logo catalunya windsurf

xavicdq

Totalwind Supergurú
Mensajes
1.346
Puntos
0
Ubicación
Cadaqués
bones, obro aquest post per fer una crida als foreros de totalwind catalunya perquè entre tots poguem canviar el logo. un logo que ens identifiqui i sigui atractiu.
fixeu-vos amb els altres de Galicia, Valencia.....són atractius i més macus no?
amb tots els respectes crec k ja és hora de fer un canvi.
que opineu??
Salvi, tens molt a dir...que dius.
 
De moment tenim aquest, però si hi ha algun crack del disseny i en surt un logo guapo de veritat jo seré el primer a enganxar-me'l a les veles 😁
totalwind-catalunyaWindsurf.jpg
 
Ep com em puc insertar el logo a la meva firma? Per lo del nou disseny ja li dire a la dona, que fa algo de disseny aviam si te temps i se li ocurreix algo.
Pero sobre tot aviam si em dieu com puc insertar el logo a la firma pleaseeeeee.
 
fixeu-vos a foros locales, quan entrem a aquest, hi han el Gallego, pantanero, valencià... aquests tenen un logo per clicar a sobre, nosaltres tenim catalunya i ja està....
seria bona cosa poder fer algun logo més representatiu. però clar, algú que realment sàpiga d'aquestes coses.....
algun voluntari?? jajaja
 
Te'n vas a Panel de control i des d'allà editar firma... Insereixes aquest codi

http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v622/5/63/770691483/n770691483_1041839_9921.jpg

que és la direcció on està allotjada la imatge, i la col.loques entre aquests dos signes d'imatge: [/img] http://direcció foto [/img]

I jastà! [saludo]
 
xavicdq dijo:
fixeu-vos a foros locales, quan entrem a aquest, hi han el Gallego, pantanero, valencià... aquests tenen un logo per clicar a sobre, nosaltres tenim catalunya i ja està....
seria bona cosa poder fer algun logo més representatiu. però clar, algú que realment sàpiga d'aquestes coses.....
algun voluntari?? jajaja
Jo li proposo a la dona que algo en sap d'aixo.
 
salvipardas dijo:
Els logos dels altres fòrums no els conec...
Bo donç aquest es el Logo del nostre fòrum:
raco_valencia.jpg

A vore si els valencians us donem una mica d'enveja i us poseu les piles.
L'hem dissenyat javiertmax i jo.
Simplement hem tractat de trobar alguna cosa característica de la nostra terra (taronges, vent...) i hem tractat de relacionar-lo amb el windsurf, que es evident en el logotip.
Poseu la maquinària en marxa que de segur trobeu un logotip genial.
Saluts i bon vent!!
 
Por aportar ideas, podría estar bien una silueta del dragon del parque Güel y dentro una figura de un windsurfista haciendo algun trick como el del rincon valenciano.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Reptil_Parc_Guell_Barcelona.jpg

¿Que os parece?
 
El símbol del drac em sembla encertat.

El drac pot simular, per la seva forma, les ones del mar. A sobre un windsurfista navegant o saltant, com si fos un sant Jordi (simbòlicament parlant).

És un repte per als aficionats al disseny gràfic...

Aporto aquesta imatge per si pot servir d'inspiració...

Desavantatges: potser el drac es relaciona massa amb Barcelona...

http://www.productesdelaterra.cat/arxiu/images/antiga/sam200/sam297detall.gif
 
Ei Salvi, aquesta imatge em sembla perfecte, potser que nomes s'hauria de treure lo de Barcelona i posar CatalunyaWindsurf i ficar un windsurfista per alguna banda.
 
salvipardas dijo:
¿Amb quin programa l'heu fet, per curiositat?
Yo per la meva part el windsurfista l'he fet amb el Macromedia Flash MX 2004.
Pots treballar amb imatges vectoritzades i amb qualsevol format d'imatge.
Creec que la vostra idea pot arribar a bon terme.
Si no trobeu algú del vostre racó que pugi o vullga fer-vos un esbós yo me preste si voleu a fer-vos unes probes del vostre logotip.
Saluts a tots i bon vent! [saludo]
 
Gràcies Windxurfer

Molaria potser que el windsurfista fes un jibe pel davant del drac, amb l'estela de l'escuma marcada circularment, envoltant-li el coll al drac... no sé si m'explico. Són idees... Més propostes?

(li demanaré a la dona, tb, que domina una mica)
 
Jo estic d'acord amb que AQUEST drac es massa de BCN , pro no un drac normal no del parc guell ( Vaja el de Sant Jordi, que aixó si que es molt català)
Em sembla fantastic aixo dle canvi del Logo i veig que hi ha idees interesant , vinga a veure si entre tots fem un bon Logo
Salut i Bon windsurf
 
Malgrat el risc de ficar-me on no em criden, us envio una proposta de logo.
És un tant patriota, però no em negareu que us identifica a primer cop d'ull.

Apa, adeusiau.

logo CW.jpg
 
Volver
Arriba