Actualitzo. Es Pot Llogar!

andreubcn

Totawind Maniac
Mensajes
497
Puntos
0
Actualització:

Finalment vaig aconseguir llogar i navegar a mallorca amb NE.

Al club del Resort Pollentia (És fàcil de trobar, carretera Port Pollença - Alcudia) lloguen material força decent, de qualsevol tamany, majoritariamen +100 litros però per les condicions d'allà correcte. Cobren 20€/h o 6 hores 100€.
Lúnic que no fa gràcia és que per a taules bones, Fórmules, Slalom noves etc. Et fan deixar diposit de 50€ per possible desperfecte.

En aquell troç el NE no entra, el que sha de fer és travesar a passeig fins la zona kite i allà és veu perfectament on comença a entrar, llavors fas el bordo fins a Barcares gairabé (si tatreveixes pots anar ceñint fins arribar al spot on va tothom a Barcarés i allà si que entra molt molt bé, però allò està més lluny). La excursioneta son uns 10 minuts pero no té complicacio i val la pena perquè allà al Pollentia no entra gens.

Jo vaig anar amb 145L i 8.2, pero hi havia gent amb molt menys que anaven bé.

Si us agafa el mono i veieu que entra NE aquesta és una bona opció.

Demà si entra Llevant provare si allà funciona.




Post antic:

Estic per mallorca i he vist que hi ha previ de NE.

No mhe portat material així que no podré anar a Barcarés que he sentit que allà entra bé (no lloguen allà oi?)

Pel que vist lloguen a Platja de Muro i a Can Picafort crec. Allà podré navegar???

Sabeu algun lloc on pugui llogar i navegar amb aquest vent?

Gràcies!!!!!! :DD
 
Crec que el tema del lloguer está malament ... si trobes lloguer será de material arcaic o de iniciació, no trobarás res decent ...
 
Volver
Arriba