diss 21 i diumenge 22

oopere

Totawind Maniac
Mensajes
404
Puntos
0
Ubicación
CMV Barcelona
Hola,

Tenia pensat anar a Port de la Selva aquest cap de setmana, pero la previa esta un xic rara. Veig que a Riumar hi ha previa però no he anat mai, algu sap si funciona ambla previa que té. Un altre cosa es que no hi podria arribar gaire aviat, cap a les 11 com a molt hora.

aix... quin esport :)
 
Jo porto 2 punxades i mijta a Riumar recentment. El consell que m'han donat els locals es mirar el GFS de windguru, si marca direccio NW o mes de N, ok, quan mes aponentat, mes facil que punxi, per molts nusos que doni, es a dir, conta mes una direccio anortada que la força que marca . La previ no la veig molt clara, potser dissabte i diumenge primera hora, pero despres s'aponenta
 
Moltes gracies, doncs sembla que tirare cap adalt els dos dies :)

a veure com evoluciona el parte i el sol.
 
jo arriscare a baixar a riumar, a veure si ting sort, m han portar una taula, ha veure si la puc estrenar.... [smilie=worship2.gif] Sort
 
sos4l dijo:
pere, no te olvides el material grande esta vez!

jajajajaja, no! esta vez me lo llevo, pero igualmente lo de hacer las "maniobras" con la tabla hundida tiene su que :)

¿tu subiras algun dia?
 
ufff, la rodilla es chunga. De mi lesion me vino esa forma de navegar dando tumbos siguiendo las olas, evitava saltar [ojos] . El otro dia fue el primero que me atrevi a intentar saltar,,,, y creo que hace un año o mas de cuando me lesione.

Cuidala, y navega tranquilo, y salta menos [big-laugh]
 
es que me emociono y pasa lo que pasa ejjeje
por suerte el windsurf a este nivel no es demasiado agresivo con la rodilla, una buena recuperacion y al agua otra vez!
pasarlo bien en port! [saludo]
 
Nois a l'hospitalet 22/31 de nw em pri cap al delta [windsurfing.gif]
 
wind-carlos dijo:
Quan fa que no entra per 6 a Barcelona? pffff [muro]

Bueno en Barcelona han entrado un par de gregales, uno de ellos fue el día 27 de diciembre, navegué muy bien desde la base nautica con 5.5m y 83L

Y este mismo jueves en Cabrera un garbi para 6 - 6.5m

Cabrera está a solo 20min de barcelona y se aparca en la misma arena, es mucho mas practico que ir con el coche a navegar a barcelona, sobretodo por que no te has de preocupar por los urbanos si aparcas en la esplanada que está delanta de la base para montar, ya que está prohibido aparcar allí.
 
A Eole fantàstic dia, encara que el vent ha variat força al llarg de les hores. [windsurfing.gif] [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]

Primer estava per 5,5, després per 6,5, finalment per 5,5 o 4,7 (aquí ja no ho sé, perquè estava rebentat i ja plegava). Baston marca entre 19 i 24 nusos en aquestes hores, menys a l'hora de dinar, que va baixar fins a 13-15.
 
Volver
Arriba