DIMARTS 22..... de juliol

not

Totalwind Legend
Mensajes
5.151
Puntos
0
Sembla que dema si no?? no obrim un post per el tema?

Garbi a la costa central dimarts i dimecres! [platano] Per 6 o 7 mtres pero despres de la sequia.... es per estar content!
 
not dijo:
Sembla que dema si no?? no obrim un post per el tema?

Garbi a la costa central dimarts i dimecres! [platano] Per 6 o 7 mtres pero despres de la sequia.... es per estar content!

Yo ya no me atrevo a decir nada [ojos]
 
Pero noisssss k us enrefieu jomes de la direccio!!!!!!
Que ultimament el termic no funciona!!!
 
Ojala entri, pero d moment la previ no pasa d 11/12 nusstes. Jo ja no hi crec amb el termic :(
 
El problema son las tormentas que están fastidiando el térmico, por eso no entra este año.
 
El problema es la direccion muy de sur o se... Por las temperaturas... Mucho calor

Yo manana edtare al loro salgo pronto.... [windsurfing.gif]
 
Mañana si tios venga un poco de ilusion.... [aiba]
 
Homes de poca fe!

Jo demà espero que entri. M'he agafat festa expressament per navegar, i confiava en assegurar la jugada. No navego des del setembre de l'any passat i en tinc moltes ganes! El dubte és si anar a Cabrera o assegurar millor a Malgrat. El winds-up dirà.

Fins demà!
 
ei hola gemma! Sort demà, peroooo es festa al teu poble no?
 
Avui dilluns ha estat festa a Llavaneres, que és on treballo. De tota manera, a mi m'ha tocat treballar. Demà no és festa ni a Llavaneres ni a Mataró. Tenia un dia de festa de l'any passat, que em guardava per quan veiés una bona previsió de vent, i he apostat per demà. Veurem com sortirà. Potser ens veiem a Malgrat, Not.

Adéu!
 
jo m'escapare a Platja d'Aro haviam si hi ha sort...defet hi ha vent tota la setmana!! i despres dilluns entra tramuntana!!
 
Yo a las 12 voy pa kastas a hacer guardia, no se me vuelve a escapar un dia hahah

Ire comentando, de momento 7/11 nudos ssw.
 
gemma79 dijo:
radjo dijo:
algún camping con bungalow que recomendéis?

bien de precio en st pere?


En verano se alquilan por semanas, y el precio suele ser de mínimo 130 € la noche. Los que están muy bien son los de la Ballena Alegre, zona Mediterráneo, que son los que están más cerca de la playa. Montas en el césped de fuera el bungalow y llevas el material montado al agua, que no está lejos. Pero ya te digo que los de 4 salen por 130 € la noche, y alquilados por semanas. Y a estas alturas están todos cogidos. Sólo te queda la opción de acampar: casi 60 € la noche por plantar la tienda. ¡Un robo! Si encuentras algo barato házmelo saber, que a mí también me gustaría encontrarlo, para algún fin de semana.

También tienes la opción, aunque no estás a pie de playa, de ir a una casa rural. Te doy 2 direcciones a las que pregunté una vez. Están bien de precio, y tienen garaje por si quieres dejar el material allí e irte a cenar fuera. Son:

http://www.turismoruralcostabrava.com/precios-preus-prices-prixs/
http://www.agoda.com/es-es/mas-del-joncar-hotel/hotel/sant-pere-pescador-es.html?cklg=1&setcookienew=1

¡Suerte!
 
Badalona 17 malgrat 13 kastas 13, SSW a tot arreu
 
Volver
Arriba