22 i 23 de gener

carlesmicro

Totawind Maniac
Mensajes
405
Puntos
0
Ubicación
Castelldefels - Bunker
Molt bona niiiiiit! Resulta que en Tomàs Molina acaba de pronosticar un front el dijous i situació de nord a partir del divendres.
I el guru parla de 15 nusos a Riumar i 31! a St. Pere.
Ja sé que és aviat i tal. Però que ve un front és segur. I després del front, tramontana.
Si això es confirma, què opineu de fer una trobada en un bon lloc dissabte o diumenge? Delta? St. Pere?
 
eric, creo que si que sirve de algo practicar en agua plana... algunos meses han pasado desde entonces, pero despues de haberlo probado mil veces en barna con 7,5m y no haber conseguido ni un waterstart, lo intenté en leucate con tramuntana brutal y 4,5 de vela (pasado)...
un dia de practica y ya lo tenia!
luego el dia siguiente en barna con la 7,5... milagro!! me sale el water! lo que no hice en barna durante 3 meses lo consegui en le goulet en 5 horas;

luego claro, podriamos considerar que barna tambien es agua plana y volvemos al inicio jajajja [bonk]

a ver si un dia me bajo a kastas y me enseñais esta rompiente tan chula que teneis [smilie=worship2.gif] , que me haga una idea [applaudit]
 
yo tambe tiraria cap a baix!!!! delta, delta, a mes si esta molt chungo sempre es pot ananr a trabu. [000203E9.gif]
jo tambe penso que en aigua plana s apren moltes coses, i despres al mar amb onades tens una bona base, guanyar en fluidesa a mar pla fa que ho facis mes rapit i amb mes decisio despres a mar obert. [platano2]
 
i temperatura? que dieu??? per baixar amb la familia i la caravana....
 
No hi ha res que pugui amb nosaltres, tot es questio d'abrigra-se, jo haig de baixar cap al sud de totes formes o sigui que hi anire.
 
La previ es de NO, habrá que estar atento, pero el sábado tengo cena, y me di un golpe en las costillas en Malgrat el finde pasado y no creo que pueda estar recuperado, además habrá que ir con estufa...
 
nosaltres crec que anirem cap a sant pere el dissabte; maybe el diumenge també;
al final no hi farà molt mas calor al delta i sant pere és mas a prop...

(ho sento per el meu català però estic aprenent, poc a poc aniré parlant mes i millor, espero!)
(i si algú no m'entén... ja saps! [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] [smiley_1140.gif] )
 
Molt be SOS4L, igualment si algun dia hi quelcom que no entens no ho dubtis i pregunta. Encantats de la vida t'ajudarem amb l'estudi o amb el que vulguis.
 
No he visto la previ, pero yo por mi Riumar, ahora si todos vais a Trabucador pues voy a trabucador, asi puedo practicar la vulcanoostia i el duckjibe en agua plana.
 
Bueno, a no ser que pegue un castañón de la hostia 30 nudos para arriba, muchas veces es una lotería hay veces que en Riumar hay viento y en trabu nada y otras veces (menos) pasa alrevés sobretodo si la dirección no es NO pura con lo que en trabu entra mejor.

Yo prefiero riumar además el agua está más caliente...
 
radjo dijo:
Bueno, a no ser que pegue un castañón de la hostia 30 nudos para arriba, muchas veces es una lotería hay veces que en Riumar hay viento y en trabu nada y otras veces (menos) pasa alrevés sobretodo si la dirección no es NO pura con lo que en trabu entra mejor.

Yo prefiero riumar además el agua está más caliente...


Totalment d'acord
 
Volver
Arriba