Que malament que pinta aquesta setmana.

alextxell

Totalwind Legend
Mensajes
4.086
Puntos
0
[crybaby]
[crybaby]
[crybaby]
Jo aniria pensat en el tema sacrificis, aqui us ho deixo.
 
el pitjor de tot es que si no naveguem....... tindrem de treballar!!!!!! [meparto]
 
Vols dir? jo si no entra em paso el dia mirant com, quan i a on pot entrar.
[crybaby]
[bonk]
 
Depen com baixo a Trabucador per fer dirt-windsurf pero es que crec que ni per aixo donara.
 
sí, pinta malament, però al meu cos ja li va bé, encara no m'he recuperat del cop a les costelles [crybaby] de totes maneres si no sabeu què fer aquest cap de setmana, us podeu escapar a Girona, que son les Festes. http://www.firesdegirona.info/web2009/
 
jo crec que no dona ni per paella...
per sobre de la paella que tenim?? barbacoa??? [risas] [risas] [risas]

Bromas a part "si no hace viento, mantenimiento" repasarem tot una mica , wd-40 per aqui ,fibra per allí...i el temps que sobri com no l'esport nacional: al bart!

PD:quina llàstima que no hagi agafat les festes a GI una bona tramuntana.... dijous ja no es treballa no?
 
[crybaby]
estic fatal per mes que m'ho miro no veig res de res, bueno si TARIFA pero queda molt lluny no? o que? [goofy]
 
Avui potser entrara per 6.5 a malgrat .... quina gracia just l'unic dia que jo no puc anar-hi!!!!! [crybaby]

tarifa cap on cau???? no hi ha pon aeri?
 
Bones, jo ho estava mirant ara i no sé si el que marca per diumenge es suficient per remullarse amb 7 metros de vela a st pere o no val la pena?
Tb marca algo fluixet demà al mati a Malgrat... per fer una escapada per la tarda aguantarà?
Pregunto pq no controlo les prediccions i no sé si en algun dels casos el que marca el windguru pot reforçar-se per ves a saber quines gracies de la ciencia de la metereologia jejeje

Com ho veieu?

Gas
 
per dem{a no ho veig clar , seria bonic que entres el gregal que anuncia windguru...hi estarem pendents per abandonar-ho tot i saltar a l'aigua si cal!

per cert entra molt be el gregal a malgrat.... potser es el millor l'unic que sol ser un vent que arriba dura poc i marxa sense massa avis... si l'ensumes cal anar correns al lloc!

Diumenge te mes bona pinta...pero es massa lluny i no es pas una entrada de sud aixi al engros...

No se.... el titol del post malauradament es molt grafic i encertat!
 
Bueno dilluns apareix una petita espurna d'esperança que es diu "LEUCATE".
 
a malgrat 10-12 ..... lo que jo et digui x formula..... [meparto]
 
Meteo sim

http://www.meteosim.com/es/modelizacion_meteorologica/mapas.php?model=MASS&grid=15km

coincideix amb winguru amb el gregal a la punta del tordera.... allí estarem!
 
bon dia nois! no hay previ ... solo era una ilusion.......

hay que esperar al domingo.... tiene pinta de un garbinet!
 
la previsió ens la fem nosaltres al cap jejeje que ens poden les ganes...
De moment per malgrat al windguru(que no es de pago) al WRF 9km marcan 12 per la tarda justet i el WRF 27km marca 7/8, ha baixat un pel respecte ahir, mecagoenla....
Per diumenge "dios dirá" però algo més te pinta d'entrar... a vere on anem jejeje

Gas
 
Volver
Arriba