Dimecres 16/11: gregal

carlesmicro

Totawind Maniac
Mensajes
405
Puntos
0
Ubicación
Castelldefels - Bunker
Bon dia companys,

Aquest dimecres hi ha anunci de gregal i estic lliure a partir de les 13:00. On m'aconselleu anar? Nivell: water i ja fa mesos que planejo amb els peus als footstraps. Fins ara he navegat amb 145l i fa unes setmanes que començo amb 105l, però no li acabo de veure la gràcia. Potser és perquè l'he provat a Leucata amb aigua plana, i allà no hi ha tanta necessitat de pocs litres. No sé.

M'agradaria aprofitar el dia.

Gràcies per endavant!

Carles
 
En temps de recessió, és bo saber que algú prospera..Felicitats eric per el nou càrrec a totalwin [applaudit]. Per cert, no se si recordaré com es munta una vela..en fa de dies que no nevego [fcp]
 
Un buen sitio para navegar con gregal suele ser Malgrat/Cabrera/Bdn/Bcn aunque normalmente su forma mucha rompiente.

Aunque yo veo mas posible que entre el jueves en lugar del miércoles.

carlesmicro dijo:
On m'aconselleu anar?
 
Pues mañana habrá que estar preparados quienes podamos. Hoy ha soplado bien en Bdn, hasta 22 nudos, pero con la rompiente de casi dos metros, n hay quien se atreva a entrar. Se pone muy mal por aquí.
Con el dia que ha hecho, ni me he acercado, pero mañana sí. [porreta]
Por cierto, ¿cómo está la rompiente en Malgrat?.

Si alguien tiene intención de ir a algún sitio, aquí estaremos dos o tres preparados para movernos si hace falta.

Enrike, avisa si vas a poder navegar esta semana, y dónde.

Saludos [roto2gaydude.gif]
 
Hoy me acercaré si entra en bdn a ver como está la rompiente, pero si hay mucha no me meteré

nando bdn dijo:
Pues mañana habrá que estar preparados quienes podamos. Hoy ha soplado bien en Bdn, hasta 22 nudos, pero con la rompiente de casi dos metros, n hay quien se atreva a entrar. Se pone muy mal por aquí.
Con el dia que ha hecho, ni me he acercado, pero mañana sí. [porreta]
Por cierto, ¿cómo está la rompiente en Malgrat?.

Si alguien tiene intención de ir a algún sitio, aquí estaremos dos o tres preparados para movernos si hace falta.

Enrike, avisa si vas a poder navegar esta semana, y dónde.

Saludos [roto2gaydude.gif]
 
la rompiente en malgrat es generosa, pero cuando está durilla hay que hecharle un par... [sorprendido] , only pro.
 
la previ per diumenge ja no es de mestral al delta. Ha pasat al dilluns, s'haura de veure k fa la borrasca k tenim a sobre. Segons cap a on tiri tindrem mestralada o no.
 
demá tal i com ha baixat el tordera i altres rieres per aqui estará impracticable, ple de troncs rates mortes i amb mareton. [fcp]

Haurem de esperar!
 
Volver
Arriba