20-21 juny tramuntana

jordi-navata

Totawind Master
Mensajes
774
Puntos
0
Ubicación
port de la selva
be, doncs això, sembla que pot entrar tramuntana aquest cap de setmana, de fet si les previsions es compleixen ja es podrà disfrutar des de divendres. Així que ja ho sabeu estigueu atents a les previs i cap a l'empordà.
 
Jo puc dissabte, pero haura de ser molt segur. A mes a vegades quan entra tramontana, el primer dia es queda de garbi a Barcelona.
Pero segurament pujaré.
 
Home, te pinta d'entrar garbinada dissabte per Barcelona, jo intentaré estalviar kilometres..
 
Jo tambe, penso el mateix, no fer quilometres si a bcn entra garbi...

Pinta molt be per els dos dies de moment.

Saludos
 
Regor dijo:
Aquest cap de septmana tramuntana al nord-est de catalunya,a partir de St Pere Pescador cap a dalt,es un bon cap de septmana per anar a Leucate.

Hola Regor, gracies per participar, he unit el teu missatje a aquet post per evitar dos temes duplicats.
 
s'haura de pujar dissabte i diumenge....per tant...a omplir dipòssit!! pero val mol la pena!!! ;);)
 
Si, val la pena si a Barcelona no entra, pero si a Barcelona entra set queda una cara de jilipoyas. Tot i que no es lo mateix navegar amb tramontana que amb garbi esclar.
 
nens acabo de mirar windguru, Dissabte a Sant Pere, per aqui em sembla que res de res
 
Jo demà he d'examinar-me, que si no... Q passeu un bon cap de setmana!
 
anirem cap munt....... per assegurar el tret!

http://www.swell-line.com/detail/previsions.php?langue=fr&type_site=windsurf&num_site=138&echeance=3&region=12&type_rech=W&rech_marine=
 
xavicdq dijo:
sembla que x bcn tindreu sort i entrarà garbí x vela gran. i a la costa brava Nord Fort (dissabte matí vela petita) ja era hora!!!!

No tinc tant clar lo del garbi per vela gran en Barcelona, jo per si un cas a cremar benzina
 
Hola, jo estic pensant de pujar sol a St pere dema dissabte,tin molt de mono.... si algu es vol apuntar al mati anire a recollir el material a la base a les 10 i sortire cap a sant pere, alexell si pujas donen un toque i quedem, el meu movil es 652873736 o 619471761

Aquesta nit tornare a mirar la previ.

A veure si ens podem veure per St Pere.

Saludos
 
Carli anire devant del camping l'amfora. Ja veuras la furgo califonrnia t-4 vermella
 
Volver
Arriba