Forat al neoprè

francescharo

Usuario activo
Mensajes
76
Puntos
0
Hola companys,

L'altra dia em vaig fer un forat al neoprè amb l'aleta de la taula. Es poden enganxar aquells "parches" que es fan servir amb la roba normal, com texans o samarretes, i que s'enganxen amb la planxa? Hi ha d'altres solucions?

Moltes gràcies i bon vent!

Francesc
 
Els que dius, no crec que aguantin.
Jo he fet reparacions amb "parches" per neumàtics de cotxe (TipTop) i una bona cola de neopré (o contacte), el vestit ben net, fregat amb alcohol i sec, i la cola (de qualitat, no dels "chinos") ben escampada (al parche també, encara que ja sigui adhesiu), amb poc gruix deixat el temps correcte d'espera i després el "parche" ben posat i ben apretat amb un pes al damunt i el deixes unes hores (una nit en el meu cas).
A mi m'ha funcionat en una cama de conya.
On tinc més problemes es a ... l'entrecuix, desgastat per l'arnés, la fricció fa que els parches s'arrenquin, ara vull provar amb tela de butil (de la construcció, super flexible !!!). Si funciona ja us ho diré.
 
és un forat o simplemen s'ha trencat? ho dic, pq si simplement el que tens és un tall, vas a decathlon i compres cola de neopré en la secció de submarinisme, i selles el tall i a navegar sense problemes.
 
És un forat. Per això li volia posar un "parche". Creieu que un "parche" d'aquests que es posen als texans enganxat amb cola de neoprè farà servei?

Gràcies!!!

Francesc
 
El pegat l'has de fer amb un tall de neopre i amb cola de contacte com t'han dit, en venen una que es d'srpay que va molt be. si es un tall ajuntes i enganxes...

Jo he reparat uns quants quan feia vela lleugera i cap problema
 
Volver
Arriba