I després de la tempesta......

Sant Pere ha funcionat... sembla mira que marca fatal el baston allí.... he estat a punt de pujar pero al final sortint a les 3 m'ha fet pal y he decidit navegar amb matrial gran a Malgrat.

Salut jordi & co!
 
not dijo:
Sant Pere ha funcionat... sembla mira que marca fatal el baston allí.... he estat a punt de pujar pero al final sortint a les 3 m'ha fet pal y he decidit navegar amb matrial gran a Malgrat.

Salut jordi & co!

Que marca el Baston? de mes? de menys?
 
Home mira lo de ahir, la mitjana maxima de 14, i el vent en general de 8 a 18.

La gent que va anar-hi diu que molt be per 5.3 (encara que ja sabem com son els windsurfers , el ven sempre ha estat collunut fins que arribes tu a lloc que "ara mateix ha baixat") [big-laugh]
 
Allà vem estar ahir amb en Jordi_Montcada [smilie=gayfight.gif] ....

El meu estreno a mar obert i malgrat tot (base que s'escapa, base que es semi trenca) no va estar malament, quan va pujar el vent vaig disfrutar com un enano, semi planeig + emoció = ostión [bonk]

Ara que ja se "anar" .... ara em falta saber tornar que amb les onadetes dels prebrotets i la deriva una mica mes i acabo a Blanes [shot]

Mentres menjavem algo vaig poder fer algunes fotillos:

img1814ti.jpg

img1800q.jpg

img1822sh.jpg

img1780on.jpg

img1850c.jpg


A partir de aquí .... "monoleg" de Not [cheer.gif]
img1846yz.jpg

img1837t.jpg

img1836a.jpg

img1831i.jpg

img1830e.jpg

img1811u.jpg

img1793o.jpg

img1784df.jpg

img1799u.jpg


Un plaer coneixet Not i espero no haver d'esperar 5 anys per [000203E9.gif] .... [platano] [platano] [platano]
 
Jo ahir a st pere vaig arribar a les 13h veient que no estava molt fort vaig montar 5,6 i la 110 l, a les 14 h va pujar i vaig cambiar la taula a 86 l i perfecte fins les 15:30 despres vaig toenar a agafar la 110 fins les 17 h. molt be
 
'Métode Dani' per a estimular als que naveguem poc i progresem lentament.

- "pensava que tenies més nivell"
- "a aquest ritme tardaràs 5 anys"
- "potser t'hauries de comprar una mountain bike"

Xaval, deixo constancia en acte de l'ofensa [ojos]
Hi haurà un abans i un després. [risas]

Salut crack [saludo]
 
a platja d'aro ahir va ser diferent,primer x 7m forts,despres x 5.7, va parar i despres va entrar x 5,3 un parell d'hores. total que ales 8pm surtia del aigua i vai entrari ales 12
i avui un gregal per 7m tensat de 12 a 3
no ens podem queixar
 
A Pals ultra ratxejat dissabte. A partir de les 15:00 molt passat amb 6.0, la gent anava amb 4.5 i 80l. Avui bé amb 6!

A veure aquesta setmana...
 
Jordi_montcada dijo:
'Métode Dani' per a estimular als que naveguem poc i progresem lentament.

- "pensava que tenies més nivell"
- "a aquest ritme tardaràs 5 anys"
- "potser t'hauries de comprar una mountain bike"

Xaval, deixo constancia en acte de l'ofensa [ojos]
Hi haurà un abans i un després. [risas]

Salut crack [saludo]


jajajja que mangui!!! aixó es treure les coses fora de context!!!!! Jo et vaig dir que a mi m'ha costat 5 anys aprendre a trasluchar [meparto] navegant 100 dies o mes a l'any (també es que soc força dolent)
Si navegueu 4 dies l'any..... [aiba]
jjajaja i que cuan vaig vendre't l'any passat o fa dos l'arnes d'onades pensava que estaves en un punt mes iniciat! [risas]

Lo de la bici es que el de interior o teniu complicat per navegar , coiiiiiiii, no s'hi val treure les coses de context d'aquesta manera....

[smilie=gaydude.gif]

Molt xules les fotos no en tenia cap amb formula! [smilie=gaydude.gif]

Una abraçada valents!
 
carli dijo:
Jo ahir a st pere vaig arribar a les 13h veient que no estava molt fort vaig montar 5,6 i la 110 l, a les 14 h va pujar i vaig cambiar la taula a 86 l i perfecte fins les 15:30 despres vaig toenar a agafar la 110 fins les 17 h. molt be


Bueno així no estava tan fort no? perque jo hauria pujat amb 95 i 6mts... poder justet...
 
not dijo:
carli dijo:
Jo ahir a st pere vaig arribar a les 13h veient que no estava molt fort vaig montar 5,6 i la 110 l, a les 14 h va pujar i vaig cambiar la taula a 86 l i perfecte fins les 15:30 despres vaig toenar a agafar la 110 fins les 17 h. molt be


Bueno així no estava tan fort no? perque jo hauria pujat amb 95 i 6mts... poder justet...
Va aguantar fins gairebé les 19.00. Jo també i era, però vaig començar tard(15.30), i tot i haber-ho comentat previament amb en Carles no el vaig saber localitzar.Vaig anar tota l'estona amb 5,2 amb algun moment justet, la mayoría be. De cara a la trovada de la semana vinent....el meu nivel es molt molt justet. [bonk] això si , drissar, com ningú [fcp]
 
EL nivell es lo de menys mentre puguis anar recte i enganxat..... jo tampoc soc gaire bo! Pero anar recte si s'hem dona be! [smilie=gayfight.gif]
 
sant pere 93+5.3 de 13h a 18h el sabado, con estreno de tabla incluido [applaudit]
y ayer alguna planeadita con 105+6.2, tambien en sant pere, con gregal fluixet.
 
not dijo:
jajajja que mangui!!! aixó es treure les coses fora de context!!!!!
Home si, potser si que m'he oblidat alguns detalls de la conversa, però ... es igual, es la guerra!! [big-laugh]
Ara en serio, em va agradar molt el lloc. Ens veurem més sovint !!

Eric, aquest hivern em vaig passar pel Benji, i tens raó, té molt bona pinta. (Encara que si hi admeten gent com l'Enrike, no sé que dir-te [ojos] )
M'hi apuntaria sense pensar-m'ho, però amb l'agenda que tinc, no sé si em val la pena. Haig d'intentar muntar-m'ho millor quan puc, i fotre-li hores.
 
Aquest jordi, per re-apareixer de cop a estiu.... está molt guerrillero [meparto] . A veure si et descollarem el peu de mastil cuan no miris... [big-laugh]

Avui BIG DAY per 5.7 a malgrat, i encara mes BIG perque ningú no s'ho esperava!!! [applaudit] [applaudit] [applaudit]
 
Asi va el pais navegais en 1 ano lo que yo e n 20 menos mal que sois malos de cojones porque si no le vacilariais al sum ....

Jordi dales canaaaaaa
 
yo tambien te quiero wapeton!!!! [smilie=gayfight.gif]

Sabado sant pere¿ o leucate?
 
La mestressa es fora aquest dissabte, o sigui que jo pujaré/baixaré on hi hagi vent pel meu nivell/material.
Tot un dia per fotre'm pinyos!! [roto2gaydude.gif]
 
Volver
Arriba