Dissabte 7 - Llevant, ¿Vilanova?

deu ni do Alex, en dos setmanes ja som dos els tirats dintre l'aigua, jo gràcies el meu Kaiter que era mes educat i em va portar fins la platja, la proxima vegada tens que portar un billet de 50 € en una bosa estanca hi ja veuràs quan li ensenyis al Kiter com no es fa el longuis..
 
not dijo:
a ver si entra miercoles y puedo escaparme!! para 6 o 7mts ya estoy mas que contento!

Per cert alex , quin susto no? diuen que amb un nus al cabo que sobra de la vela es pot fer algun invent... pweo segur no ho han probat amb onadotas!

Sort que estás fort per nedar fins on sigui...

Ostia no havia pensat lo del nus, es cert algo es podria fer, pero esclar es el que dius amb onadotes i la corrent enviante cap a dintre.... i a mes que funcioni [sorprendido] .
Bueno en cap moment em vaig veure en situacio de perill extrem, tenia clar que podia sortir nedant (no hi havia mes de 1000m) tot era cuestio de quin material donaba per perdut (suposo que ho hagues abandonat tot menys la taula).
 
Si amb 150 ltrs i mar pla, amb 2m. d'onada es mes complicat a mes no porta botavara. Es un medi factible per garbi.
 
Volver
Arriba