Entre setmana del 10 al 13 OCT'2011

En bdn muy bien con 7.5m hoy

He visto en el busca que Kastas estaba un par de nudos más fuerte que bdn, pero no creo que haya dado para 6m ¿no?
 
Avui fins les 19, tabla screamer 105 ll i NP V6 6.5 me he quedat solet quin pepino de vela, gracies Edmond per la vels
 
I la costa central què? Ja he llegit que aquest cap de setmana ha bufat a Castelldefels, però, quan fa que no es posen 16-18 a Barcelona? [muro]
 
jo dilluns va tonar a navegar amb slalom i 8,5 pero a les 16:30 es va reforçar i penso que amb la 6,6 podria haver anat pero tenia que anar a currar, Gracias enrique por avisarme!!!!
 
Eric / wind dijo:
4 dies seguits navegant. Mi record. [ojos]

Enrike yo iba con 6.0 y los pesos pluma, como tu, del Bunker con menos. Eswtos ultimos dias en Kastas entra mejor que en Badalona, que curioso... :|

Pues estaré atento un tiempo a kastas prefiero navegar allí con 6m que en bdn con 7,5m y de paso nos conocemos.
 
En el CMV esta muy complicada la entrada y salida del agua con esa rampa que teneis allí, pero por ejemplo desde la base nautica se sale mucho mejor con la protección del espigon.

Claro está, es un viento impredecible igual te baja a 10 nudos que se enchufa a 20, suele ser algo racheado, se forma bastante mar (pero mucho menos que con levate) y hay algo de corriente, por lo que se encista algún nudo más que con el garbí para salir al planeo y ceñir bien.
 
Enrike dijo:
En el CMV esta muy complicada la entrada y salida del agua ....

Ya decia Yo! Pues si consigo salir a lo mejor hago una navegadita hasta la bahia vecina y me quedo ahi dando vueltas.... Es cuestion de salir nadando :), con el material bien agarrado.

Otra cosa es decidir que vela.... y que tabla... por que con la mala mar que se forma...
 
Jo demà estaré per la Base Nàutica! A veure si entra, que fa desde l'Agost que no mullo [muro]
 
Dons al final una sessió divertideta. Complicada la sortida des de el CMV.... però vaja a nadar, i s'ha pogut planejar (dins de la bahia), força onada, i practicar.... que és el que he de fer :) m'ho he passat bé, però m'he sentit un xic sol al aigua. M'ha acompanyat tan sols un companys durant mitja horeta o així.
 
Estic a Sant Pere Pescadors, la ratxa amb anemometre 15 nusos de llevant, solament una persona fent wind. Demà a veure si tinc sort i trec la 7.6 però previsió nuvol?
 
Molt bé a Barcelona, una mica justet amb 6.2. La nota negativa: He rajat la vela, he hagut de parar. El pròxim dia cinta americana i gasss
 
Volver
Arriba