Canarias

francescharo

Usuario activo
Mensajes
76
Puntos
0
Hola companys

Tenia pensat anar uns dies amb la família a Canàries per Setmana Santa. En plan tranquil. Si es donen les condicions, però, aprofitaria per fer windsurf. El meu nivell és intermig i buscava spots que no siguin radicals, amb mar plana i vent constant. Quins spots em recomanariau?

Gràcies

Francesc
 
pel que dius crec que el millor que et pot cuadrar es costa teguise a lanzarote. En el mateix spot pots trobar de tot, inclus mar plana, i apartaments barats per parar un tren. A sotavento al sur de fuerteventura tambe es mot pla, però trobes molt chopi i el vent es molt ratxejat.
No conec cap spot a canaries amb aigua plana plana, però no soc d'alli.

Al nord de fuerte hi ha spots planets, pero son molt petits (petites bahies que queden protegides) i sense centre de lloguer aprop.
 
Jo només he estat a Fuerte. Però si a més de platja voleu fer turisme familiar jo no te la recomanaria ja que poca cosa més hi ha. Desert,desert, desert i cabres, cabres i cabres. Crec que millor Lanzarote...
 
Estoy totalmente de acuerdo con todo lo que se ha dicho.

Quizas la mejor opción para ir con familia sea El medano (Tenerife) es la isla con mas sitios para visitar.

El Medano es un pequeño pueblo típico de la zona tranquilo y con un encanto especial donde se puede comer bien por poco dinero.

El agua es plana dentro de la bahia por la protección del espigon del puerto a no ser que lleve varios dias soplando para 4m o menos, en ese caso dicen que se forma una rompiente un poco puñetera.

Costa Teguise (Lanzarote) tambien está muy bien, pero la isla tienes menos cosas para ver y el pueblo es muy parecido al tipico pueblo de la costa catalana enfocado al turismo extranjero por lo que no tiene tanto encanto, pero sigue siendo un sitio muy chulo.

Tambien es agua plana dentro del espigón pero la orilla está desventada y racheada.

Lo del agua plana es valido siempre que sople el típico viento alisio de la zona (Noroeste) si soplano otro puede ser que se forme algo mas de mar.

Te pongo unos links sobre el medano por si te parecen interesantes:

Apartamentos economicos - http://www.apartamentosmedano.com/

Alquiler de material -http://clubwindsurf77.es/
 
Enrike dijo:
Quizas la mejor opción para ir con familia sea El medano (Tenerife) es la isla con mas sitios para visitar.

Costa Teguise (Lanzarote) tambien está muy bien, pero la isla tienes menos cosas para ver y el pueblo es muy parecido al tipico pueblo de la costa catalana enfocado al turismo extranjero por lo que no tiene tanto encanto, pero sigue siendo un sitio muy chulo.

Excel·lent tota la informació, que m'apunto.

Però, pel que fa referència a la illa de Lanzarote, em sento amb l'obligacio de discrepar de l'Enrike.

Per fer turisme Lanzarote és una illa marevallosa. HI ha moltes coses per fer i per veure. El paisatge volcànic és brutal, el Mirador del Río, al nord, la Cueva de los Verdes, los Jameos del Agua, el jardín de cactus, el parc natural, que és EXTRAORDINARI, les cales.... Puf. Amb una setmana no te l'acabes. A més, ha estat protegida arquitectònicament durant molts anys per un artista local, César Manrique, el qual va tenir cura que no s'edifiqués absolutament res que esguerrés el paisatge. El resultat final, al meu parer, ha estat la seva millor obra: la preservació de la illa de Lanzarote.

De Tenerife no en puc dir res, perquè no hi he estat. I, pel que fa a recomanar llocs per fer windsurf, tampoc, perquè quan hi he anat no en feia. El que sí que recordo és que a Famara hi havia molta gent navegant, sobretot kite, i allà em van entrar ganes de tornar a practicar el windsurf. Potser torno a fer windsurf per aquell dia.

Que vagin bé les vacances i, si tens temps, ens ho expliques.
 
Per mi el millor puesto es Fuerte, el nord de la illa esclar, ara amb crius...... jo vaig anar amb la dona i ho vem pasar de p.m.
 
estic d'acord amb Carlesmicro, Lanzarote per fer turisme es molt maco, una illa preciosa amb moltes coses per veure i tot molt aprop.

Famara es un spot molt bó, i una platja preciosa, però per surf.

Per windsurf, a lanzarote, tot es centra a costa teguise, pels que no som locals, i si t'emporte material també jameos del agua, però es bó anar amb algu d'alli.

El nord de fuerte es el parais per la gent que li agraden les onades, i amb nivell, pero no es un lloc com per anar a buscar spots planets. El windsurf al nord es molt de furgoneta amb material, i anar cambiant de spot.

Et deixo un link amb informació de Costa Teguise.

http://www.oceanpawpaw.com/costa-teguise-lanzarote/



Tenerife no ho conec... i li tinc ganes. :)
 
Volver
Arriba