wind el centre?)
 
Jeje, és Windsurf, Paddle Surf, Surf i també tenim kayaks, lloguers i cursos. Tot el material nou i per tots els nivells ;)
 
Molt bona iniciativa, sort...!!!
Lo del parquing gratis es fantástic, encara que cuan arrivi la temporada de bany ja se sap que aparcar a menys de 200m de la paltja es casi imposible, pero sempre va bé saber llocs on hi ha una explanada gratis i si s'hi ha ambient de windsurf sería estupendo, ja veurem que passa amb els kiters, abans allá era un "secret spot" de kite... [sorprendido]
 
He vist el centre pel facebook i és molt xulo, i el material una passada! Em sembla que en Lo té algo a veure amb el centre oi? Molta sort, a veure si arranqueu forts amb els primer garbinillos!

Tornant al tema, per garbis Castelldefels és lo seu si estas a Sant Boi. El tema aparcament, de moment no es paga zona blava i més o menys trobes lloc a tot arreu (si no es finde). El bunker es el que et queda millor potser per tema aparcar i descarregar (hi ha un parquin de sorra alla mateix). Tot hi aixo, a vegades veig gent que descarrega al Nàutic i munten tot als carrerons peatonals que van cap al passeig i despres van a aparacar.
 
al Prat entra mes be i mes fort el garbi que a castelldefels. A parir de sant Joan es paga zona blava a tot arreu. Si vas al bunker i aparques al parking de sorra que hi ha al costat (tot i que fica que es zona verda per residents) no et multaran, ja que aquesta part ja depen de costas i no del ajuntament.
Si entra llevant el Prat es el puesto, ponent Kastas i garbi pues entre Kastas, Gava i el Prat. Si fas cait la unica zona es al bunker.
Per cert jo soc de sant boi, els garbins practicanent ja no els navego a no ser que estiguin aponentats i per menys de 6m.
Tambe faig algo de cait pero.......diguéssim que no perdo el cul per ferlo, prefereixo el sup o la bici.
 
Ostres em pensava que garbí no entrava bé al prat! Doncs per aparcar alla on el cmv el prat esta be diria...
 
Perdoneu q he trigat en donar les gracies pero no pensava que contestesiu tan rapid. [smilie=worship2.gif] Windsurfisticament no soc de fer kms i de Barna cap avall no tenia ni idea execepta que per ponent Kastas.
A veure si comença la temporada i desenpolvo les veles.
 
Kastas esta encarat totalment a sud per tant Ponents, Grabis i Llevants es poden navegar sense ser terral
 
El llevant es molt molt molt raro que entri a Kaitelldefels. El puesto per llevant es el Prat i a mes amb onadotssss.
 
sip però. .... sense onada, mentres que al Prat....
 
Volver
Arriba