Cap de setmana 16/17/18 Setembre

que opináis de st cypren con NO, navegué este verano con térmico y 4,7 fuerte y me dijeron que con NO se montaban olas aunque era un poco off shore, alguien lo
ha probado???
 
radjo dijo:
que opináis de st cypren con NO, navegué este verano con térmico y 4,7 fuerte y me dijeron que con NO se montaban olas aunque era un poco off shore, alguien lo
ha probado???

Tinc moltes ganes d'anar a St. Cyprien!!! La veritat es que a Leucate no si si pujaria, potser em quedo a port, però St. Cypren.... moltissimes ganes de provar-ho. Així que si cuadra per dissabte.... tindre que anar amb cuidado amb el sopar del divendres :)

No lo he probado.....
 
Pero como os gusta el riesgo, si vais a sant cyprien con viento off shore no creo que me apunte.

Ademas, ahora mismo veo un garbi de 18 nudos para el viernes en Bdn [big-laugh]
 
la previ no es nada estable.
viendo lo que pasó estas últimas semanas con la tramuntana, no haría muchos planes...
habrá que esperar hasta el viernes para confirmar.
 
França els dos dies, a mes dissabte es posible k noarribi ni a Port.
 
St Cyprien és side-off, bastant off, potser no tant com al dibuix que han possat, pero és side-OFF. Si trenques pots passar una mal rato, no fer tonteries. Imposa respecte però está plagat de gent navegant, com a Le Franquí... com diria l'Astèrix "estos romanos estan locos". Jo he navegat allà un parell de cops, sempre amb compte, sense allunyar-me gaire, entre d'altres coses perquè també és ratxejat i si baixa la ratxa tornes bastant lluny del punt de partida. Abstenir-se nivell "voy a probar a ver que tal", material aguantat amb "tirites" i amants de la navegació en solitari en bordos mega-llargs: bordos curtets, cenyit per no allunyar-se de la vorera, 2-3 saltets, jibe i "pacasa". Em recorda una mica al Rene Egli II, pels que hi hagin estat. Un video:

http://www.vimeo.com/27665365
 
Más St Cyprien (este no asusta tanto.. je je y motiva mucho más por las olitas, eso es lo máximo que creo que suele haber con vientos del norte, pequeñitas pero te dan alguna alegría):

http://www.vimeo.com/22206371

Yo por poco que pueda me subo!
 
Si al final la previ per dissabte a Leucata és bona, hi aniré (anar i tornar el mateix dia). Si la previ només és per diumenge, serà diumenge.

Hi aniré amb el remolc, on hi cap material per tres. Si algú s'hi apunta, podem compartir despeses.

En principi, havia pensat Eole, ben facilet encara que hi hagi castanya. Res d'off-shore.

No us estranyi que no contesti fins dijous, perquè demà estaré tot el dia sense internet i, el dijous, no podré connectar-me fins el vespre.
 
Pues no tiene mala pinta, por cierto el coleguita de la pocket trifin y la manic azul 2008 nos lo encontramos este verano con un termiquillo para 4.7, y aprovecho para mostrar una fotillo de como estaba el tema en st cypren, el rider un servidor

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=2068789914257&set=at.1405940663440.2051616.1080092657.1341183207&type=1
 
xavicdq dijo:
ojalà no canvii la previ. dissabte possible frança, diumenge port i dilluns si no canvia tindrem algo a Pals!!!
QUE NO CANVIII!!!!

AVUI A CADAQUÉS un parell d'hores amb 5.2 :)

Dissabte ja s'ha caigut, però Pals-dilluns ho compensa de lluny, i molt millor per mi per horaris i menys km que el gasoil esta molt car!! ((tinc tots els dits creuats, ganes de vela petita!!...))
 
Volver
Arriba