Coneixeu el CN Calella ?

Eugeni

Totalwind Addicted
Mensajes
339
Puntos
0
HOla companys, degut al tancament de windmataró estic buscant lloc per deixar el material, de moment el tinc a cabrera/vilasar, se que hi ha bon ambient i que es navega bastant pero no hi ha molt lloc per deixar el material i en no molt bones condicions i a mes surt car, per contra CN Calella ( encara no se preus estic intentatn contactr amb ell s, o sino anhire aquest matí) el lloc per deixar el material es millor, pero no ho conec, una amiga iniciara un curset al CN i la veritat es que m'ha donat bon rotllo. Algú ho coneix mes a fons?
Gracies
 
Home, si estas disposat a anar a calella, ja millor vine a malgrat. Sempre entren un parell de nusos mes i hi ha molta afició.

De tota manera si ets de mataró , millor al palomares no¿

Tingues en compte que tornar de calella-malgrat a mataró un diumenge tarda pot ser un infern...(jo només vaig de malgrat a sant pol i ja tremolo)
 
Aixo tens raó, Soc d'Arenys de Mar, i miro Calella per la Proximitat, el desplaçament aMalgrat es considerablemet superior en temps i aixo en temporada normal ara a l'estiu es infernal. per cert Not, saps les condicons economiques de Malgrat, tinc bastatn material ( ara qeu navego menys compro material BRRRR, la nova encatra no l'he pogut estrenar [muro] [muro] [muro] [muro]
Gracies
 
Si es verdad, a mi tambien me pasa que cuanto mas material me compro menos navego a [aiba]

Eso me pasa sobretodo en torredembarra, allí ahora mismo tengo 4 tablas (formula, freeride135L, wave antigua de 95L y una tiga antigua de unos 85L) y varias velas desde 4.5m hasta 8m, en 6 meses habré navegado allí unas dos veces [aiba]

Lo importante es tener el material donde más sopla, por que si lo tienes al lado de casa pero no entra se le queda a uno cara de [vaca.gif]

Por eso te recomiendo Malgrat. Total los atascos son dos meses como mucho pero el resto del año seguro que te plantas en un momento. Este otoño fue espectacular el numero de garbinadas que entraron en malgrat, y si no que te lo diga not
 
Jo soc de Montcada. De moment vaig carregant el material (si veieu un ibiza blanc amb tots els trastos a sobre.... c'est moi !! [saludo]), però es un rotllo i molts dies entre setmana (curro a BCN) no navego per mandra d'anar a casa a buscar-ho tot. He sentit a parlar de un club a Badalona que sembla que es económic (no en se res més), i que no es ni el CN Badalona ni el Bétulo. N'heu sentit a parlar? Algu sap on es, quant costa....?
 
HOla . doncs bé ja tinc les condicions de Calella i son bastatn interesatn a part de que tenen bastant lloc, aquest dijous pasaré pr la rtarda per Malgrat a veure si hi ha lloc i quines condicions economiques fan, i aquest cap de setmana em decideixo, per Nassos marxo de vacances el dimarts vinent i no m'enporto el material. aixi que ha d'estar ben guardadet, prepaaat per la seona fase de l'estiu, torno el 15 d'agost
de moment auqest estiu no he navegat res [aiba] [muro] [fcp] . UN desastre per a mi [muro] [muro]
 
Buenas,

Estaba pensando en cambiarme de piso y me gustaría ir para la zona de malgrat y estaba buscando un club donde dejar el material, y de casualidad he encontrado este foro y que hablabais de un club en Malgrat.

¿Podriaís pasarme información sobre este club (nombre, página web, tipo de viento que entra, etc.)?

Gracias de antemano.

A10.
 
Si navegais en Calella, portaros bien con mi hijo [windsurfing.gif] está de socorrísta. Sabe navegar, pero navega muy poco, espero picarlo más y que este invierno que me acompañe.
Si alguien se le presenta, que le dé recuerdos de su padre, él se llama André.
Espero que no tenga que rescataros [saludo]
 
Un hilo sobre el CN Calella y nadie ha puesto aun los datos de contacto, condiciones precios...etc
Hay que pensar en dejar informacion practica para los que vengan luego al foro preguntando lo mismo.

Por cierto he buscado en internet, y me sale Club Natacion Calella, es eso??
http://www.cncalella.com/
http://www.cncalella.com/onsom.php
 
HOla crobol, l'adreça del CLub nautic Calella es aquesta:
http://www.nauticcalella.com/catalan/index.php , el mail es nauticcalella@nauticcalella.com
el telefon de contacte: 93 769 46 00
A Calella Hi ha un club social i escola de vela , amb cayacs , catamarans i escola de windsurf. l'espai per posar el material es vertical de 100x80cm de base i dona per posar 3 taules(dos amb funda) 3 pals,5 veles i dos botavares sense gaires problemes i esta tancat amb clau dins d'un angar que tambe esta tancat amb clau,tenen un espai per posar les veles montades i per rentar-les. aixi com un cavallet per treure-li la sorra a la taula. Hi ha un mariner de vigilanci les 24 h del dia, banys , i canviadors, apart de bar i espai infantil.
El de cabrera tambe es un club social amb bar , pero l'espia per posar material es pitjor, son les tipiques estanteries i entre un loc i l'altre hi ha poc espai, jo el tinc allà pero segurametn canviare a calella a cabrera el lloc on guardar el material no es correcte, es antic i esta robellat, també te per deixar les veles penjades. El problema de cabrera es que en teoria es un espai per soci o sigui que si s'omple et fan treure la taula si ocupes dos espais. També te dutxes i banys , junt l'angar de les taules, de fet es comuniquen en aquest aspecte es millor que Calella

Referent a L'spot en si per Navegar:
Calella no ho conec prou te un canal molt ample de sortida pero no se en condicions de garbi fort o llevat com esta l'estrada a Mar
Cabrera he navegat un parell de cops i lspot es bestial amb Garbi, es genera Chopi per tambe unes onades per saltar i surfejar-les fantastiques,de fet hi ha gent que fa surf , poca cosa mes a dir segur que hi ha gent pel foro que pot fer un informe millor que jo , ja que es un spot molt frequentat, es veritat que quan esta pciat costa entrar.Hi ha molt bon ambient de windsurf molt bon rotllo i gent ja madureta similar a la meva edat [roto2gay.gif] [roto2gay.gif] [roto2gay.gif],
A nivell economic a mi em surt mes economic Calella doncs jo necessito dos llocs a Cabrera i aixi i tot no estan ben guarddes coma Cabrera que he de pagar dos espai i ames amb el risc que d'aqui unns anys m'agi d'endur material a casa [smiley_1140.gif] La dona em mata [meparto]
Espero que haver-te ajudat una mica
 
Volver
Arriba