Carla [esp-137]

carla

Totalwind Addicted
Mensajes
266
Puntos
0
Ubicación
BCN I COSTA BRAVA
Holaa,
torno a obrir el meu photoshooting.

Menorca 2006:

AAA063.jpg

CopiadeAAA062.jpg

AAA061.jpg


Sant Feliu:

CopiadeIMGP0031.jpg


S'agaro:

fotowindsurfpiu3.jpg


Sant Pere:

IMG_0212.jpg

IMG_0229.jpg

IMG_0240.jpg

meiem.jpg

oreoro.jpg

pipiipipi.jpg


Leucate:

Leucate0710017.jpg

utstryksr.jpg


S'agaro:

fotosanfe.jpg

barcowind3.jpg


Sant Feliu:

woowow.jpg
 
Maques de veritat,a mes es veu com passa el temps oi?de la Go fins la Palmer,de "ses illes" fins França,a mes a mes amb matricula i tot!!!jejeje compte amb els mossos,jejeje [meparto] ,be a veure si tens algun dia i fem una trobadeta tots i sortim a navegar com boixos,ja tinc ganes,l'altre dia em va quedar un gust una mica ..... [crybaby] [crybaby] vaig quedar amb l'Eugeni,molt bo!!! i en Lluis,molt bo tambe!!!!i jo vaig trencar!!!!molt malament!!!! [crybaby] [crybaby] doncs be a veure si fem la trobadeta oi????vinga ens hem d'animar i si no tens compe doncs cap a on sigui pero fer una bona trobadeta. [saludo] [saludo]

_________________________________________________________________

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8


Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl
 
Si si ricky! Quan torni ha entrar un temporal a Saga t'avisu i et treu el monu de trencar pal jeje [bonk]

Aquell dia va ser increible.


Bones fotos! Pero cal navegar més! [muro] [muro] [muro]
 
lluis_lovewind7 dijo:
Si si ricky! Quan torni ha entrar un temporal a Saga t'avisu i et treu el monu de trencar pal jeje [bonk]

Aquell dia va ser increible.


Bones fotos! Pero cal navegar més! [muro] [muro] [muro]

Encara el tinc a la memoria i sols es pot esborrar tornant-hi a sortir sense trencar ni mastil ni cap,jejeje [heavy] [heavy] [heavy] [sorprendido] a veure quan torna un bon temporal d'aquests macos de veritat,si arriba avans a Platja anem cap alla ok??? [saludo] [saludo]
_________________________________________________________

JP 120lx-cite,C2 115l,Neil Pryde 4.2,Hot Sails Spider 4.0,Tribord 5.7;7.2,Gastra 3.4;4.8


Delta de l'Ebre
windgraph_small.pl
 
Compteu amb mi... que tb tinc un assumpte pendent amb S'Agaró, d'un dia molt bèstia d'aquest hivern passat que no vaig poder entrar de cap manera... eh Lluís?

Pel que fa a Platja d'Aro, hmmmmm, excel.lent i magnífic amb gregalet (NW). D'aquí a un parell o tres de setmanes... gaudiré ja d'unes més que merescudes vacances [heavy]

Disposat a fer Km Riky!!!! [saludo]
 
Aquesta Carla......[ESP-137]........que ens te oblidats als foreros,fins i tot en Lluis,pobret...... [meparto] [meparto] [meparto] ,jejeje.Que tal com va tot per alla,ja has començat la feina de monitora?????a veure si et veiem alguna vegada en una Trobada,encara et....be et vaig fer una promesa i encara no m'has deixat complir-la,em de fer una navegadeta per Saga amb el Lluis i en Salvi,tots!!!!L'Eugeni no val,ja va sortir,jejeje,no amb ell tambe comto,no se una trobadeta per alla no????Vinga fins aviat!!!! [saludo]
 
salvipardas dijo:
Aquesta noia apunta maneres, ja ho crec! 😁
Si que apunta si,com el que ha fet les fotos,amb tots els detalls,molt bones,tant la "raider" com el fotograf.
 
jajaj merci

ho sento us tinc oblidadissims... pero esque no tinc temps ni de navegar,
això si, aquest finde he anat a leucate amb els de la feina per provar aquells coxes a vela.. ara penjare fotos

U sentooo, avere si tinc mes temps
tinc ganes de fer una trobada
 
lluis_lovewind7 dijo:
Es clar que no... es que s'ha passat al kitesurf i li fa vergonya [qmeparto]

No fotis Lluis,s'ha passat al kite?????llavors que farem????la penjem de la "cometilla"?jejeje.
Ara de debo,s'ha passat als killers???que farem!!!!ara ja no pot agafar el wind!!!!pesa massa,be al menys ens dira quan entra i quan no i amb quina força,l'unic es que no podra sortir,com s'ho fara???a la majoria de platges no deixen killers,diuen que son perillosos,jo no ho crec!!!!,nomes ens treuen uns 15 m al seu voltant pero res mes.

Be doncs ja veurem que fem amb aquesta noia.....ara que ja portava matricula..... tindria que estar practicant noves maniobres,cada vegada mes radikals pero te por i es dedica a navegar amb trastos mes sencills,jejeje, [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto] ja dira alguna cosa......

No m'extranya que tingui vergonya de dir-ho pero...... [heavy] [heavy] [heavy] [heavy] [heavy]
 
JAJAJAJ si no me passat al kite
mai ho he provat ni tinc ganes de fer-ho

putu lluis, com inventa jajajaj

vinga bon vent!!
I enrrique si que ho sento, de veritat que no tinc temps, estic fent classes per aprovar les assignaturas que e suspes i donant classes de vela.
ya magradaria venir amb vosaltres a navegar!!
 
lluis_lovewind7 dijo:
Es clar que no... es que s'ha passat al kitesurf i li fa vergonya [qmeparto]

Lluis mira que ets dolent,ja m'extranyava a mi que la Carla fes Kite,no seran els teus somnis???? [qmeparto] [qmeparto] [qmeparto]
 
carla dijo:
I enrrique si que ho sento, de veritat que no tinc temps, estic fent classes per aprovar les assignaturas que e suspes i donant classes de vela.
ya magradaria venir amb vosaltres a navegar!!

No te preocupes Carla, lo primero es lo primero, ya vendran dias mejores.
 
Volver
Arriba