CdS 27/28 oct

jvr dijo:
Jo tambe Riumar avui! despres de mesos sense navegar per paternitat he disfrutat com un enano!!! primer amb 4,7 y a partir de les 3 amb 4,2 algunes rampes sobretot al migdia!. [windsurfing.gif] ahir ja vaig veure que no era el dia, la vela mes petita es una 4,2. fina aviat a tots!!!
Enhorabuena josep!
 
fersan dijo:
Jo vull una 3.5 per aquest dies [heavy] [heavy]


No et pensis. Sembla que quan et compres la vela que et faltava l'ultim dia, el proper dia el vent sempre bufa encara més fort. Cansat de anar pasat amb 4.0 em vaig comprar una 3.5 per els huracans i aquest cap de setmana no l'he aprofitat gaire. Però crec que ha estat més mala pata que un altre cosa.

Dissabte despres de la feina vaig arribar a Pals a les 16:30 i els que sortien de l'aigua deien que anaven bé amb 4.5 i amb molt bones onades. Em fico amb 4.5, tot i la previ de pujar (hauria de haver montat 4.0) i 2 bordos be: mega salt, intento surfejar una mega onada que trenca i les escumes em menjen com la balena es va menjar en Jonas, de un "bocao". Però pinta be. Però llavors começa a pujar i a pujar i es fa innavegable; ni provo de montar més petit. Els anemometres del busca donen 25kt de mitja a Pals i màximes de més de 40, quan els dies que està bé marquen 17kt i max de 32, Port de la Selva marca 40 kts mantinguts i puntes de 60 kt!!!! Al dia seguent estarà "fuera de servicio temporalmente", crec que l'anemómetre s'el va emportar el vent. Més aviat és fora de servei per temporal [rotofacepalm] En canvi a Riumar sembla que ha estat més mantingut i més tractable. Era la opció bona però treballant fins les 15h vaig pensar que no arribaria a temps.

El diumenge a primera hora molt amestralat: poc vent per sortir, molt vent fora i onades. Esperem que se'estabilitzi i monto 4.0. Està molt complicat i no aconsegeuixo sortir (poc vent i molta barrera de escuma molt llarga que no deixa forats per pasar). Despres puja un altre cop a huracá. És el moment de estrenar la 3.5, ara si!!! [heavy] Monto i un bordo molt bé, aquesta vela promet convertir dies innavegables en dies épics, però per increible que sembli, de seguida baixa i em quedo tirat nedant 10 minuts i a pendre pel sac!! [rotofacepalm] El "colmo" no tenir prou vent un cap de setmana com aquest. Despres va tornar a pujar però ja cansat, amb fred i huracà em va ser imposible sortir. En fin, una mica "a contra pelo" tot el cap de setmana. La part positiva compartir amb el Mat que li ha fotut un parell de collons el seu segon dia a Pals. Anim company, pitjor que aquest finde no serà!!! El dies bons disfrutarem com animals!! També que hem conegut una mica alguns dels habituals.

Vídeo del Fred Bonet del diumenge (no us perdeu l'horitzó, el mar totalment blanc; jo vaig arribar a veure mar endins autentics nuvols de escuma a la superficie de l'aigua totalment blanca, fotia por i algun no estava tan lluny, semblava la fi del mon):
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

El dia anterior a Portiells (França):
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Algunes fotos de dissabte matí, que sembla que va ser el millor:
http://www.windsurfcat.com/forumWC/viewtopic.php?t=8950

PD: el gabatxo aquest de l'eslalom està sonat, es veu l'aigua com bull!! Devia haver 60 kts. Be a Pals a estones s'hi semblava. Quan muntara la vela petita de slalom/speed (5.0)???!!!
 
Buaaaaaaa que bestia estava!!!!

I jo emocionat amb la Tramontaneta qeu vaig ficarme comparat amb aquesta bestia. Per cert, nivelón… beckloops, pushloops, forwards, goyters.. Deu haver sigut un gran espectacle.

Felicitats als que us heu ficat. Respect
 
fersan dijo:
Jo vull una 3.5 per aquest dies [heavy] [heavy]

Va a retxes.
Jo me la vaig comprar fa 3 anys, després d'anar passat un hivern sencer (com el Silent).
El primer any de tenir-la no la vaig utilitzar. Però els dos últims l'he feta servir més i tot que la 4.

Però, deunidó el que vas aguantar amb la 4 el diumenge... 😉
 
Ja però anava passadisim i no vaig poder fer cap trasluchada i ja per demanar uns guants i uns escarpins jajaja que els bassals d'aigues estaven congelats. Mai havia cenyit tant amb una quad de 80 llitres.


www. kawaii.tc
 
jo el disbte tenia al cotxe una 3.7 i ni la vaig muntar...pq amb la 4.2 vaig aguantar molt be, tensadeta i a l'aigua! aixo si...em sobraven litros (97l) pero amb la 85l no anava gens comode, potser pq no hi estava acustomat, era el meu segon dia amb ella
 
ole tu...
la version foto de este domingo en pals, otra vez by Fred Bonet... impresionante el nivel de los franceses. Uno ya lo conocia (Nica Reynes, Gaastra Tabou) pero el otro vestido a lo kiter (North Fanatic) ni idea de quien es, pero vaya nivel.

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Impresionantes las fotos, el mar hirviendo, el horizonte blanquecino por los espumarajos arrancados de la superficie por el huracán (porque >120km ya se considera huracanado). Matt, a ver si le pides a tus compatriotas un poco de la poción mágica de Asterix i Obelix y nos pasas un poco.
 
Volver
Arriba