Compartir viatge i despeses per anar a navegar.

xavibal dijo:
Diumenge 5. Z metropolitana a St Cyprien. Tinc lloc per un més.

Ben vist, se m'havia passat, encara no ho he tastat en aquestes condicions. Jo també tinc cotxe gran, així que si s'apunta més gent podem ser 4 en 2 cotxes. Imagino que vols sortir diumenge d'hora i tornar diumenge tard, ¿no?. Jo sortiria de Les Corts, on ens podem trobar per carregar el material?
 
A la previ renovada a les 19 h al winfinder, ha desaparegut el color verd per demà.
Jo ho miraré igualment al matí. Tampoc cal sortir tan d'hora, doncs el vent comença cap a les 12-13.
Proposo decidir sobre les 10 amb més informació (nova previ, buscavent, baston...)
 
Jo estic a Vic. No se si hi ha gent per la zona. Tinc furgo. Així que si algú s'anima a fer sortides des de la zona, que m'avisi!!!
Jordi
 
xavibal dijo:
Dissabte 8, Barcelona rodalies - Pals. Una plaça lliure

Per fi puc aprofitar aquest post que vaig inaugurar jo! M'apunto! Jo tb tinc lloc per si es vol apuntar més gent.

Xavi passam per privat l'adreça i l'hora que vols quedar.
 
Dimarts 11 pinta que hi haurà un altre Pals, no tan radical com el de dissabte (pel vent, però si pel fred). Jo encara estic de vacances, si algú es pot apuntar tinc lloc per 1 mes el seu material.
 
Hola,

Si demà dissabte 15 de Desembre algú es mou desde Barcelona a qualsevol lloc que bufi i té un lloc m'apuntaria. Tinc el material al CMV

Salutacions
 
xavibal dijo:
Diumenge 13/1. Rodalies BCN - Pals o Riumar

Creus que entrara diumenge? Els diferents models donen coses diferents... De totes maneres, si vaig a navegar diumenge jo em quedaria també dilluns que te millor pinta.
 
Volver
Arriba