4 i 5 agost

oopere

Totawind Maniac
Mensajes
404
Puntos
0
Ubicación
CMV Barcelona
Hola,

Veig que hi ha previa de sud pel emporda, jo estaré per aquelles terres, mes concretament aprop de pals amb la familia, pel que sols em puc endur una taula i dues veles. Sabeu si la previa sol ser fiable, o puja mes del que marca?

Per altre banda dubto entre pals, port, o st pere. Amb sud momes he anat a st. Pere.

Pere.
 
Hola,

Jo també estic pensant en pujar, però no veig molt clara la previ, els que sous habituals de la zona ( Sant Pere ) como ho veieu ? volum i tamany de veles ?

Gràcies
 
Ei companys ahir gran navegada amb 7.5 el tormell ha respos perfectament ara es més psicològic pero poc a poc vaig forçant més, a veure avui si tambe navego.
 
Molt bona navegada avui a St Pere. Al Baston marcava una mitjana de 12 nusos, però jo he calculat que n'hi havia uns 14 o 15 ... No ho sé.., jo he anat súper bé. M'encanta poder fer aquests bordos tan llargs i amb la mar tan planeta (no com aquí al Maresme).
 
gemma79 dijo:
Molt bona navegada avui a St Pere. Al Baston marcava una mitjana de 12 nusos, però jo he calculat que n'hi havia uns 14 o 15 ... No ho sé.., jo he anat súper bé. M'encanta poder fer aquests bordos tan llargs i amb la mar tan planeta (no com aquí al Maresme).

Jo crec que el Baston no va marcar bé. A les 13:00, quan no hi havia gaire vent i estava d'est, l'anemòmetre marcava 12. Quan va pujar no vaig mirar-lo, però la pujada va ser evident. Amb 6,5 vaig planejar tota l'estona de pxxxtxsxxmxx mare!!!!!!
 
Jo també vaig planejar tota l'estona. Calculo que hi devien haver uns 15 o 16 nusos.
 
Volver
Arriba