6,7/4/2013

Pals se ha desinflado un pokito, parece k si entra sera muy por la tarde, esto va a ser decidir antes d salir.
 
Windguru està desinflant la previ a Riumar per dissabte. El Finder tb pinta millor el Empordà.
Jo anire amb el meu cosí pero encara no se on. :?

Espero no punxar (per massa vent o massa poc) que fa molt que no suco. [roto2gay.gif]
 
sos4l dijo:
Confirmo pals dema i barcelona diumenge!
Gracias. No tenia claro si bajar o subir i creo que hare como vosotros. Pero a mi Pals como que no. Espero que en St. Pere pueda hacer algo... :?
 
Al final un gran dia en pals 90l y 4.7,ola lo justo para sacar las primeras surfeadas!
Eso si un frio de c*j*n*s... Y ahora lluvia jajajaj
 
Os lo dije, quien dijo que previ de 1 dia no entra en Pals?
Me cago en las guardias!, pero hay que pagar gasoil, material e hipoteca...
 
Riumar dia de 4.7-4.2. Al mati (10-12hs) tonto tonto, a ratos bé i a ratos flotant, calia volum sota els peus. Cap a les 12-13hs s'ha posat ja bé i es podia anar amb tabla petita i fins i tot algunes ratxes per 3.7. Molt xopi tot el dia. Jo a les 15hs ja he plegat.
Aquí també he tingut fred jo avui... escarpins, armilla sota neopre, manoples...
 
a Stpere, igual, jo amb 4.7 i 97l, prou be...fins que el fred s'ha apoderat de mi
 
Primer dia que agafava els bartulos desde feia ja mes de un any i primer cop a Pals.
Ho he trobat fortet per a mi, per a la meva condicio fisica, per a la meva taula de 105L i 30cm de aleta... [fcp] pero Pals avui estava una mica mes accesible que la majoria de dies que surten en els videos den Fred Bonet, que per cert m'el he trobat per alla.

Ha estat be per tornar a trobar els collegues del foro, Alex, Josep, Mat....i el meu cosí. Despres he estat una estona a la caseta dels Jutges durant la final del campionat de onades, admirant forwards, backloops...etc dels habituals cracs (Raca, Sanllehy, Sola...etc)
 
Volver
Arriba