Dissabte 27 i diumenge 28: no hi han webs?

carlesmicro

Totawind Maniac
Mensajes
405
Puntos
0
Ubicación
Castelldefels - Bunker
Caram nois! Hi ha una previ de tres parells de cxxx i ningú no diu res?????? Si fins i tot a Pals sembla que serà un bon dia. Que no hi han webs????

Probablement navegui diumenge, ja veurem a on (Leucata o Trabucador).
 
Jo diumenge baixare a riumar, a veure que tal.... [000203E9.gif] esperem que no fagi massa fred [roto2gay.gif]
 
Jo me la jugaré a Pals diumenge. El José Piña ha dit al facebook que estarà per allà, a veure si aconsegueixo sortir en alguna foto! Guants, caputxa+armilla i mitjons, a veure si s'aguanta.... el fred i el vent perquè anuncia 40 nusos.
 
silent dijo:
Jo me la jugaré a Pals diumenge. El José Piña ha dit al facebook que estarà per allà, a veure si aconsegueixo sortir en alguna foto! Guants, caputxa+armilla i mitjons, a veure si s'aguanta.... el fred i el vent perquè anuncia 40 nusos.

Coi digues-l'hi al Josep que et faci alguna foto!
 
Sembla que riumar va fent... [smilie=gayfight.gif]

http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=455
 
Jo dema a Pals o Riumar dependra del vent
Ara mateix a Pals res de res 8 nussets nomes funciona el delta i amb 18 nussets
 
dema pals sembla que estara molt be... jo baixare a riumar, no ting material per pals!!! estic pendent de quedarme una 69 litres y una 3.5m. [sherlock.gif] que ho paseu be dema... ja explicareu.
 
jvr dijo:
dema pals sembla que estara molt be... jo baixare a riumar, no ting material per pals!!! estic pendent de quedarme una 69 litres y una 3.5m. [sherlock.gif] que ho paseu be dema... ja explicareu.

MASSA be, jo el més petit que tinc és 4.0 i en els dos ultims anys, per increible que pugui semblar i més sovint del que pensava necessiatria encara menys. També m'estic pensant una 3.5. Això del material no s'acaba mai!!
 
jvr dijo:
Jo diumenge baixare a riumar, a veure que tal.... [000203E9.gif] esperem que no fagi massa fred [roto2gay.gif]


Jo també baixaré, pero la previsió es de 20 nussos a Riumar i una mica més al trabuca.. amb quina vela aniras? Jo tinc una 4 i no se si serà prou..
 
MkY dijo:
jvr dijo:
Jo diumenge baixare a riumar, a veure que tal.... [000203E9.gif] esperem que no fagi massa fred [roto2gay.gif]


Jo també baixaré, pero la previsió es de 20 nussos a Riumar i una mica més al trabuca.. amb quina vela aniras? Jo tinc una 4 i no se si serà prou..

En principì baixare amb 4,2 4,7, la direccio es bona es de nord, esperem que entri mes fort a la tarda potser si que baixara mes. fins dema, jo vaig amb un honda civic gris.
 
silent dijo:
jvr dijo:
dema pals sembla que estara molt be... jo baixare a riumar, no ting material per pals!!! estic pendent de quedarme una 69 litres y una 3.5m. [sherlock.gif] que ho paseu be dema... ja explicareu.

MASSA be, jo el més petit que tinc és 4.0 i en els dos ultims anys, per increible que pugui semblar i més sovint del que pensava necessiatria encara menys. També m'estic pensant una 3.5. Això del material no s'acaba mai!!


Hola Silent,
La teva reflexió la vaig fer Jo fa anys. A Pals els dies bons son per 3,5m. Si vols et porto una 3,5m que tinc de l'any passat perque puquis navegar... i me la tornes despres.
 
MkY dijo:
jvr dijo:
Jo diumenge baixare a riumar, a veure que tal.... [000203E9.gif] esperem que no fagi massa fred [roto2gay.gif]


Jo també baixaré, pero la previsió es de 20 nussos a Riumar i una mica més al trabuca.. amb quina vela aniras? Jo tinc una 4 i no se si serà prou..

Windguru sempre dona més a trabu que a riumar, però a la realitat és al revés.
A més l'aigua del trabu està molt més freda!!!
Per demà jo diria que de 4.2 a 5.2, no crec que estigui per menys.
Avui ha estat per 5.7, però tapat i fred (jo no he anat). Demà dona fred però sol-solet.
 
arm dijo:
MkY dijo:
jvr dijo:
Jo diumenge baixare a riumar, a veure que tal.... [000203E9.gif] esperem que no fagi massa fred [roto2gay.gif]


Jo també baixaré, pero la previsió es de 20 nussos a Riumar i una mica més al trabuca.. amb quina vela aniras? Jo tinc una 4 i no se si serà prou..

Windguru sempre dona més a trabu que a riumar, però a la realitat és al revés.
A més l'aigua del trabu està molt més freda!!!
Per demà jo diria que de 4.2 a 5.2, no crec que estigui per menys.
Avui ha estat per 5.7, però tapat i fred (jo no he anat). Demà dona fred però sol-solet.

4.2 amb quin pes? jajaj jo peso poquet, uns 60 i algo kilos. Creus que aniré be amb 4.0?
 
Jo peso 73-74Kg
Lo normal a riumar és 4.7, ojalá estés per menys, demà veurem... s'ha d'estar al puesto!
 
Marius dijo:
silent dijo:
jvr dijo:
dema pals sembla que estara molt be... jo baixare a riumar, no ting material per pals!!! estic pendent de quedarme una 69 litres y una 3.5m. [sherlock.gif] que ho paseu be dema... ja explicareu.

MASSA be, jo el més petit que tinc és 4.0 i en els dos ultims anys, per increible que pugui semblar i més sovint del que pensava necessiatria encara menys. També m'estic pensant una 3.5. Això del material no s'acaba mai!!


Hola Silent,
La teva reflexió la vaig fer Jo fa anys. A Pals els dies bons son per 3,5m. Si vols et porto una 3,5m que tinc de l'any passat perque puquis navegar... i me la tornes despres.


Jo sempre vaig amb Gun per qualitat-preu, Ezzy n'he provat pero 5.5 i 4.5, estaria be veure que tal mides tan petites. Demà parlem, molt agrait!
 
Avui, dissabte, he anat a Sant Pere i no bufava res. Tot seguit he anat a Port de la Selva i he navegat amb 4,7 cap allà les 14:30. Algú sap si s'ha navegat avui a Sant Pere?
 
Avui diumenge segons winds-up palas ha estat per 5mts.. es cert? Aixi sabem si marca correctament...

pals.gif
 
pues ha estat per 4m, jo amb 4,5 les pasava putes a la ratxa.
 
Volver
Arriba