Diumenge 18/9/2011

Vicenç

Totalwind Supergurú
Mensajes
1.202
Puntos
36
Ubicación
Mallorca
Batuadell, possibilitat de xubascos fuertes diu Aemet. Ja m'ha fotut es creueret familiar.

Per una altra banda veig al mapes que Menorca rebrà vent del golf de Lleó, Eivissa del vall de l'Ebre, i nosaltres quedam enmig, en tierra de nadie. Zona neutra [fcp]

A lo millor per el nord rebrem un poc de gregal a partir de les 17 h. però res de s'altre mon. A veure com evoluciona.
 
http://www.windfinder.com/weatherforecast/dragonera

porque, porque, porque...? como siempre, una loteria [shot]

[saludo]
 
Si no recuerdo mal Septiembre del año pasado fue igual de malo porque aparte de algún térmico nada de nada. Joer no hay manera de que se mantenga un poco el parte [smilie=worship2.gif] . Veamos como evoluciona de aquí a mañana [smilie=dance1.gif]
 
tito dijo:
http://www.windfinder.com/weatherforecast/dragonera

porque, porque, porque...? como siempre, una loteria [shot]

[saludo]

meeestre!!! haurem d'anar a darrera es faro!!!!

pes barcarès ara pinta malament....16nusos de gregal amb aigua.. [fcp]
 
Hace un mes navegué en san telmo con mistral para 5.4 y era más racheao que su p.. madre !! aunque había alguna olita pa saltar !! no sé , !! mañana a ver parte como locos !! [bonk]

Manu
 
Bueno pues parece que al final puede entrar NE en la bahia de Palma. La duda sería si navegar en el norte (Pollensa) o en el sur. Como lo veis?
 
bon diaaaaa!!!!

windwaves dijo:
Hace un mes navegué en san telmo con mistral para 5.4 y era más racheao que su p.. madre !! aunque había alguna olita pa saltar !! no sé , !! mañana a ver parte como locos !! [bonk]

Manu
superforecast_spain_balearic_islands14.png

parece que en san telmo es un mistral bastante anortado...me inspira más confianza que la lluvia por el norte...
no sus parese?

a meam on li acabam pegant!
 
Si, por el Norte mas bien descartado [Laie_22mini.gif]

Me llevaré 5.4, 5.0 y 4.7 porque no tengo muy claro si quedarme en Son Verí o ir a San Telmo (Spot en el que nunca he navegado)

ta lueee
 
Dado que en Sa Dragonera hace de pantalla y viendo que es algo de mistral. ¿Creeis que entrará bien? ¿Desde donde se sale? Gracias
 
lo de sant elm és una loteria de ses grosses avui...
de moment, informen que no hi ha res...

Chifarra, aquí tens com arribar-hi...
http://www.totalwind.net/foro/viewtopic.php?f=20&t=59705

al final serà lo que va dir en ViCenç!
Vicenç dijo:
A lo millor per el nord rebrem un poc de gregal a partir de les 17 h. però res de s'altre mon. A veure com evoluciona.

a meam si duim sort!
 
Pues en la bahía de palma parece que entra el embat normal [sorprendido] , pero con este día puede pasar cualquier cosa. Yo hasta las 13:30 no estoy libre. Luego según lo que encuentre saldré de calagamba. Haber si hay suerte....
 
Yo creo que sant elm puede funcionar hoy mejor que barcarés...¿ hay alguna webcam o estación que dé información de esa zona? Aunque pensandolo bien en sant elm solo hay viento en el canal...
 
Pues al final por palma ha soplado de sur, a las 13:30 ( más o menos) a rolado a mestral. Condiciones muy buenas olas de proa y viento de costado. He roto un panel de monofil de la vela [aiba] en un aterrizaje que para mi ha sido suave, pero la vela ya estaba tocada y al llegar al agua ha roto de lado a lado. He podido volver pero me he perdido lo mejor. Por la tarde sobre las 17:00 ha rolado hacia levante...
¿Y a vosotros como os ha ido???
 
Un dia movidito, eh?

Avui era dia per wind però ha tocat barco, que tenia convidats barcelonins a bord. Previnguts per l'amenaça de mestralot, hem passat es vespre fondeats a Palmanova amb un terralet molt agradable. Avui matí hi ha hagut unes bones rolades de vent, ara cap aquí, ara cap allà.

A les 13 h. hem sortit a fer bordos per la badía de Palma i ja feina un vent ben animat. Allà enmig l'anemómetre ballava entre 18 i 28 n. Cinc hores de navegació activa ens ha deixat reventats. M'he apropat un poquet a Can Pastilla per veure si hi havia ambient. Abans d'arribar-hi he divissat una Tushi wedge i ja a l'altura del club hi havia una Raf Jet blava. No se si era algú de vosaltres.

Se m'han posat les dents llargas quan he llegit al mobil que a los cobardes en Jerome se tiraba amb 5 m. i 75 l. Ya nos contarás que tal el estreno de la pocket 75!! [qpasaneng2]
 
bon dia!!!
ahir, Es Barcarès va ser un festival.... [smilie=gayfight.gif]
primer, mos lleven ses ganes de sant elm...mos telefona en Simón, que "lo ve todo blanco" en Barcarès.
GRa6 crac!...
A meam si algú comenta què va passar per allà baix.. [sherlock.gif]

com un tir agaf sa furgo, [mepiro] autopista...veig que no som s'únic que corr i m'adelantan 2 windsurfistes...[meparto]

arribam, gent navegant a toope i ni un minut a decidir que està per 5'7 i 100l de mestral...ha bufat de 12 a 2 aprox i puc pillar menos d'una horeta abans de que s'aturi per complet... [fcp]

bien, tenim fe pes parte d'horabaixa i allà no se mou ningú....bon ambient, molta gent i tothom cercant xotets a meam si entra es gregal, refugiats de s'aigua a toldos i portons de furgo....i zas! [aiba] sa borrasca fa una entrada espectacular devers les 15hrs... amb un cortina d'aigua de benvenguda, després se va quedar per 4'7-5mts fins que m'en vaig anar devers les 19'30...
gran entrada d'hivern!!
"gracias por venir!!!" salgueti gurú dixit!
 
Volver
Arriba