Cap de setmana 7/8/9 Octubre - Tramuntana

sant pere ja l'hi fot... de 11 a 29 un vent de lo mes estable... [big-laugh]

http://www.winds-up.com/index.php?p=spots&id=121
 
lo mateix, sant marti si está fuerte, sino sant pere o port de la selva.
tabou pocket 78, velas simmer y furgo blanca;
 
voleu dir que l'espigonet de sant marti dona per tanta gent?? no hi cabrem pas allí!!! [meparto]
 
A Sant Martí, al hivern, me trobat a mes de 50 Catalans y altres mes de 50 de la Catlunya Nort.
Ia puesto per totom.
 
gemma79 dijo:
Jo pujaré diumenge. Qui hi haurà i on us posareu? Que anireu amb el remolc? Ho dic per si algú vol compartir despeses...

Eric?
Carlesmicro?
Joant?
Not?
Jo
.
.
.
.

Negatiu, estic sense cotxe.

Jo al final he pogut enganxar-me demà dissabte amb un company del búnker, segurament cap a Sant Martí d'Empúries. Amb el seu cotxe i el meu remolc (color blanc, amb un adhesiu d'E-89). Diumenge tinc feina i no em mouré. Sento no poder coincidir aquesta vegada. A veure si ens veiem un altre dia. Continuaré avisant.

Se suposa que a St. Martí és a la dreta de l'espigó, oi? S'aparca allà mateix?
 
los que vayais hoy pasar parte porque segun lo que acontezca, decidiremos para mañana!
 
enrik dijo:
Enrike dijo:
¿Alguien va a estar esta tarde por Sant Marti D' Empuries?

Not y yo iremos a St Pere, deltante del chiringuito Tropic. Si no he entendido mal, St Marti esta más tranki¿?. Si esta St. Pere muy hardcore igual vamos para allá.

Gas!

Pero eso creo que es mañana sabado.

Yo pregunto por esta tarde.

Dicen que sant marti suele estar algo más flojo pero hay que hacer bordos cortos porque si hay problemas se puede acabar en las rocas.

¿Alguien estará por allí esta tarde (viernes)?
 
Sant marti tiene un espigon de 80mts que resguarda el mar , pero cuando yo fuí las olas pasaban por encima. Habia sobre 50knots en sant pere. Además me pareció una zona minuscula para navegar. Claro fuera del espigon era igual o peor que en el tropic....
 
Enrike dijo:
enrik dijo:
Enrike dijo:
¿Alguien va a estar esta tarde por Sant Marti D' Empuries?

Not y yo iremos a St Pere, deltante del chiringuito Tropic. Si no he entendido mal, St Marti esta más tranki¿?. Si esta St. Pere muy hardcore igual vamos para allá.

Gas!

Pero eso creo que es mañana sabado.

Yo pregunto por esta tarde.

Dicen que sant marti suele estar algo más flojo pero hay que hacer bordos cortos porque si hay problemas se puede acabar en las rocas.

¿Alguien estará por allí esta tarde (viernes)?

Perdón, con los nervios no he leido lo de viernes tarde!

Gas!
 
previ per sant pere mes actual...

Untitled-1.gif
 
sos4l dijo:
colegas en directo de Sant Marti:
pasado con 4.0m.

Edito: en port marca 40n


Que dius que estas a Sant Marti? el baston no marca mes de 30 nusos a sant pere? aneu amb 4mts ?
 
están unos colegas allí, a mi también me extraña, en el winds-up no pinta muy fuerte.
pero en port sigue anunciando 40nudos...
http://www.cnps.es/servimet.php
 
Un colega m'ha dit que van amb 3.7 a pals + maremoto.

167km de tarxa a port?

Collons el winds up esta a la gaviota no? deu estar darrera una paret...

Al acuarius aixó deu ser nusos no?

broadcast.jpg


i al estartit no es veu massa mar??? [bonk]

Ara.jpg
 
en sant pere siempre sopla mucho mas en el mar, los anemometros estarán en los campings, protegidos.
 
Volver
Arriba