Avui m'he estrenat

francescharo

Usuario activo
Mensajes
76
Puntos
0
Sí, avui m'he estrenat. A la gola del Fluvià, a Sant Pere Pescador. Sóc profe i he anat amb els meus alumnes a practicar diferents esports aquàtics. No feia gaire vent però almenys m'he pogut treure el gusanillo de ficar-me per fi a l'aigua. De fet només hi havia kites, cap windsurf. M'ho passo molt bé, però, veiem els meus alumnes experimentant per primera vegada la sensació de desplaçar-se per l'aigua a sobre d'una taula de surf. I demà tornar-hi, amb una previsió de vent que pot ser més interessant que avui. A veure si tinc sort.

PD. Quina previsió hi ha pel cap de setmana? Dilluns dia 3 tinc festa (que bé que viuen els profes) i voldria anar a Sant Pere.

Francesc
Girona
 
felicitats i benvingut.

el cap de setmana no sembla que entri gaire res, però per dilluns dia 3 entra tramuntana i a més son les festes de figueres [platano] o sigui que a aprofitar al màxim.
 
Ei! Nosaltres a l'IES fem festa el divendres i (uiiii que bé que vivimmmmm [fcp] ... profe suelto per la costa a la recerca de vent.

Segur que de tots aquests nois que proven el wind en sortirà més d'un que s'hi acabarà enganxant.
 
Volver
Arriba