Dimecres 16 Garbí maco maco a Barna

Ivan_Windsurf_BCN

Totalwind Addicted
Mensajes
354
Puntos
0
Ubicación
BCN
Jo veig que podem pillar dimecres el garbí de l'any. Treieu la pols a la 5,0 que tenim feina! jajajaj.
Es un bon regalet pels que hem acabat la sele [windsurfing.gif] [windsurfing.gif]
 
Doncs sembla que sí... Gràcies per avisar!
 
jo mes aviat diria .. avui dimarts, sembla que s'ha avançat la previ, aquesta tarda fins a 18n a malgrat, palamos etc...

Esperem que dema no falli.
 
puta merda a Castas s'hi ha ficat a les 20.30, dema igual piro a Malgrat
 
dema será mes extens no? jo estaré per el club a partir de la 1 si vols info...
 
¿Que tal os ha ido?

Yo no he podido escaparme hoy pero creo que ha estado entrando por lo menos en Barna

¿Con que se ha navegado?
 
Aqui fins al menys fins que he marxat a les 17h res de res un rato amb 6.5 un altre amb 8.5 un altre amb formula.. una kk.

Preferixo 12 nusos ben posats que un ara si ara no.

El vent molt de sud i poc definit , un dia d'aquels en que hom perd el temps , i millor esta treballant.
 
enohorabona! [applaudit]

Alex tu també has triomfat no? al final aqui ha entrat fort pero a partir de les 19h, be per el 3er torn!! [smilie=gaydude.gif]
 
A Badalona avui hem "escalfat motors" pel CEF. 18 nusos...!
 
Una mica mes amunt. Vilassar 18n a partir de les 17:00, abans poca cosa, llàstima que he tingut que marxar perquè s'ha quedat guapo guapo a les 18h.
Per fi he pogut planejar amb la futura nova [platano].
 
Big day a Castas, de 12 a 14 surant amb 8.5 de 15 a 18 a mort amb 8.5 i slalom (uns 16 nussos) xopi important, de 18 a 20 amb 5.8 i 99. Avui no em snto el cos.
Per cert em vaig compara un gps i ahir que hi havia bastant de xopi en una de les vegades vaig marcar 21.1 nussos de max. amb 5.8 ja mel vaig treure.
De moment no se molt b com funciona, pero de moment parteixo d'aquesta velocitat.
 
8h en el agua, eso si es una jornada completa [bow]

Yo estoy por ponerme un gps de coche en el brazo con una funda estanca, tiene una opcion que guarda la velocidad maxima en Km/h.

alextxell dijo:
Big day a Castas, de 12 a 14 surant amb 8.5 de 15 a 18 a mort amb 8.5 i slalom (uns 16 nussos) xopi important, de 18 a 20 amb 5.8 i 99. Avui no em snto el cos.
Per cert em vaig compara un gps i ahir que hi havia bastant de xopi en una de les vegades vaig marcar 21.1 nussos de max. amb 5.8 ja mel vaig treure.
De moment no se molt b com funciona, pero de moment parteixo d'aquesta velocitat.
 
Enrike dijo:
8h en el agua, eso si es una jornada completa [bow]

Yo estoy por ponerme un gps de coche en el brazo con una funda estanca, tiene una opcion que guarda la velocidad maxima en Km/h.

alextxell dijo:
Big day a Castas, de 12 a 14 surant amb 8.5 de 15 a 18 a mort amb 8.5 i slalom (uns 16 nussos) xopi important, de 18 a 20 amb 5.8 i 99. Avui no em snto el cos.
Per cert em vaig compara un gps i ahir que hi havia bastant de xopi en una de les vegades vaig marcar 21.1 nussos de max. amb 5.8 ja mel vaig treure.
De moment no se molt b com funciona, pero de moment parteixo d'aquesta velocitat.


Si, per aixo avui no em puc ni moure, bueno vaig fer alguna paradeta per veure aigua, menjar barritas, cambiar de vela....
 
alextxell dijo:
Enrike dijo:
8h en el agua, eso si es una jornada completa [bow]

Yo estoy por ponerme un gps de coche en el brazo con una funda estanca, tiene una opcion que guarda la velocidad maxima en Km/h.

alextxell dijo:
...menjar barritas, cambiar de vela....

Les birrites es veuen no es mengen... [meparto]

Avui esta entrant llevant.
 
JA JA JA JA JA JA DEIA JO QUE EREN NOLT FACIL DE MASTEGAR
 
esteu contents eh?? amb el peacho previ per el finde :twisted:

Jo estic castigat!!
 
Volver
Arriba