Com pinta el cap de setmana?

francescharo

Usuario activo
Mensajes
76
Puntos
0
Doncs això, com veieu la previ pel cap de setmana? Tinc unes ganes (malgrat el dolor de ciàtica) de posar-me a l'aigua aquest dissabte o diumenge. No puc viure un altre cap de setmana sense wind.

[000203E9.gif]
 
Home es d'hora per dir res amb seguretat però windfinder dona sud a St. Pere per al dissabte i garbinada el diumenge a Barna...esperem es mantingui alguna de les previsions.
 
adawind dijo:
Pues si tu tienes mono imaginate yo ejjeje, llevo desde septiembre sin probar el agua [crybaby] [crybaby]

I que et fots vi tot el dia? de totes formes no et preocupis esta salada, com sempre. [smilie=gayfight.gif]
 
El cap de setmana pinta collonut... el problema és si apostar per dissabte o per diumenge. Quin dilema... pq tots dos no pot ser o em foten fora de casa.
 
In marindad we trust, o sigui a esperar el termic a Sant Pere
 
Jo pujaré demà a la tarda fins dilluns a St. Pere a veure si agafem la marinadeta..
 
que tal per cambril el divendres, dissabte, diumenge i dilluns? [ojos]
 
HOSPITALET 16 - 20 CONFIRMADO DESDE LA MISMA PLAYA A LAS 14:00, creo que Cambrils llego a 15 o 16 a las 13:00 + o - y luego bajo.
 
Com creieu que pinta per dissabte, diumenge i dilluns? No ho veig gaire be la veritat. Si cal fer quilometres es fan, pero nomes tinc 4.7 i 100L en aquest moment [muro]
 
JO TAmPOC LES VEIG tinc dissabte i sobretot dilluns , que per sopr t no curro aixo quie es el dia que em puc desplaçar de debé , el dissabte mes aviat a matao o com a molt malgrat, sembla que dissabte entra a malgrat uns 12 nusets, a veure com và
 
No home, previ no n'hi ha, lo que hi ha és l'esperança de que entri algun tèrmic perquè se suposa que farà caloreta tot el finde.
 
Ei eiiii! que ara sembla que per dilluns pot entrar garbinada!

http://www.windguru.cz/es/index.php?sc=39

Resem mil vegades si cal. Per dimarts entrara perfecte, pero vaja, seria una tocada d'ous que només bufes una vegada acabat el pont... Suposu que demà per la nit podrem confirmar la previ!
 
Sembla que la previ per demà a millorat! i segueix sent excelent per dimarts! Ja es podria haver adelantat un dia la previsio!
 
Volver
Arriba